STARSHIP (KnB)

Autor: || Zveřejněno: 30.12.12

Ya!!

Když pominu tu krátkou scénku z One Piece, kterou jsem sem dávala minule, tak už je to nějaká doba, co jsme sem naposledy dávali nějaké video nebo AMV, že?? Nemůžu si pomoct, ale příjde mi to tu příliš jednotvárné, když přidáváme pořád jen články s anime a není mezi tím nic zajímavého. Proto jsem zase jednou projížděla youtube, teda ... projíždím youtube častěji, než je zdravé, ale tentokrát jsem se zaměřila na nějaké zajímavá AMV na naše oblíbené anime. Z nějakého důvodu jsem Kuroko no Baske nemohla dostat ven z hlavy ... proto jsem se rozhodla, že se kouknu na nějaká zajímavá AMV právě na toto anime. Našla jsem neuvěřitelně velké množství úžasných AMV!! Jak normálních, tak i těch pro starší obecenstvo, prostě neskutečně velké množství!! *////////* ... Nakonec jsem z toho vybrala nějaké, jak se říká namátko, protože toho bylo neuvěřitelně moc xD


A musím říct, že jsem nevybrala špatně. Sice nemám tuhle písničku moc v lásce, moje uši mají bez ní mnohem lepší a honosnější život, ale když to spojíte s dobře editovaným videem, tak to nakonec nevypadá zas tak špatně. Kuroko no Baske je jedno z těch anime, ke kterému se hodí snad každá písnička, když víte, jak správně sestřihat scény. A protože je tam tak velká spousta fanservisu, tak se dělají AMV opravdu dobře *///////* ... V případě, že někdo neví o tomto anime, tak Kuroko no Baske je sportovní anime o basketbalu. Kuroko Tetsuya je nenápadný až skoro neviditělný student, který se na střední škole přidává do basketbalového týmu Seirin. Ačkoliv je Kuroko jedním ze zázračné generace, která dominovala basketbalu v dřívějších letech, kvůli jeho vzhledu a neviditelnosti ho všichni berou na lehkou váhu. Společně s Kagamim Taigou, který má talent blízký těm ze zázračné generace, se společně vrhají do zápasů s ostatními členy a nemají v plánu se nechat jen tak porazit. Nevím, jak tohle anime popsat, je to nehorázně těžký, vyjádřit to slovy ... obzvláště, když je děj složitý a je těžké ho vysvětlit bez zbytečných spoilerů >////////<

Když jsme u spoilerů, tak jako vždycky je tu malé varování ode mě. Vím, že AMV se bez spoilerů neobejde, ale pokud to nejsou story AMV, které mám také opravdu ráda, tak je to v pohodě, jelikož člověku málokdy dojde, o co tam jde. Ale i přesto je tu varování spoilerů a stejně i tak přidávám varovaní, tohle video je pojato tak trochu v shounen ai světle, takže i takové varování tu je a neberte jej na lehkou váhu!! *//////*

Anime: Kuroko no Baske

Editorem a tvůrcem tohoto videa ja OhBirdsProduction, nevím o něm nic víc, než tumblr a fakt, že vytváří AMV. Na channelu můžete najít pár dalších AMV, určitě se podívejte, protože opravdu stojí za to se na ně podívat. Stejně jako tohle AMV jsou i ostatní zaměřená většinou na Kuroko no Baske, ale najdou se tam i jiná anime jako Gintama nebo Haikyuu.

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!