Shingeki no Kyojin | Obrázky

Autor: || Zveřejněno: 27.8.13

Nyah!!

Jak jste se vyspali?? Já mám dneska neuvěřitelně dobou náladu, pravděpodobně se někdy i vyplatí jít spát už před půlnocí, pak máte ráno spoustu energie. A neuvěřitelný hlad TT//^//TT ... Po napsání tohoto článku se musím jít tak na hodiny zavřít do kuchyně a pozdravit ledničku. Goshi-sama má na druhou stranu po ránu vždycky neuvěřitelně špatnou náladu, je lepší na něj vůbec nemluvit a nelézt mu do na oči, nebo byste mohli skončit, někde pod mostem, zabalení v černém pytlu, bez dechu. Dnešní špatná nálada by však mohla být mojí zásluhou a vůbec na vzniklou situaci nejsem pyšná. Ale já přísahám!! Byla to jen nešťastná náhoda!! TT////TT
Náhodou?? Tobě se jen tak "náhodou" daří na lidi chrstnou půl litra vody, když spí?? To je opravdu neobvyklý talent.
A ... abych pravdu řekla, n-nestává se mi to moc často ... >/////<
Huh?!
C-chci říct, moc se omlouvám!! Už se nikdy nestane!! TT////TT
Nemusíš na mě křičet, jen už to nikdy nedělej.
Aye, captain!! TT////TT

Už jste to taky někdy zkoušeli?? Na někoho "omylem" chrstnou po ránu studenou vodu, aby se rychleji probudil?? Chci říct, bylo to neuvěřitelnou, nešťastnou náhodou ... >////< ... Dávejte ovšem pozor na následky, jelikož málokdy to člověk vezme s klidem a se vší dobrou náladou. Teď už ale dost o tomhle velmi nepříjemném pokusu o vtip. Mám tu pro Vás velmi zajímavý článek, který by Vás mohl aspoň na pár minut zabavit. Jedná se o opravdu úžasné kresby (fanarty) očí postav z právě teď docela dost populárního anime Shingeki no Kyojin. Už jsem tu o něm mluvila docela dost, takže se tu nebudu příliš rozepisovat, ve zkratce se jedná o akční anime, ve kterém je lidstvo zahnáno lidožravými obry, titány, do města obehnaného vysokými zdmi. Skupina mladých dětí se ale stane svědky tragédie, když se jednomu neobvykle velkému titánu podaří prorazit jednu ze zdí města a vpustit tak krvelačné tvory do jejich prostor. O několik let později se přidávají do vojenských jednotek, aby mohli titánům čelit a vyhubit je z povrchu zemského. Tak nějak by se to dalo popsat, je to mnohem více zamotané, ale myslím, že takhle by mohl popis hlavní dějové linie postačit.

Zpátky k hlavnímu tématu. Jak už jsem se zmínila, mám tu pro Vás kresby očí hlavních postav z tohoto anime. A to hned od dvou různých autorů. Nakonec jsem se rozhodla přidat ještě animačky z anime, abyste mohli porovnat, která verze se Vám líbí více a zda se autorům jejich výtvory podařili. Podle mě jsou to naprosto úžasné kresby, závidím autorům jejich talent, protože něco takového bych nikdy v životě nedokázala nakreslit. Upřímně mám nejradši kresby od prvního autora, ale i druhý má něco do sebe.






















Bohužel, nevím zdroj a nemám ponětí, kdo je autorem. Jsem si jistá, že jsem kdysi stáhlá na Tumblr, bohužel nemám ponětí, na jaké stránce přesně, tudíž sem ani nemůžu dát odkaz na zdroj. Doufám, že mě nikdo nenařkne z krádeže nebo podobně, nesnažím se tyhle výtvory vydávat za své, jen se o ně chci s Vámi podělit. Když už jsme u toho, můžeme si zahrát i malou hru, dokážete pojmenovat všechny postavy na základě jejich očí?? Napište do komentářů, jak se Vám dařilo a kolik jste poznali *////*

Baka-chan ... so cool!! *////*
Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!