√Bestamvsofalltime ▪ Zombie's Fan Days AMV

Autor: || Zveřejněno: 22.3.13

Kocnichiwa!! *////*

Dneska jsem přemýšlela o nějakém zajímavém anime, na které jsme tu ještě neměli žádné AMV a při prohlížení youtube jsem narazila na tohle opravdu úžasné video a čirou náhodou je tohle jedno z těch anime, na které tu opravdu nemáme ještě žádné video. Jendá se o anime Kore wa Zombie desuka?, podle názvu už jde poznat, že se jedná o anime se zombie, přesněji s jedním zombie, který sám sobě našel harém tří pěkných holek s nadpřirozenými schopnostmi. To ve směs popisuje celé anime a myslím si, že žádný další komentář není potřeba. Je to stejně praštěná komedie, jako zní a vyplývá ze samotného videa >////< ... Ale opravdu mě bavilo a jsem ráda, že se mi povedlo na něj najít dobré AMV, protože na tenhle typ je velmi těžké najít nějaké dobré video. Pokud tedy o tomto anime přemýšlíte, které má mimochodem dvě serie, tak určitě doporučuju, pokud máte rádi střeštěné komedie, plné pěkného háremu přesně tak, jak má být.


Anime: Kore wa Zombie desuka?


Co se týče videa, tak naprosto dobře sestříhané scény, které sedí s písničkou, která je také velmi dobře vybraná. Však, co jiného také čekat od tak úžasné a populární editorské skupiny The Best AMVs Of All Time. Tohle video bylo vytvořeno editorem VovanKoperativ, na jeho channelu můžete najít více zajímavých AMV, není jich tam mnoho, ale jsou opravdu dobré kvality.

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!