Brej Večír, zase se potřebujeme vykecat xD

Autor: || Zveřejněno: 18.4.13

"Brej Večír, zase se potřebujeme vykecat xD" ... aneb Takhle to vypadá, když člověk neví, co za název článku napsat. Jinak ale jsme naprosto vpořádku, tak jako vždycky, jsme normální a máme chuť se tu trochu vykecat, i když pořádně nevíme z čeho a očem. Ale to jsem jen malé detaily, které je potřeba přehlédnout, jsem si jistá, že určitě většina z Vás rozumí a zvykla si na nesmyslé články, které tu bohužel převažují. Na druhou stranu, kdyby se Vám naše články nelíbili, tak je nečtete a nekomentujete, takže vlastně nevím, co tu řeším. O čem vlastně je celej tenhle odstavec?? Ani nevím, co jsem se tu snažila říct či naznačit, takže ho radši zapomeňte dříve, než Vás začne vrtat v hlavě!! A já radši zkusím začít znovu, trochu srozumitelněji >////<

Konečně se k nám začalo hrnout teplo, což znamená, že brzo bude zase podzim!! *////*
Nepředbíháš trochu náhodou?? x)
Nemyslím si, nemáš ponětí, jak dlouho se na podzim těším!! TT////TT
Dokážu si tipnout, že je to tak pět měsíců, jestli se nepletu x)
To je skoro půl roku!! A ještě dalšího půl roku musím čekat!! A to nemluvím o překonání neuvěřitelného vedra přes léto!! TT////TT
Well, já jsem rád, že se oteplilo a blíží se léto, které mám velmi rád právě kvůli tomu "vedru", o kterém mluvíš x)
Jsi sebevrah!! Není možný, aby někdo měl rád vedra!! xD
Pravděpodobně jsem jeden z těch mála, kteří předčí tvé očekávání x)
Haaa, jen když o tom slyším, tak umírám!! >////<


Asi patřím k té menšině, ale teplé počasí si opravdu užívám. Dokonce i ty parné dny, kdy se člověku nechce ani hnout, jsou to mé nejoblíbenější dny, které nejradši trávím basketem. Na druhou stranu, zima má také své kouzlo, i když pro mě není tak významné jako to letní. Když se však začne oteplovat a teploměr začne pomalu zdolávat dvacítku, tak Kamaru naprosto umírá vyčerpáním a zásoby všech mrazáků v místních obchodech jsou na ní krátké. Dokážete si určitě představit, jak naštvaně a "chcíple" vypadá člověk, který naprosto nesnáší teplá období a je pomalu zalezlej až v zadu, za policemi v mražáku x)
Děláš si ze mě srandu?? xD
Ne, jen popisuji tvoje chování v době jara a léta x)
Oh, myslíš ty dny, kdy se ani nehnu?? xD
Jop, přesně ty. Vždy mě překvapí, jak silná je tvoje láska k jídlu, když tě vytáhne v tvého pokoje. Nemluvě o tom, že ve tvém pokoji je kolikrát větší vedro, než kdekoli na světě, když jsi v něm pořád zabedněná x)
Hej!! Můj pokoj z toho vynech!! Je to moje jediné útočiště před ostatními lidmi!! A nikdy nepodceňuj naši lásku!! xD
"Naši lásku"?? x)
Tu mezi mnou a jídlem!! Naše pouto je nezničitelné xD
Jsem si jistý, že jídlo k tomě vzhlíží se stejnou úctou x)
Heh, to si piš xD

Nevím proč, ale poslední dobou si říkám, že na tomhle blogu vlastně není nic jiného, než snůška pěkných keců, které přijdou nevím odkud. Překvapuje mě, kolik lidí má nervy si tohle číst, přece jen to není nic zajímavého a spíše než na pobavení je to kolikrát k pláči x)
Tomu se říká "láska čtenářů" xD
Ty jsi na lásku poslední dobou nějaká vysazená x)
Hej, to ty tu pořád hrdličkuješ, že bude brzo máj!! xD
Well, "máj je lásky čas", nemám pravdu?? x)
Neřekla bych. Když už ale jsi u toho množství lidí, které má nervy si číst naše články, viděl si naše poslední, týdenní návštěvnosti?! Normálně už od listopadu minulého roku se tu objevuje přes 1000 lidí týdně!! O/////o
Oh, toho jsem si všiml, tak jsem byl pak kontrolovat, jestli to funguje správně x)


Jako, vůbec jsem nečekala, že by k něčemu takovému mohlo vůbec někdy dojít!! Takže bychom Vám tu všem chtěli oficiálně ze srdce poděkovat!! Bez Vás by jsme se takových nemožných čísel nikdy nedočkali, takže si zasloužíte náš vřelý dík!! Jsem moc ráda, že se tu setkává tolik lidí, a i když se tu zrovna moc těch návštěvníků neprojevuje, stále jsme rádi za každého čtenáře!! *////* ... Opravdu moc děkujeme za všechny návštěvy a doufáme, že se v těchto číslech ještě nějakou dobu poneseme. Přece jen to je úžasná návštěvnost, s kterou jsem se teď musela pochlubit naprosto každému, koho znám TT////TT

Když už tu mluvíme o nemožném, Goshi-sama je den ode dně naštvanější od té doby, co se mu stala ona osduná nehoda. Díky jeho zlomenému a naraženým prstům nemůže s levou rukou vůbec nic dělat, což je pro leváka velmi nepříjemná zkušenost. A když se jen zkusíte pousmát nad způsobem, jakým dělá některé věci pravou rukou, tak se můžete jen modlit, aby jste se dožili rána TT////TT ... Opravdu, už by bylo nejlepší, aby se mu ruka zahojila, ať už mám od této jeho pochmurné nálady klid.
Nevidím nejmenší důvod, proč by sis tu měla stěžovat x)
Nevidíš?? Já jich vidím hodně!! Cokoli řeknu tě naštve a pak mám peklo!! TT////TT
Není to tak, že tě biju nebo ti nadávám, ne?? x)
T-to ne, ale tvůj naštvanej obličej je mnohem horší TT////TT
Tak či tak, nemůžu za to, že jsem nervní, když si nemůžu jít zahrát basket nebo dělat jiné věci, které mám rád a pomůžou mi vybít stres x)
A-le nemusíš si h-ho vybíjet na m-mě!! TT////TT
... Hah, nemusíš brečet kvůli každé prkotině. Zajdem zítra někam na jídlo, to ti zvedne náladu, ne?? x)
J-jo!! TT//^//TTTo jsem rád *nejmilejší úsměv na světě*

Když o tom teď tak přemýšlím, tak se nám tenhle článek docela natáhnul, nemyslíte?? Kolikrát máme problém napsat dva odstavce, ale když děláme tenhle "volnější" typ článku, tak se to tu hromadí samo. I když jsou to ve směs jen naše nezajímavé rozhovory. Jelikož už ale nemáme nic, co by stálo za řeč, tak tenhle článek pomalu ukončíme. Ještě jednou děkujeme za Vaši úžasnou návštěvnost!! Moc si Vás všech vážíme a jsme rádi, že náš blog navštěvujete!!

Goshi-sama x) a jeho otrok Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!