【T-BR】 S T A Y // USUK

Autor: || Zveřejněno: 17.3.13

TT////TT

Našla jsem nedávano jedno opravdu pěkné MMV (manga music video), o které se tu prostě musím podělit. Je na mangu Hetalie, konkrétně je to na pár Anglie/Amerika, nebo spíše než "pár", jde o minulost těchto dvou, jenž je docela smutná a tohle video Vám z toho udělá velkou tragédii plnou slz. Pokud Hetalii někdo nečetl a neviděl ani anime verze, tak o hodně přišel, hlavně o perfektní lekce historie s první a druhé Světové války >////< ... To je vlastně ve zkratce o co v této manze jde. Státy z této doby jsou zde reprezentovány postavymi a komicky a parodií jsou zde popsaný události, které se odehráli většinu mezi první a druhou Světovou válkou. Podle mě opravdu dobrá cesta, jak spestřit historii pro lidi jako já, kteří dějepis a podobně moc nemusí. Na druhou stranu by to člověk neměl brát moc vážně, protože historii nikdy nebyla tak jednuchá, jak Vám v tomto anime naznačuju, stále se jedná jen o parodii.


Manga: Hetalie
Písnička: Hedley - Perfect


Pokud jde o video, tak se mi na něm opravdu zalíbila editace, písnička není zrovna mým žánrem, který bych velmi často poslouchala, ale při tomto videu mě opravdu nevadila. MMV jsou vždy užasné, protože si člověk musí vystačit pouze s obrázky, narozdíl od AMV, kde máte celé animace. Editorem xLittleMissRandom, která na svém channelu bohužel nemá moc videií, myslím, že tam jsou další dvě nebo tři, ale tohle mě zaujalo nejvíce. Proto Vás nebudu nutit se tam podívat, jak to vždycky s radostí dělávám xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!