Nové SB!! *Nanami* ... !!! :3

Autor: || Zveřejněno: 31.1.14

Hi, Minna!! :3

Musím Vám oznámit jednu ... už docela starší novinku!! :3
Máme nové SBčko!! ... Do naší SBčkové rodinky se přidala *Nanami* ... O(≧ω≦)O
Má úplně super blog (ještě s jednou adminkou!! :3) ... Najdete tam odkazy na Anime, na různé anime stránky, filmy, obrázky, videa ... a další!! :3 ... Určitě navštivte tento blog, lidi!! :3

A já se chci strašně moc omluvit, že to oznamujem takhle poizdě!!! T^T ... SBčka jsme už asi dva týdny, ale já se k tomu dostala až teď ... Gomenasai!! T^T ...
Ale abyste věděli, tak jsme nezapoměli!! ... x) Určitě ne, to by se nám nikdy nestalo, že ne, Kamaru?! ... x)
U-určitě ne!!! T^T


Takže, na diplom si chtěla Splendida!! :3 ... Nyaa, jsem ráda, že je tu i někdo další, kdo má rád Happy Tree Friends!! :3
Nevěděla jsem, jestli stojíš o klasickýho a nebo toho "zanimovanýho" ... xD Ale rozhodla jsem se pro tu druhou verzi, protože jsem našla úplně boží obrázek!! O(≧ω≦)O ... xD


No, doufám, že se ti bude líbit :3 ... (Pokud ne, tak se neboj říct a já udělám jinej xD) ...
Já myslím, že se bude líbit ... přece jen je tam Splendid ... >:D
Jasně ... ale víš, že to ve skutečnosti nejsi ty, že jo?? .. xD
To bych se měl ptát já tebe na Flippyho ... x)
O_o ... Okay xD ...

Chci ti poděkovat, za to že jsi se s náma spřátelila!! :3 Opravdu si toho ceníme!! :3 ... O(≧ω≦)O
Jop, jsme rádi!! :)
Whoa, nechápu, jak se naše SBrodinka mohla tak rychle rozrůst do takovéhle velikosti!! ... :3
Já taky ne x) ... Ale jsem za to rád x)
Hej, já taky xD ... O(≧ω≦)O


↓ Musíme truchlit nad zmizením Shi O_o ... T_T ↓
Ale ... zase nám zmizelo jedno SBčko Shi O_o ... T^T ... Už jedno zmizela, protože ji někdo smazal blog, ale vrátila se a já byla opravdu šťastná ... ale nedávno zmizela znovu ... T^T ... Doufám, že se zase vrátí ...
Já taky, i když bych ji rozuměl, kdyby se nevrátila ... jelikož, kdyby mi někdo dvakrát smazal blog, tak bych se na to asi vykašlal ... -_-" ...
Hmm ... doufám, že se vrátí!! T^T Nevíte náhodou někdo něco o Shi O_o ...?? Kdyby jo, tak prosím řekněte!! :3

A teď ... prozatím se s Váma loučíme xD ... Doufám, že se diplomek líbí!! ... O(≧ω≦)O

Baka-chan ... jupí!! Další SB do rodinky ... Honto ni Arigato!! :3
Goshi-sama ... myslím, že teďka zaspamuje celej chat ... x) ... No, nic ...

Sayonara!! A gomen za chyby ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!