Che~ ... Oficiálně první článek v tomto roce!! :3

Autor: || Zveřejněno: 2.1.14

Akimashite Omedetou Gozaimasu!!! :3

Minna-san!! :3
Tohle je náš Oficiálně první článek v tomhle roce!! :3
Říkám si, že je to skvělé, když náš blog postoupil do dalšího roku bez ... pozastavení ... a podobně :3
Samozřejmě tu byly i krušné časy, netvrdím, že jsme se do nového roku dostali lehce xD Takže jsme opravdu rádi, že náš blog překonal další novoroční hranici :3

V pokračování článku není nic zajímavého ani naučného, nic se zde nedovíte xD

Jedná se o vykecávání dvou střelených OTAKU v záchvatu nostalgie ... takže pokud Vás nebude zajímat, co si myslíme o našem blogu, o naších začátcích a podobně, nenutíme Vás to číst!! :3 Je to je čistě na Vás, jestli se natolik nudíte a přečtete si tenhle nezajímavý článek :3

Samozřejmě všem, kteří mají tu odvahu a přečtou si tenhle článek ... dáváme svou nejhlubší poklanu

... a vítáme Vás v článku, který je plný nostalgie, přání, vychlubování a další negativních věcí ... :3

↓ Negativy a pozitivy nového roku!! :3 ... JÍDLO!! A Umění Kamaru!! :3 ↓
Vím, že jsme tady o tom už kecali v tom minulém článku ... ale ona je to teď opravdu novinka a žhavé téma, takže kdo by o tom furt dokola nekecal?? xD
Nový rok přináší hodně pozitivních, ale zároveň i negativních věcí ... a já jsem si dala za úkol, spolu s Goshim, že se musíme více věnovat těm pozitvním věcem, abychom zastínili ty negativní xD Co se týče těch "negativní" ... jsou to většinou peníze xD ... Na konci a na začátku roku jsou výdaje opravdu velké xD ... Takže je člověk rád, když se ějak protluče, ale pak je zbytek roku docela leháro ... :3
Já beru za negativní to, že s každým novým rokem jsem JÁ o rok starší!! ... T_T Vážně bych chtěl, aby mě bylo třeba dvacet napořád!! :3 To by bylo naprosto super! Nestárnout :3 Ale tak, k životu tohle patří, takže si nebudu stěžovat a radši si užiju každej den naplno, abych pak nelitoval x)
Hej, tenhle tvůj optimismus se mi začíná líbit :3 Taky to tak beru ... kdo se stará o věk, důležité je, že si dokážeš každou minutu svého života užít!! :3 ... I když ve škole to zrovna dvakrát nejde xD ... Tam se člověk snaží, aby čas co nejrychleji utekl ... xD ... Ale já nechce zestarnout ... stejně jako (pravděpodobně) i Vy ostatní xD ... Ještě je na světě tolik jídel, který musím ochutna ...
Jídlo?!!! ... Tvůj jedinej důvod, proč nehceš zestárnout je ... JÍDLO???!!!! ... x)
Jop, přesně tak xD ...
Hej ... už jsem si začínal myslet, že mě u tebe nic nepřekvapí ... ale ty mě dokážeš neustále překvapovat i s věcma, který už o tobě vím ... x)
Heh, tomu se říká umění!! ... :3
Umění?? ...
Jop ... někdo tomu říká "talent" ... jiní zase "práce" ... další třeba "kouzlo" nebo "záhada" ... ale já!! Já tomu říkám "Umění" :3
Fakt?? ...
Pšššt ... musíš to nechat vyznít do prázdna ... Umění ...
A?? ...
Zní to vážně cool, nemyslíš?? ... XD
O_o ... *naprosto nechápe* ...
Heh, co koukáš jak tele na nový vrata?? ... xD Prosto ber tak, jak to je ... můsíš jít s proudem ... xD

