Řetězák od SasuMaky™ "Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 13.11.13


Chahaha, Minna-san!!
Je to tu!! Konečně sem přidáváme poslední řetězák z té naší hromady, které se nám tu vytvořila!! Vsadím se, že jste se už všichni nemohli dočkat, až sem přestaneme přidávat nezajímavé fakty o nás a místo začneme přidávat zajímavé články o anime, manze, AMV a podobně. Nemám pravdu?? Možná, že se tu vyskytuje pár lidí, kterým se tenhle typ článků naopak zamlouval a rádi se o nás dozvěděli něco nového. Všem takovým moc děkujeme za přízeň a doufáme, že Vás příliš nezklameme ukončením této serie článků. Kdo ví, možná v budoucnu se nám tu zase pár takovýchto článků otočí. Přece jen, budoucnost není nikdy jistá. Mám ale pocit, že se dozvíte spoustu nových a možná i zajímavých věcí z naších klasických, vykecávacích článků. Takže se nemusíte bát, že o sobě už nikdy psát nebudeme. Na to máme náš styl psaní, který obsahuje naše rozhovory, příliš rádi.

Poslední článek s řetězákem pochází od SasuMaky™.

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

10 faktů o mně:
1, Když píšeme ve škole nějakej test, dozvím se to tak pět minut předtím, než k němu dojde xD
2, Dneska jsem nakreslila obrázek a jsem na něj opravdu pyšná. Jednu část nakreslila aji moje sestřička, protože se nudila xD
3, Dneska ráno máme školu až na devátou!! xD
4, Ráno vycházím z domu za tmy a vracím se taktéž za tmy xD
5, Nevykročím z domu bez sluchátek, mobilu a knížky xD
6, Zrovna piju mléko a nemá to nic společnýho s tím, že nejsem velká!! xD
7, Když už jsme u toho, tak se neobejdu bez jedné sklenice mléka denně xD
8, Jsem nejhorší zahradník na světě. Uschne mi i kaktus xD
9, Ráda skládám origami :3
10, Poslední fakt na tomhle blogu. Od teď už tu nebudou žádné řetězáky!! xD

Odpovědi na otázky:
1, Jsi snílek ?
Jsem zaručeně ten největší snílek na světě xD

2, Tvoje hláška (Pokud nějakou máš).
"Kam zmizeli moje brýle?!". Říkám to prakticky každý ráno/odpoledne/večer … prostě furt. A stejně často říkám i "Já chci svoji denní dávku zmrzliny/lízátek!!" xD

3, Jaký je tvůj oblíbený Anime stream ??
Anime zásadně stahuju xD

4, Jak se jmenuje tvůj budoucí mazlík ?
Nemám v plánu žádného mazlíka mít. Zvířat se straním jak nejvíc můžu xD
Ale když už, tak možná by to bylo Frankie. Nebo Ghostie. Mám talent na stupidní jména xD

5, Jakou chceš mít práci ?
chci BUDU super-detektiv!! A nebo fotograf!! xD

6, Tvoje nejoblíbenější postava (Anime,manga) ?
Dante!! *^*

7, Jaké máš teď na sobě tričko ? :D
Velké šedé, má na sobě nápis "Práce neuteče, není zajíc!!" xD

8, Kolikrát denně si čistíš zuby ?!
Bohužel, musím si je čistit třikrát denně. Ale myslím, že by klidně stačilo i dvakrát. Blbý rovnátka … -_-"

9, Na jakou školu teď chodíš ??
Střední … školu …. Jop, chodím na střední školu … průmyslovka to je. Rozhodně si tím jsem stoprocentně jistá xD

10, Taky tě pořád někdo otravuje ??
Ne xD … Já jsem flegmatik, takže je mi všechno jedno xD

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Myslíš, že by se člověk měl starat víc o povahu lidí než o vzhled??
2, Co si představíš pod pojmem "HUDBA"??
3, Kolik dveří máte doma?? (Nesnáším je!! … xD)
4, Piješ raději čaj nebo kávu??
5, Co myslíš, že je lepší - skákací balón nebo točící židle??
6, Je ve škole něco, co tě baví?? Pokud ano, co je to??
7, Jaké je tvoje nejoblíbenější zvíře??
8, Máš radši čokaládu a nebo sušenky??
9, Existuje věc, na kterou myslíš téměř každý den a nedokážeš s tím přestat?? Pokud ano, co je to??
10, Co si myslíš celkově o češtině??
BONUS: Co si myslíš o mých otázkách?? xD

Nominuju:
→ Takže, jelikož je jedná poslední o poslední řetězák, tak nikoho i tak nominovat nebudem. Ještě by se nám povedlo někoho nenaštvat. A pak by nás v noci určitě chodil dotyčný strašit!! A to by bylo velmi špatné!!

Yosh!! Práce dodělána!!

Sayonara!! Možná se dneska ještě ozveme ...

Baka-chan ... Nyaaa, konečně konec!! Banzai!! (≧▽≦)/
Goshi-sama ... Jdu zpátky do postele, dneska se mě nikam nechce x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!