Strašně roztomile nakreslení Pokémoni!! | Obrázky

Autor: || Zveřejněno: 29.8.13


Nyaaaah!!

Musím se tu s Vámi o něco opravdu podělit. Vím, že to říkám velmi často, možná častěji, než bych vůbec měla, ale tentokrát to myslím smrtelně vážně!! Našla jsem naprosto dokonalé obrázky Pokémonů, které prostě musíte vidět. Autorem je umělec Birdy C, Randy C (itsBirdy), který má neuvěřitelný talent. Nakreslil Pokémony v roztomilích oblečkách (onesies), které člověku přinesou radost do duše. Můžete najít také videa na jeho YT channelu s celým postupem jeho kresby a podobně. Vážně, komu tohle nepříjde roztomilé a dechberoucí, tak nežije >////< ... Jsem neuvěřitelně ráda, že se mi podařilo tyhle obrázky najít, protože o něco takového bych v životě nechtěla přijít. Moc se těším do budoucna na další krásné a roztomile obrázky, které vytvoří. Rozhodně Vám doporučují navštívit jeho instagram, najdete tam toho opravdu velkou spoustu *////*







Strašně moc bych chtěla umět takhle kreslit. A ten styl vybarvování pastelkama je naprosto dokonalej *////* ... Tohle je jeden z důvodů, proč jsem ráda za stránky jako Instagram, Tumblr, Devianart a podobně, kde můžete najít spoustu tady těch úžasně talentovaných umělců >////< ... Chápu, že kdybych kreslila každý den, procvičovala různé styly kresby, vybarvování, stínování a podobně, tak bych se mohla třeba i zlepšit, já si ale prostě nemyslím, že bych někdy mohla vytvořit něco úžasného, co by někdo ocenil. Proč bych se pak měla snažit, když vím, že to stejně bude k ničemu?? Jsem neuvěřitelně liný typ člověka >////< ... Každopádně doufám, že se Vám tyto obrázky líbili a budete v budoucnu sledovat další výtvory od tohoto úžasného autora, itsBirdy *////*

Baka-chan ... čas na vaření *////*
Goshi-sama ... umírá hlady x)
Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!