Jídlo je prostě nejlepší!!!! :3

↓ Začíná nám oboum něco pěkně lézt na mozek x) ↓
Okay, Kamaru se zbláznila ... takže si ji teď nevšímejte ... x)
Každopádně se omlouváme, že Vám sem dáváme další takovej, vykecávací ... a nejspíš hodně (nebo trochu??) depresivní článek x) ... Ale nějak se o tomhle tématu zrovna bavíme ... a tak nás napadlo napsat nějakej článek x) Je pravda, že poslední dobou přidáváme JENOM samé divné články ... protože už jsme oba docela dospěli x) ... Sice Kamaru ještě né úplně ... mentálně, ale co se týče fyzického vzhledu, tak určitě x) ...
No, začínám taky mluvit docela z cesty ... Gomen x)

Mám takovej pocit, že jsi mě tu právě teď ... vychvaloval??!! :3
Neříká se ... "pomlouval"?? ... x)
Ne, to já nemám ráda ... xD
Okay x) ... Já tu teď vychvaloval tvoje ... přednosti ... dá se říct ... x)
Přednosti?? Jaký já mám přednosti?? :3
No, zkoušel jsem je vychvalovat, ale když teď na tebe tak koukám, tak žádný nemáš ... x)
??? ... O_o ... o čem to mluvíš??
To si radši nechám pro sebe x)


↓ Opravdu děkujeme za všechny maily, které nám posíláte!! :3 ↓
Kdo se dostal se čtením až sem, tak Vás chcem upozornit, že z tohle článku opravdu neplyne nic zajimavého ... ani ponaučení-hodného ... xD Takže pokud se Vám opravdu nechcou číst nějaké nesmyslné bláboly ... tak to klidně můžete teď se čtením vzdát xD ... Gomen, myslím, že tentokrát Vás náš vykecávací článek moc nezaujme ... xD
Ale co to povídáš?? ... Naše články jsou vždycky zajímavé!! :3
Když to říkáš xD ... Vím, že kdysi dávno nám to pár lidí psalo ... dokonce nám o tom přišlo i pár povzbudivej komentářů!! :3 Jsem ráda, že na nás lidi myslíte i v e-mailovém prostředí :3 ... Za to jsme Vám opravdu vděční :3

Víte, nikdy jsem tolik mailů nedostávala :3 Když jsem si ho zakládala, tak to bylo čistě kvůli tomu, abych se mohla někde zaregistrovat xD ... Nikdy by mě nenapadlo, že nám tolik z Vás bude psat maily!! :3 Opravdu mě to překvapilo a vůbec Vám nestíháme odepisovat xD ...
Přesně tak x) ... Kdyby náhodou někdo z Vás zůstal bez odezvy, tak nám napište klidně znovu!! :3 A my si Vás pak určitě všimnem! :3 Prostě jsme Vám opravdu hodně vděční, že nás i tímto způsobem podporujete :3 ...
Stejně tak i návštěvností :3 ... O té už tu byl proslov v minulém článku, takže to už necháme ... ale ...

JSME VÁM VŠEM OPRAVDU VDĚČNÍ, ŽE NÁS PODPORUJETE JAK E-MAILY TAK NÁVŠTĚVNOSTÍ ... A STEJNĚ TAK I KOMENTY :3

Omýváme to furt dokola a furt budeme!! :3 ... Gomenasai :3
Do nového roku se pokusíme psát více článků ... a recenzí na hry a podobně ... protože mě ty recenze začli trochu bavit xD ... A stejně tak chceme i trochu (opravdu minimálně x) poupravit již vydané články, protože když jsem se na to koukal, tak spousta odkazů už nefunguje a videa jsou taky na Youtubku pěkně promazaná, takže to chcem trošku poupravit x)
Nebude to nic velkého, protože nechce měnit články, které jsme už vydali, to opravdu ne!! :3
Prostě si jen říkáme, že novoroční obnova by nebyla tak špatná :3


