Kabát - Pohoda | Hudba

Autor: || Zveřejněno: 30.8.13

Nyah!!

Řeknu Vám, vytváření "manga článků" může být někdy velmi vyčerpávající. A to jsem na jejich tvorbu už za ty léta docela dost zvyklá. Hned takhle ze začátku bych na Vás měla jednu pro mě velmi podstatnou otázku, je tu někdo, kdo se zajímá o webcomic a anime Senyuu.?? Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo nevíte, jak je to z překladem tohoto webcomicu, protože na každé stránce jim chybí kapitoly v rozpětí patnácti kapitol a pak pokračují dál. Pravděpodobně to bude mít nějaký dost dobrý důvod, ale ten se ke mě bohužel ještě nedostal >////< ... Kdyby teda někdo věděl nějaké informace, tak se s námi prosím podělte v komentářích. Budu Vám nesmírně vděčná *////* ... Opravdu jsem si tuhle sérii oblíbila a ráda bych si ji celou přečetla. Bohužel, na žádných stránká se mě nedaří najít anglický překlad a jiný jazyk bohužel neovládám (v češtinu rozhodně nedoufám) >////< ... Pokud má teda někdo nějaké informace, tak mi prosím dejte vědět *////*

Zpátky k tématu článku!! Po nějaké době jsme s Goshim-sama zabloudili do našich mladších let a pustili jsme si pár písniček od populární české skupiny Kabát. Jsem si jistá, že se tu mezi Vámi nachází jejich fanoušci, a proto jsem se rozhodla se tu s Vámi podělit o jednu z mých oblíbených písniček. Je to taková tak klasika, která se líbí snad každému, koho potkám, takže se určitě bude líbit i Vám, pokud máte rádi české skupiny. Kabát je česká rocková skupina, která má na svém účtě za svou existenci už deset hudebních alb, jejíž členové jsou: Josef Vojtek, Milan Špalek, Radek "Hurvajs" Hurčík, Ota Váňa.

Skupina: Kabát
Písnička: Pohoda


Snad se Vám písnička líbila a třeba jste si zaspívali společně s ní. V "celém článku" dáváme, jako vždycky, text k písničce, kdybyste náhodou nestíhali číst slova ve videu. Kolikrát je to posunuté vuči zvuku a podobně, tak je lepší mít ještě záložní verzi po ruce *////* ... Jinak se s Vámi loučím a jdu se pustit do dalších "manga" článků, což si nechám až na další den, teď už se raději půjdu zahrabat do peřin >////<

Baka-chan ... unavená, konečně do postele!! >////<
Goshi-sama ... x)

Tradičně ... Omlouváme se za chyby.


Kabát - Pohoda
-
Vezmu tě má milá rovnou k nám
kolem louky lesy hejna vran,
všude samá kráva samej vůl,
-
máme kino, máme hospodu,
v obci všeobecnou pohodu,
máme hujer, žito, chléb i sůl.
-
Když se u nás chlapi poperou,
tak jenom nožem, a nebo sekerou.
V zimě tam dlouhý noci jsou,
a tuhej mráz.
(A tam já to mám rád).
-
Jak jsou naše cesty zavátý,
tak vezmem vidle, a nebo lopaty,
když něco nejde, co na tom sejde,
my máme čas.
-
Chlapi někdy trochu prudký jsou,
holky s motykama tancujou,
s ranní rosou táhnou do polí,
-
nikdo se tam nikam nežene,
máme traktory a né, že né,
až to spatříš ledy povolí.
-
Když se u nás chlapi poperou,
tak jenom nožem, a nebo sekerou.
V zimě tam dlouhý noci jsou,
a tuhej mráz.
(A tam já to mám rád).
-
Jak jsou naše cesty zavátý,
tak vezmem vidle, a nebo lopaty,
když něco nejde, co na tom sejde,
my máme čas.
-
Hoří les a hoří rodnej dům,
hoří velkostatek sousedům,
to je smůla, drahá podívej,
-
hasiči to stejně přejedou,
oni si moc dobře nevedou,
schovej sirky ať je neviděj.
-
Když se u nás chlapi poperou,
tak jenom nožem, a nebo sekerou.
V zimě tam dlouhý noci jsou,
a tuhej mráz.
(A tam já to mám rád).
-
Jak jsou naše cesty zavátý,
tak vezmem vidle, a nebo lopaty,
když něco nejde, co na tom sejde,
my máme čas.
-
Když se u nás chlapi poperou,
tak jenom nožem, a nebo sekerou,
V zimě tam dlouhý noci jsou,
a tuhej mráz
(A tam já to mám rád)
-
Jak jsou naše cesty zavátý,
tak vezmem vidle, a nebo lopaty,
když něco nejde, co na tom sejde,
my máme čas.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!