Řetězák od Shizu-chan

Autor: || Zveřejněno: 11.11.13


Ohayo, Minna-san!!

Tak nám přišel další týden a s ním se bohužel navrátila i škola. Nezbývá nám ovšem nic jiného, než se pokusit následujících pět dní přežít a znova se setkat s tolik vytouženým víkendem. Ale jako, vůbec by mě nevadilo mít víkend každej den!! To by bylo naprosto dokonalý!! Bych už nikdy v životě nemusela jít do školy. Takovej luxus!! Na druhou stranu by to ale bylo velmi nefér vůči lidem, kteří pracují o víkendech. To by bylo špatné >w< ... Jelikož je ráno, tak se právě pomalu chystám do toho kriminálu veřejně známého jako Škola. Doufám, že to dneska rychle uteče!! T^T
Ty bys měla být ráda za to, že nějaký víkendy vůbec jsou x)
... !!! ... Samozřejmě!! Já jsem ten nevděčnější člověk na světě!! T^T

A máme pro Vás naprosto úžasnou zprávu. Po tomto řetězáku už nám tu zůstavají pouze dva!! Takže čekejte už jen dva články s našimi velmi nezajímavými odpověďmi na otázky a pak už je konec!! Banzai!! (≧▽≦)/
Dnešní řetězák je opět od Shizu-chan, ale z mého pohledu!! *^*

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

10 faktů o mně:
1, Včera jsem namalovala deset obrázků. A jsem na ně hrdá!! xD
2, Mám rovnátka a už se nemůžu dočkat, až se jich zbavím!! T^T
3, Ještě nikdy v životě jsem se do nikoho nezamilovala. Pokud nepočítáme mou lásku k jídlu!! xD
4, Už nikdy v životě nechci vidět žádnou houbu!! V pátek na praxi mě jedna málem sežrala za živa!! T^T
5, Předevčírem, když jsem byla v kině na Thorovi dvojce … mě chytla úplně totální "Loki-mánie"!! xD
6, Zrovna na sobě mám rukavice a čepici. Důvod?? Fakt nevím xD
7, Miluju vůni pomerančů, jablek a skořice na Vánoce :3
8, Ve škole jsem prakticky "neviditelnej člověk". Dokonce i učitelka na mě někdy zapomíná. Aspoň se vždycky vyhnu zkoušení xD
9, Včerajsem ani jednou neměla zmrzlinu a jsem z toho na prášky!! xD
10, Sehnala jsem si foťák, takže teď fotím všechno, co mě napadne xD

Odpovědi na otázky:
1, Umíš vařit? Co vaříš nejraději?
Jop, umím :3
Eh, nejraději?? Asi něco, co mi chutná, takže palačinky?? Oh!! Rozhodně rajskou!! To je naprostá samozřejmost!!

2, Jaké země jsi v životě navštívila?
Heh, kromě světa snů a nočních mur, který navštěvuju pokaždý, když zavru oči?? xD
Dobře, byla jsem na Slovensku a v Anglii. Toť vše xD

3, Viděla jsi v těch zemích něco yaoi? ÒwÓ
Nope, bohužel T^T

4, Pomohla ti Hetalie se zemákem a dějákem? x'D
Heh, a jak!! Díky ní jsem prolezla základkou a zvládám střední!! xD

5, Viděla jsi všechny yaoi a shounen-ai, které jsou momentálně vydané? ÒwÓ
Tak to určitě ne. Ale postupně to všechno prolézám :3

6, Mluvíš si pro sebe? xD
Jop. Já trpím samomluvou už od školky xD … Ale nijak mě to nevadí, člověk se aspoň nenudí xD

7, Radši malovaný obrazy, nebo kreslený obrazy?
Já nevím. Každý obraz má sou vlastní magii a svět. Volím oboje >w<

8, Kdy sis založila první blog?
Eh … někdy … v sedmý třídě?? Nebo osmý?? Já už si to nepamatuju. Ale vím, že tohle je můj druhej blog. (Na kterej jsem přilezla za Goshim-sama xD)

9, Jakej je tvůj názor na Českou Republiku? x'D
Českou … republiku … no, etoooo …. já nevím. Mám ji ráda, protože tu bydlím a je to můj domov. Navíc čeština je úžasnej jazyk, máme tu spoustu turistických aktrakcí, památek, hradů a zámků. Krásná krajina, pokud nejsi uprostřed Brna a podobně xD

10, Nejlepší anime, které jsi za celej svůj život viděla (povoleno je jen jedno! x'D)
DEVIL MAY CRY!! Jednoznačně!! Dante je úplně nejlepší!!! xD

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Nosíš v zimě rukavice a čepici??
2, Co máš nejradši na Vánocích?? (Ano, chytla mě Vánoční nálada, protože zrovna jím pomeranč xD)
3, Máš rád/a houby?? K jídlu a nebo tě jen baví je sbírat v lese??
4, Přemýšlel/a jsi někdy o smyslu života??
5, Jakou otázku jsi za celej svůj život dostala nejvíckrát??
6, Máš rád/a, když sněží??
7, Zapomínáš často na důležité věci nebo si je všechny pamatuješ??
8, Kolik je zrovna hodin??
9, Bydlíš v rodinném domě nebo v bytě??
10, Jak často se díváš na televizi??

Nominuju:
→ Jako vždy nikoho nenominujem, jelikož nechce nikoho otravovat. A ono by se to k nám s naším štěstím možná i vrátilo. Odpovědět může kdokoliv, kdo bude chtít. Myslím, že je u nás to tu bude takové pohřebiště řetězáků, protože se nikdy nedostanou dále. Doufám, že jsem Vás neunudila k smrti svými odpověďmi.

Sayonara!! Já letím do tý školy, kde jsem "neviditelnej člověk" jako Kuroko xD

Baka-chan ... úplně neochotně se dere ke dveřím -_-"
Goshi-sama ... od rána má špatnou náladu ... who knows why ...

Gomen za chyby!! Doufám, že jich tu není moc xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!