Nové SB Elis!!! *////*

Autor: || Zveřejněno: 17.4.13

Konbanwa!!

Všimli jste si, že poslední dobou se tady naše články objevují v pozdních hodinách večerních?? A to se opravdu snažíme napsat článek, co nejdříve to jde xD ... Ale to jsem teď úplně někde jinde.

Znovu se vám tu hlásíme s novým SB!! Náš blog je teď asi neuvěřitelně populární nebo co, jinak si tolik nových SB nedokážem vysvětlit. Ale jsme za ně opravdu velmi rádi, to si nemyslete!! Naším novým SB je Elis, která zrovna začíná s novým blogem, takže ji do začátku přejeme hodně štěstí a doufáme, že ji blog dlouho vydrží. Zaměřuje se na psaní povídek s yaoi a shounen ai tématikou, takže berte ohledy na varování!! A určitě její blog navštivte, její povídky jsou velmi zajímavé. Jakmile mi napsala, že chce na diplom Kiseho a Kuroka, tak se mi na mysli vybavil jeden takovej pěknej obrázek, který jsem měla v počítači. Tak jsem se hned pustila do hledání v mých "velmi přehledných složkách" a trvalo mi věčnost, než jsem konečně našla to, co jsme hledala. Ale povedlo se a obrázek se našel, takže tady je!! *////*



Doufám, že se diplom líbí, i když to není žádné mistrovské dílo. Jak často říkáme, naše schopnosti s grafikou jsou hluboko pod bodem mrazu. Velmi děkujeme za spřátelní a ještě jednou přejeme hodně štěstí s blogem!! *////*
Taky přejeme hodně štěstí v psaní povídek, ať tě múza neopustí x)
K diplomku nic?? A já se tak snažila!!
Promiň, ale nejsem na tyhle věci x)
No ták!! Aspoň mi ho pochval!! xD
Eh, jasně. Je to pravdu úžasnej diplomek :)
Děkuju *////*
Jsem rád, že jsem ti zvedl náladu, teď vypni ten počítač a jdi spat. Zítra máš praxi, ne?? x)
No a co ... praxe počká. Vsadím se, že by neutekla, i kdyby mohla xD

Na závěr tu máme ještě takový vzkaz pro naše SB a ostatní návštěvníky našeho blogu. DÁVEJTE SI POZOR, AŤ OD NÁS NECHYTNETE: BLBOST, ŠÍLENOST, STŘELENOST, UKECANOST a Goshiho-sama SUPER-HRDINOVSKEJ KOMPLEX.
Jsem si docela jistá, že je tu toho mnohem více, ale tohle jsou ty nejhlavnější problémy >////<

Ctihodný Pán Goshida Rikyu-sama :) a jeho otrok Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!