Knife Game Song!!

Autor: || Zveřejněno: 20.4.13

Hell yeah!!

Našla jsem něco naprsoto suprového, o co se tu s Vámi určitě musím podělit. Ale jako první příjde varování a výstraha!! Rozhodně něco takového doma nezkoušejte, pokud si nepřejete navštívit nemocnici a přijít o všechny své prsty!! Jedná se totiž o jednu z nebezpečných her zvanou "Knife Game", jednoduše se snažíte nožem trefit do mezer mezi prsty v rytmu nějaké hudby. Nejčastěji se zpívá právě Knife Game Song, což je písnička (nebo spíše říkanka) vytvořená speciálně pro tuto hru. Jak jsem začala na začátku, je to velmi nebezpečná hra a pokud nejste opatrní, tak určitě poteče krev. Neříkám, že si rovnou useknete celý prst, ale bolet to bude!!

V podstatě tam jde o toto:
1, Položíte ruku na stůl (nebo nějakou tvrdou desku)
2, Pořádně roztáhnete prsty
3, Vezme te si nůž (pro opatrnost doporučuju spíše propisku či něco jiného, nebolestivého)
4, Ťukáte s ním do stolu (desky) mezi prsty, samozřejmě tak, aby jste o prsty nepřišli
6, S nožem ťukáte do rytmu nějaké písničky či říkanky (nejlépe te originální)


Doufám, že to nezní moc složitě, je velmi těžké to popsat, proto jsem připravila také názorné video s prodlouženou verzí písničky. Moc se mi líbí, je neuvěřitelně chytlavá, takže si ji člověk zpívá skoro pořád dokola. Aby Vám to šlo lépe, tak vám sem dám i slova s mým vlastním překladem, takže buďte se svou kritikou mé angličtiny mírní >////< ... Ale zpívat českou verzi je velmi těžké, takže doporučuji použít tu anglickou.

Oh, I have all my fingers, the knife goes CHOP CHOP CHOP. If I miss the spaces in between, my fingers will come off!
And if I hit my fingers, the blood will soon come out. But all the same, I play this game, 'cause that's what it's all about.
Oh, CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP, I'm picking up the speed. And If I hit my fingers then my hand will start to bleed.

Oh, mám všechny svoje prsty, nůž dělá sek, sek, sek. Jestli minu prostor mezi nimi, moje prsty budou pryč!
A jestli trefím prsty, krev brzy začne téct. Ale stejně hraju tuhle hru, protože o tom to všechno je.
Oh, sek, sek, sek, sek, sek, sek, sek, zvyšuju svou rychlost. A jestli trefím moje prsty, má ruka začne krvácet.


Můžu se zeptat, jak tě vůbec napadlo hrát něco takového?? Víš moc dobře, jak nešikovná seš -_-"
Hey, ono se to nezdá, ale je to sranda a docela jednoduché, jakmile přijdeš na ten správný způsob, jak na to xD
... Já věděl, že jsi masochista, ale tohle je trochu moc, nemyslíš?? x)
Nejsem!! Je to jen hra a ještě jsem se ani jednou nezranila!!
Tak to teda opravdu koukám. Čekal jsem, že jsi už o jednu ruku přišla x)
Hehe, jsem tě překvapila, co?? Snažím se být co neopatrnější xD
Doufám, že na konci dne budeš mít všechny prsty pohromadě x)
Eh?? Na hromadě určitě, určitě budou!! *založí si ruce na hrudi a významně pokyvuje hlavou*
POhromadě, ne NA hromadě!! x)
... To je to stejné ... xD
Nezkoušej to na mě x)
Hele, i kdyby jsem o prst přišla, tak je to v pohodě!! Přece jen jich mám jedenáct xD
Oh, opravdu?? x)
Jop, koukni. Deset, devět, osm, sedm, šest ... a pět je jednáct!! *////*
To je nestarší trik, jak jsi mi kdy ukázala. Jedenáct prstů, ne není to "hustý"?? *ironie na plné obratky*
Neříkej, že ti to příjde normální!!
... Překvapuješ mě každým dnem mnohem více x)
To jsem opravdu ráda!! *////*


Každopádně to tu už radši ukončeme, než Kamaru napadnou ještě další bláznivé nápady. Vemte si odemě radu k srdci a něco takového doma nezkoušejte, minimálně né s ostrými předměty jako nože, věřte mi, nemusíte mít takové štěstí, jako lidé ve videiích na youtube!! Když skončíte bez prstů či ošklivými jizvami na nich, tak pamatujete, že jsem Vás varoval!! x)

Goshida Rikyu x) a Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!