Chci mít 18 (I wanna be a billionaire remake)

Autor: || Zveřejněno: 17.3.11

Brej večír ... x)

Tak jsem tu zase s jednou parodií ... jak jinak, než dobrou x)
Řeknu Vám, podle mě je na youtubku spousta talentovanej lidí, kteří nejsou (bohužel!) moc známí ... x)

Tentokrát je to parodie na písničku: Billionaire - Bruno Mars, Travie McCoy


Písnička o patnácti letém klukovi, který touží po tom, aby měl osmnáct let ... :)
A slova v "Celém článku" ... x)


Tak hrozně moc bych chtěl mít osmnáct,
dělat všechno, co mě napadne.
Taky bych chtěl řidičák, jet kam jen chci,
třeba i do ňáký hospůdky.
-
To vše bych dělal vážně rád,
ale je mi jenom patnáct.
Jeee, a nevím jestli mám jít teď dát frisko hned,
když mám jenom patnáct.
Já už chci osmnáct!
-
Jee, chtěl bych mít osmnáct proto,
abych mohl to co,
teď dělat nesmím, ale já nesním,
například tadle hra je od šestnácti,
ale já jí hrával už jako chlapec ve čtrnácti.
-
Jee, a co třeba GTAčko,
San Adreasko hrálo prostě každý malí pako,
ale vždyť to stojí za to, aby generace tato,
porušovala zákony, jako třeba tyto.
-
Jee, kouření vodnice a gumování si chlastem palice.
Jasný, chápu, nic se nesmí přehánět,
ale aspoň nás nemusej furt tak flojdi nahánět.
-
To vše bych dělal vážně rád,
(Co ti bární, co ti brání?)
ale je mi jenom patnáct.
Jeee, a nevím jestli mám jít teď dát si špek s chlebem.
Vou, vou, nebo to rozjedem.
-
Vou, vou, vou,dneska to rozjedem.
Vou, vou, vou …
A je tady večer a nikdo nejde spát,
všichni jdou totiž, ke mně na privát.
Točený pivko, rozlejvaná malinovka
a pro některý z nás je tu na mrazáku Vodka.
Je tu i má vodnice,
holka, co kouří, pěkná velice.
Mobil mi vibruje, tak vyndám ho z kapsy,
zvednu ho a... "Kde si, ty vocasi?"
-
Tak hrozně moc bych chtěl mít osmnáct,
(Osmnáct)
dělat všechno, co mě napadne.
(Haha, everything!) (Haha, všechno!)
Taky bych chtěl řidičák, jet kam jen chci,
třeba i na kalbu, a co ty?
(Já už kalím, přijeď! Cha, cha …)
-
No, já bych kalil vážně rád,
(Tak pojď, tak pojď!)
kašlu na to, že mám patnáct!
(Ha, to je přístup!)
Jeee, jedu tam, všechno si dám,
vždyť já se znám, jak moc chlastám!
Vou, vou, za chvilku budu tam!
Vou, vou, vou, dneska se vožerem!!
Vou, vou, vou …
-
Tak hrozně moc bych chtěl mít osmnáct …


Takže, doufám ... že ty slova dávaj smysl x) ... Nemám ani tucha, jak se takový slova k písničce píšou x)
Goshida Rikyu :)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!