Řetězák od SasuMaky™ "Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 12.11.13


Ohayo, Minna-san (zase se nenápadně snaží napodobit cizí pozdravy)

Vzhledem k tomu, že jsem se dneska probudil docela brzo, rozhodl jsem se Vás potěšit předposledním řetězákem, který na tento blog kdy přidáme. Doufám!! Kamaru pořád ještě spí, takže se tu nebudu příliš dlouho vykecávat. Snad s námi tyto řetězáky statečně přežíváte bez jakýchkoli úrazů. Zítra bude poslední, a pak už konečně klid a návrat ke starým, ukecaným článkům. Tento řetězák k nám zavítal od SasuMaky™.

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

10 faktů o mně:
1, Rád navštěvuji místní kino.
2, V poslední době jsem si docela oblíbil americké hudební skupiny.
3, Když zaspím, tak aspoň pořádně. Minimálně do dvou odpoledne.
4, Čím víc faktů o sobě píšu, tím větší to jsou kraviny.
5, Když jsem pod vlivem alkoholu, tak jsem velmi upřímný. Upřímnější, než obvykle.
6, Miluju noční sledování hvězd.
7, Zrovna jsem vylezl z postele, ale myslím, že tam zachvílu zase zalezu.
8, Velmi často slýchávám, že jsem "totální nemehlo", ale já odmítám něco takového připustit!!
9, Zrovna přemýšlím o tom, že bych šel probudit Kamaru. Ale nechci být odvážen sanitkou hned po ránu.
10, Mám na ruce náramek, který se mnou žije už od narození.

Odpovědi na otázky:
1, Jsi snílek?
Nope. Jsem velmi realistický člověk.

2, Tvoje hláška (Pokud nějakou máš).
"I'm Hero!!". Jako mladší jsem to opakoval a vykřikoval pořád.

3, Jaký je tvůj oblíbený Anime stream??
Já anime pouze stahuju. Nestreamuji x)

4, Jak se jmenuje tvůj budoucí mazlík?
Nemám v plánu žádného mít.

5, Jakou chceš mít práci?
Archeolog.

6, Tvoje nejoblíbenější postava (Anime, Manga)?
Kurohane Gama. Zrovna tuhle mangu čtu a tahle postava mě zrovna docela zaujala.

7, Jaké máš teď na sobě tričko? :D
Žádné. Plánuju se vrátit do postele.

8, Kolikrát denně si čistíš zuby ?!
Dvakrát.

9, Na jakou školu teď chodíš ??
Masarykovu Univerzitu.

10, Taky tě pořád někdo otravuje ??
Jop, Kamaru je velmi neodbytná.

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Pamatuješ si svoje sny (nebo noční můry), když se ráno probudíš?
2, Existuje něco, co děláš aniž by tě to bavilo a nejsi k tomu nucen/a?
3, Raději čteš nebo píšeš? (Knížky, povídky, různé zápisy a další … x)
4, Kolik anime si za celý svůj život viděl/a? (Stačí přibližně)
5, Umíváš doma nádobí? A nebo to raději necháš na "profesionálech domácnosti" (mamka, táta, babička …)?
6, Máš na klíčích přívěšek? Pokud ano, jaký?
7, Máš radši batoh na záda nebo kabelu přes rameno?
8, Co by jsi udělal/a jako první, kdyby jsi se stal/a Králem světa?
9, Jak těžké je podle tebe vymyslet deset otázek?
10, Když čteš knížku, používáš speciální záložku nebo cokoliv, co je po ruce?
BONUS: Která otázka byla podle tebe nejblbější? x)

Nominuju:
→ Nemám rád nominace, takže je vynechávám. Tak jako vždy x)

Sayonara, Minna-san!!

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!