Rinmaru Games - Manga Creator | Hry

Autor: || Zveřejněno: 27.8.13


Hooooj!!

Předem bych chtěla všem oznámit, že moje naražená ruka už je vyléčená a v plné síle!! Takže už můžu články spokojeně psát a nepotřebuju k tomu Goshiho-sama. Teda, není to tak, že bych ho předtím opravdu potřebovala k tomu, aby psal za mě. Přece jen, naražená ruka není nic dramatického, ale libil se mi fakt, že jsem si mohla vymýšlet a lenošit, zatímco Goshi-sama dělal všechno náročné za mě >////< ... To teď ovšem končí a už se klepu strachy, co všechno si na mě Goshi-sama vymyslí jako pomstu za mé neustálé peskování. Právě teď se ale nachází někde ve druhé čtvrtině basketbalového utkání a vypadá to, že čelí těžkému soupeři ... jinými slovy, nachází se v zemi snů a nočních mur >////< ... Dost ale kecání o zbytečnostech, mám tu pro Vás docela zajímavý článek, pokud jste stejní herní maniaci jako já.

Ano, přesně tak. Vracím se do svých dětských let, do své nevinné minulosti. A nemůže za to nikdo jiný, než jedno z našich SB: Hrdinove-budoucnosti.blog.cz. Tahle super blogerka přidává odkazy na nejrůznější "oblíkačkové" hry (dress-up games), které jsou populární v jakémkoliv věku. Právě tady se mě podařilo najít tuhle dress-up sérii her zvanou "Rinamru Games - Manga Creator". Protože jsou pro mě tak strašně návykové, rozhodla jsem se tu s Vámi o ně podělit. Obzvláště, pokud se nudíte a nechcete dělat nic náročného, jsou tyhle druhy her perfektním zabijákem volného času. Není to zrovna ten typ her, do kterého bych se hrnula po hlavě (mojí srdcovkou je serie Devil May Cry!! *////*), přesto si u mě našly místo a vždycky se k nim ráda vracím, pokud si potřebuju na chvíli oddychnout. Jednoduše, pokud Vás prožírá nuda skrz-naskrz, tak si tuhle hru určitě zamilujete a nebudete se od ní moct odtrhnout >////<

To je asi vše, co bych tu o těchto hrách mohla asi tak říct. Jsem si jistá, že "dress-up games" znáte úplně všichni, takže tu vlastně ani nemusím nic víc říkat. Tahle serie je speciální tím, že můžete (v rámci možností) vytvořit svůj vlastní příběh, což je něco mnohem zajímavějšího než klasické "oblíkačky" >////< ... Dávám sem odkazy na jednotlivé části, které můžete využít a pak se s námi třeba i podělit o Vás vlastní výtvor *////*







Doufám, že jsem Vás tímto článek neunudila k smrti. Věřte mi, jak jednou k těmto hrám najdete cestu, tak už se nevrátíte zpět, proto Vás chci před tímto osudem varovat, abyste neskončili jako já. Je to vysoce návyková hra, takže k ní postupte jen s vědomím, že už se možná nikdy nevrátíte zpět!! >////< ... No, teď už ale s tímto článkem skončím. Opravdu už nevím, co jiného říct k tématu tohoto článku a jsem si jistá, že bych se zase velmi snadno dostala daleko od původní myšlenky. Proto se s Vámi teda loučím!! *////*

Baka-chan ... Bed-kun!! TT////TT

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!