Banzai!! Konečně je tu Nový rok 2013!! xD

Autor: || Zveřejněno: 1.1.13

Nyan!! :3

Konečně jsme se dočkali té osudné vteřiny a Nový rok nám přešel práh dveří!! Trvalo to celý dlouhý rok 2012, ale konečně můžeme vkročit do Nového roku 2013 a začít tak třeba i nový, lepší způsob života!! Nebo taky nezměnit vůbec nic, pokud jste se svým životem spokojení xD ... Tak nějak, napřipadáte si si všichni zase o rok starší a dospělejší?! xD
Ty určitě dospělejší nejsi. Nemusíš se snažit mě o tom ani přesvědčovat x)
Hej, co to mělo bejt?! Já se cítím dospěleji a aji ty jsi dospělejší!!
Když nebudeme mluvit o fyzickém věku, tvoje psychika určitě dospělejší není a pravděpodobně nikdy nebude x)
Heh?? Psychika?? Co to je?? Si nepamatuju, že bych takovou zbytečnost vůbec někdy měla!!
... Je pravda, že zdravým rozumem zrovna moc neoplýváš x)
Děkuju za lichotku */////*
I takovým způsobem to můžeš vzít x)

Ale to jsme trochu odbočili od tématu. Určitě si všichni teď připravujete svá novoroční předsevzetí, která jsou stejně jednou z nejměně dodržovanou věcí. Vždycky jsem obdivovala ty, kteří si stanoví své cíle a opravdu se je snaží dodržet. Kdykoli jsem si já stanovila nějaká předsevzetí, hned další den už jsem nejmíň deset z nich porušila TT////TT ... Je neuvěřitelně těžké je dodržet, když si stanovíte nějaká opravdu těžká, jako třeba zhubnout určitá počet kilo, začít cvičit nebo podobné. Někteří lidé takováto předsevzetí opravdu dokáží dodržet, patří mezi ně i Goshi-sama, který si každoročně dává za úkol, co nejvíce cvičet a jíst zdravou stravu. Jako, já bych něco takového rozhodně dodržet nedokázala, proto taky vypadám tak, jak vypadám xD ... Jsem si jistá, že spousta z Vás má své seznamy předsevzetí už napsané ... všem takovým držím palce, ať se Vám daří je plnit a splnit si tak své sny!! *////*

A když máme ten Nový rok, tak Vám všem přejem Štastný nový rok!! Kdyby někdo chtěl, tak japonsky "Akimashite Omedetou Gozaimasu"!! *////* ... Do nového roku Vám přejeme hodně šťestí, zdraví, lásky a pohody ... hlavně žádnej stres a neshody!! *////* ... Doufám, že do Nového roku vkročíte hned od začátku pravou nohou napřed *////* ... A protože jsem se opravdu nudila a zachtělo se mi potěšit naše SB a také všechny ostatní čtenáře, kteří se tu objeví, tak jsem pro Vás všechny udělala malé přání. Snad se bude líbit a pomůže Vám ke štěstí v Novém roce 2013!! *////*


Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!