Nová SB Shizu-chan, Wichiten a Serenity!!

Autor: || Zveřejněno: 20.3.13

Konbanwa!!

Přinášíme Vám večerní novinky, na které se všichini určitě strašně moc těšíte. Podle názvu článku už zaručeně víte, o co tu jde, tak to tu určitě nemusíme moc rozkecávat. Jednoduše bychom tímto článkem chtěli na našem blogu a mezi našemi SB uvítat dva nové blogy a celkově hned tři nové členy. Jeden z blogu je totiž spoluautorský, stejně jako ten náš. Tak nějak nevím, kým začít, jelikož nechci jednoho upřednosťnovat před druhým, ale nějak začít musím, tak to vezmu podle toho, kdy se k nám přihlásili. Možná je to nefér, ale nějak se to rozhodnou musí. Tady v článku Vám ukážem nějaké ty naše takzvané grafiké schopnsoti v porovnání s jinými, opravdovými grafikými schopnsotmi. Přesto ale doufám, že Vám naše výtvory budou libit a snad jimi nikoho naurazíme >////<


Jako první bychom rádi představili Shizu-chan. Její blog se nám opravdu zalíbil, najdete tam opravdu zajímavé články, její vlastní tvorbu a podobně, rozhodně doporučuji její blog navštívit. Moc děkujeme za spřátelení a doufáme, že se ti na našem blogu bude líbit stejně jako se nám líbí na tvém. Diplom, který jsme od ní dostali je naprosto dokonalej *////*


Dostali jsme naprosto úžasného, sexy Kagamiho z Kuroko no Baske *////* ... Strašně moc děkujeme, Goshi-sama to sice neprožívá jako já, ale je vděčnej!! Tady je diplom od nás, snad se bude aspoň trochu líbit, i když není tak úžasné jako tvůj >////<


Musím říct, že jsem o tomhle anime (Cuticle Tantei Inaba) ještě neslyšela, ale vypadá opravdu hodně zajímavě, takže se na něj v nejbližší době rozhodně podíváme!! *////* ... Doufáme, že text na diplomu jde aspoň trochu přečíst, jelikož jsem měla docela problém s výběrem písma >////<

Dalšími novými SB jsou Wichiten a Serenity, kteří mají společný blog, na kterém ve většině najdete úžasné povídky. Pamatuju si, že jsem s Wichiten byla SB ještě na mém starém blogu a jsem ráda, že se mi podařilo její blog znovu vyhledat. Jsem opravdu ráda, že souhlasily se spřátelním,jelikož náš blog je takový mišmaš všeho, nevěděla jsem, jestli budou mít zájem. Ale nakonec souhlasily, za čož jsem opravdu ráda a vítame je na našem blogu. Snad se Vám tu bude líbit!! *////*


Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!