↓ Tak jsme archivovali a články a přišli jsme na velkej obejv ... !!!! :3 ↓
Jo, a chcem Vám něco říct!! :3
Když jsme včera archivovali naše články, tak jsem si něčeho všimla!! :3
Na našem blogu je článků s odkazy na Anime, tedy našich "Anime článků" ... opravdu velké číslo, řekla bych :3
Kolik?? Nikdy mě nenapadlo to spočítat x) ... Ani mě to nějak nezajímalo x)
Hehehe :3 Na blogu už máme 160 Anime článků!!! :3 Nyahahaha, to je opravdu krásné číslo :3
To jo :3 Nevím jestli je to moc nebo málo x) ... Přece jen, není to ani zlomek všech anime, která jsou na světě x) ... Ale i tak jsem rád za tak velké číslo :3
Ale tímhle číslem nekončíme :3 ... Musíme šplhat výš!! :3 ... xD
Jasně, jasně ... však neboj, je tu další rok x)

Mám pocit, že tu začínáme trochu chlubit ... a nelíbí se mi to xD
He, mě taky ne x) ... Tak toho necháme ... pojďme se posunout někam dál :3 ...

Tenhle článek je tak trochu zaměřenej na nás a náš blog ... ale řekla, že jako novoroční článek to není špatný xD ... Jelikož náš blog, si to za ty útrapy, které s náma prožil určitě zašlouží!! :3
Za chvíli to budou tři roky, co jsme založili tenhle blog ... a jsem ráda za ty tři roky!! :3 Myslím, že jsem se (co se týče psaní) opravdu hodně naučila a zlepšila xD ...


↓ Kamaru vzpomíná na své "začátecnické rádoby povídky" ... xD ↓
Ještě si pamatuju na tu Fanfikci na Naruta ... xD Před nedávnem jsem si to otevřela ve Writeru a přečetla si to xD ... Řeknu Vám, v šesté třídě jsem psala opravdu strašně xD ... To vyjadřování, psaní vět a souvětí a příběh vůbec ... naprosto strašný xD ... Moje první ... dá se to vůbec nazývat povídka?? xD ... a vypadá opravdu strašně xD ... Jsem ráda, že ji skoro vůbec nikdo nečetl ... protože bych se za to musela hanbou propadnout xD ...
Ale no ták ... náhodou to nebylo ... tak ... špatný ... *nervózní úsměv*
*Nahodí skeptický výraz* ... fakt?? xD
N-ne promiň, nedá se o tom říct nic pěknýho ... radši budu mlčet x) ...
Hahaha, vidím, že si myslíš to stejný, co já xD ... Nechápu, že jsem dokázala něco tak ... DD vytvořit ... xD
DD?? ... Co je to za zkratku?? x)
Divnýho a Děsnýho ... xD
Dobře x) ...

Každopádně ... doufám, že tu rádoby povídku nebudete po tomhle článku hledat, aby jste se mohli zasmát xD ... Protože věřte mi, jak já ráda přeháním, tak tohle opravdu nepřeháním xD ... JE děsná xD
Ta povídka vlastně ani není dokončená, že?? x)
Ne, není ... psala jsem to někdy v šestý třídě ještě s jednou holkou ... ale přestalo mě to bavit a tak jsem se nedostala ani do hlavního bodu ... myslím xD ... Každopádně ... rozhodně už nevím, jak jsem plánovala, že se to vyvine ... mám pocit, že na konci měl umřít někdo významnej ... ale ... fakt nevím xD
Nevadí, jsem rád, že to nemá další díly ... bez urážky ... x)
He, v pohodě ... já taky xD

Ale, kde jsme to byli ... jo ...
opravdu jsme se za tu dobu, co píšem články, hodně zlepšili (nebo si to myslíme jenom my?? Když tak nás na to upozorněte xD) ... a jsme za to rádi!!! :3 Přispěli jste k tomu samozřejmě i Vy!! :3 Arigato!! :3

Jinak, kolik z Vás se dostalo se čtením až sem?? xD
Heh, tipuju, že nikdo x) ...Protože tenhle článek je opravdu ... nezajímavej x)
Jo to máš pravdu ... možná sem přišel někdo, kdo se opravdu hodně nudí ... tak ...

