Nové SB Deathares x)

Autor: || Zveřejněno: 31.12.12

Yo!! x)

Jednou za čas jsem se zase rozhodl zabloudit na náš blo, aby to tu nevypadalo, že to tu patří jen Kamaru. Jsem také z části zodpovědný za tenhle blog, takže mě napadlo, že bych se tu také čas od času mohl ukázat. Ale jakmile sem příjdu, tak co to nevidím, je tu nové SB a mě o tom ani nikdo neřekl!! Protože tyhle věci většinou vyřizuje Kamaru, tak jsem se rozhodl ji pro jednou pomoci a vyřídím tuhle záležitost za ni. Proto bude dnešní diplom tvořen mnou, nebude to nic speciálního, nikdy jsem v grafice a podobných věcech nebyl moc dobrý. Pokud jde o techniku, tak to jde všechno mimo mě, ale protože jsem měl opravdu dobrý pocit z toho, že jsem se pro jednou rozhodl pomoct Kamaru, tak jsem překonal svou nechuť k grafice a tu je výsledek.

Doufám, že to nevypadá tak špatně, jak si myslím, že to vypadá. Věřím, že Kamaru by to zvládla mnohem lepé. Jakožto nové SB nemáš na vybranou, než diplom příjmout a spolknout jakékoli negativní komentáře a poznámky!! x) ... Odkaz na blog Deatharese je >tady<, tak se určitě zajděte na jeho blog podívat. Rozhodně tím nic nezkázíte.


Tak nějak bych chtěl poděkovat i za Kamaru, myslím, že kdyby tu byla, tak tu začala psát slohové práce o tom, jak moc je vděčná ... já takové věci moc nejsem. Ale i tak děkuju za spřátelení x)

A zároveň také chceme poděkovat za diplom, který jsme dostali od Deatharese. Sice s menší chybou ve jméně Kamaru, ale i přesto akceptujeme x)


Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!