„Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.“

Autor: || Zveřejněno: 30.1.14

- Jan Werich

Nyahaha, na dnešek se opravdu hodí, napsat nějakej ten článeček :3
Tenhle bude celej chlubící ... takže si z toho (snad xD) neodnesete žádnou psychyckou újmu xD

Víte, mám pocit, že dneska (nebo tomu dávám čas do konce týdne xD) bude blogový svět zavalen články s tématem "Vysvědčení" ... xD Je jedno, jak to kdo nazve, bude to určitě vždy o tom samém xD ...
Pche, však ty už ho píšeš taky x)
To pravda xD ...


↓ Musím se Vám pochlubit!! :3 ↓
... Mám ... super vysvědčení xD ... I když mi učitel říkal, že kdybych ve škole nespala (což já tam vlastně ani nedělám nic jinýho xD) ... tak bych to mohla dotáhnout víš xD ... Ale mě to stačí :3 ... Dostala jsem ... eh, jedničky, dvojky, trojku ... prostě od každýho trochu ... mám ráda, když je toho všeho přiměřeně xD ... :3
Gratuluju, Kamaru ... myslím, že ty si to určitě ... nezasloužíš -_-" ... Ty bys neměla mít tak dobrý vysvědčení, když pořád jenom spíš x) ...
Oh, tak to ti pěkně děkuju ... xD Víš co, já se některý hodiny fakt snažila nespat ... povedlo se mi to třeba ... v těláku xD Jo, tam nespím, to je jedinej předmět, kterej bych nikdy v životě nezaspala!! :3
Škoda, že takovej názor nemáš i k dalším předmětům ... x)
No jo, škoda ... xD

Nyah, ale moje vysvědčení nedopadlo zase vyloženě špatně ... Tehe xD
Ne, je strašný!!! ... -_-"

↓ Heh, ale já doufám, že Vy máte lepší vysvědčení než já!! ... :3 ↓
Určitě jste se všichni ve škole snažili a teď se Vám vaše tvrdá práce určitě vyplatila!! (Aspoň doufám, že jo ... hlavně Vám to všem přejem!! :3)
Jop, přesně tak ... gratulujem Vám všem k vysvědčení a těm, kterým se to teď moc nepovedlo, tak držíme palce ať si to v dalším pololetí vylepší!! :3
A stejně držíme i všem ostatním palce do dalšího pololetí!! :3


↓ A teď si pojďme pořádně užít pololetní prázdniny!! :3 ... Vrátil se mi můj milovaný Notebook-san!! :3 ↓
Ani nevíte, jak jsem byla šťastná, když jsem přišla dom a byl tu můj Notebook-san s mojí novou, luxusní klávesnicí!! *3* Opravdu jsem strašně moc nadšená a teď Vám na ní píšu tenhle článek!! :3 Lidi, nemáte ponětí, jaké to pro mě bylo překvapení!! Úplně jsem radostí skákala do stropu!! O(≧ω≦)O... Víte, strašně moc se mi líbí ... u té poslední mi z toho všeho psaní (ano, je to tím psaním!! xD) ... upadl enter a ESC xD ... a vůbec se celá rozsypala xD ... Ale jsem za to i docela ráda, protože bez toho bych neměla takovouhle luxusní klávesnici!! :3 ... Goshi sice říká, že se mi k Notebook-san nehodí, ale já nedávám na vzhled ... já dávám na funkci!! :3
Jasně, jasně ... je ti říkám, že ta šedá k tomu vypadá ... opravdu zajímavě x) ...
Ne, vypadá to naprosto luxusně!!! O(≧ω≦)O

Dám Vám sem i fotku, protože se sní prostě musím pochlubit xD ... Neberte to nějak, že bych se chtěla vytahovat xD ... Jenom Vám ji chci prostě ukázat xD


Nyah, není užasná??!! ... :3 ... Je prostě luxusní!! ... xD
Okay xD ... Omlouvám, že jsme Vás tady zase zaspamovali ... teda spíš jenom já xD ... Gomen!! ... xD

Ještě jednou Vám gratulujem k vysvědčení (ať už je jakýkoliv!! :3) ... Držíme palce do dalšího pololetí ... a přejem krásný prázdniny ... xD

Baka-chan ... úplně nadšená ze své nové klávesnice!! :3
Goshi-sama ... zajímalo by mě, jak dlouho to s ní vydržím x) ...

Gomen za chyby ... a za vychloubání Kamaru xD ... x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!