Ahoj!! :3 Doufám, že tě to zatím baví xD :3


↓ Temná minulost Goshiho-sama!! :3 ↓
No, když už jsi se tady ty rozepsala o svých začátcích ... tak bych taky mohl něco přihodit x) ... Ze začátku jsem se opravdu bál ... nebo spíš se mi nechtělo sem přidávat nějaké články ... nějak mě to prostě nechytlo ... x)
Vím, že můj blog předtím byl zrušem kvůli negativním ohlasům na to, co jsem tam psal ... (už si ani nevzpomínám o čem byl O_o) ... bylo to někdy ... počkej ... myslím, že někdy na prvním stupni ... x)
Tenkrát jsem přečetl hodně starých knížek, a tak jsem o nich začal psát články ... recenze, ale nikdo si je nečetl x) ... Jo, myslím, že o tomhle byl ten blog x) Ale bylo tam i víc článků ... jednou jsem napsal jeden opravdu ... pravděpodobně pohoršující článek a všichni to začli (nejednou jich tam bylo hodně!! ... Grrrr ...) negativne komentovat a nakonec mi blog zrušili ... pamatuju si, že tenkrát jsem byl opravdu nadně ... žádní kamarádi, ve škole jsem čím dál horší ... na základce mi sporty nikdy nešli ... a hodně lidí se mi smálo, protože jsem opravdu hodně vysokej a opravdu hodně širokej ... x)
Počkat, počkat ... širokej?? Ty??? ... Vždyť teď vážíš třicet kilo i s barákem ... tys musel bejt za mlada kost a kůže!! xD
Ne, opravdu sem nebyl x) ...
Eh, a co tě přimělo k tomu se tolik změnit?? O_o
Veř nebo ne, ale byl to jeden kluk x)
Kluk?? Čekala bych holku, ale kluk?? ... xD
Moc dobře si to nepamatuju, ale nesjpíš to byl "kamoš", kterej to jen předstíral a pak mě u všech ostatních pomlouval ... no, vadilo mi to ... a tak přišli na řadu změny x) ... Přestal jsem jest a začal chodit do posilky ... jo, to bylo perných pár let ... skončil jsem kvůli tomu v nemocnici x) ... A když jsem se dostal ven, tak už jsem takovej, jakej jsem dnes :3
Jasně, byl z tebe velkej chlapák se svalama a krátkýma vlasama, co hraje basket xD
Oh, opravdu vtipné x) ...

Víš, tvoje minulost je docela depresivní ... -_-"
Tak to ti pěkně děkuju, já v té "depresivní minulosti" musel žít ... x)
Gomen, gomen ... ale je to opravdu zajímavé :3 ... Prostě, mě to tak přišlo :3 ... Jsem ráda, že i přesto přeze všechno jsi tak usměvavej milej chlap :3


↓ Konec článku ... BANZAI!!! \(^_^)/ ↓
No dobře x) ... Myslím, že je na čase tenhle článek ukončit, než se o nás dozví osatní něco, co by neměli x) ...
Souhlasím!! :3 ... Už tak je tenhle článek o ničem dost dlouhej xD ...

Takže, vy, co jste se dočetli až sem se dočkáte našeho rozloučení ... určitě to stálo za to xD
Neříkej to tak optimisticky ... x)

Sayonara, Minna-san!! :3

Naposledy Vám přejem hodně štěstí a zdraví do nového roku!! :3

Baka Kamaru ... a Goshida Rikyu!! ... :3 Se s Váma teď loučí!! :3

(Za jakkékoliv postihy na vaši mysli, duši a srdci nebereme žádnou zodpovědnost!! Na začátku jste byly varování, co čekat!! xD) ... Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!