Obrázek č.3 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 14.4.13


Konbanwa!!

Tak vám sem zase jednou píšu v podvečer, nebo spíše v noci, kdy jsem se rozhodla konečně taky něco přidat na blog. Dneska mě přepadla "kreslířská slina" a povedlo se mi namalovat hned několik zajímavých a docela i povedených obrázků. Sice jsem pořád na stejné úrovni, jako když jsem začínala, ale stejně si myslím, že se mi začíná dařit čím dál lépe. To se mě ale pravděpodobně jen moje mysl snaží zmást, takže tomu nedávejte moc velkou pozornost. Každopádně, protože je tu pár z Vás, kteří se s radostí pustí do této mé takzvané "Poznávací hry", tak jsem se rozhodla pro Vás udělat další článek. Snad bude tenhle lepší, než ten poslední a někomu se zadaří poznat alespoň anime, ale stejně Vás budu žádat o jakoukoli kritiku, která Vás napadne!! >////<

Takže i když nevíte, nebojte se napsat komentář, názor, kritiku nebo si třeba jen tak tipněte. Komentáře u článků nejsou moderované, takže je může kdokoli vidět a uvidí tak i odpovědi ostatních účastníků, přesto bych byla radši, kdyby jste se drželi svého vlastního názoru a hádali sami za sebe!! Přece jen, není to taková zábava, když jen opisujete odpovědi těch ostatních. Neříkám však, že to někdo z Vás dělá, jen kdyby to náhodou někoho napadlo, tak si na mě dejte pozor!! Budu Vás strašit po zbytek Vašeho života!! xD ... Teď už ale dost kecání, pojďme na náš dnešní obrázek!! Předem se omlouvám za kvalitu, ale moje fotografické schopnosti jsou velmi mizerné >////<

Jsem si jistá, že pravidla už jsou většině z Vás známá, ale přesto je sem radši ještě jednou napíšu. Stačí do komentáře napsat jména postav a název anime z obrázku a můžete k tomu ještě přidat také Váš názor, jak těžce se Vám hádalo a třeba i nějakou kritiku či pochvalu. Hlavně mě nerozmazlujte sladkýma řečičkama a řekněte mi na rovinu, co si myslíte!! Nemám ráda, když se někdo přetvařuje, to je pak celá tahle hra naprosto zbytečná!! >////< ... Jinak bychom se chtěli za naši sníženou aktivitu omluvit, ale Goshi-sama má ruku s sádře a škola nám také nepřidává moc volného času, takže máme teď omezené možnosti. Všem tedy děkujeme za účast a doufáme, že se Vám podaří uhádnout dnešní obrázek!! *////*

Baka Kamaru xD

VZOROVÝ OBRÁZEK:
Postavy: Oga Tatsumi a Beel, Beelzebub
Účastníci, kteří uhádli: Shizu-chan, Magika, Deathares

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!