Nové SBčko, Sandra :3

Autor: || Zveřejněno: 2.1.14

Ohayo, Minna-san!! :3 ...
Musíme Vám do nového roku oznámit něco nového!! :3 ... To zní vážně vtipně xD


Rozšiřuje se nám zase naše SB-rodinka!! :3 ... A vítáme do ní naše nové SB, Sandru :3
Jop, vítáme tě!! :)
Jsme moc rádi, že jsi se s námi spřítelila :3 ... Má super blog a naprosto super RPCčka :3 ... Určitě se na její blog běžte kouknout :3


Na diplom jsi chtěla Mikota :3 ... Nyaaa, on je vážně úžasnej!! *^* ...
Opravdu bylo těžký vybrat z toho milinonu pěkných obrázku jeden, který bych ti dala na diplom, ale nakonec se mi podařilo jeden pěknej vybrat :3 ... Doufám, že se ti bude líbit :3 ...


Zdá se mi to, a nebo to trochu nejde přečíst?? ... x)
EH, no ... měla jsem trochu problém s barvama, to se přiznám xD ... Ono bylo opravdu těžké vybrat nějakou, která by tam byla vidět, ale myslím, že když si ten obrázek zvětšíš do původní velikosti, tak je to vidět pěkně :3
Ah, tak to pak jo :3 ... Já jen, že mi to tak přišlo ... x)

A na seznamu je diplomek pro nás!!! :3
Opravdu moc ti za něj děkujeme!! :3 ... Nyaaaa, je tam Zoro!!! ... :3 Strašně moc Arigato!! :3


Opravdu moc děkujeme za spřátelení :3
Jop, jsme rádi, že jsi se s náma spřátelila a rozšířila tak naši SB-rodinku :)

Arigato :3
Baka-chan a Goshi-sama ... :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!