Achjo Achjo (Alors on danse remake)

Autor: || Zveřejněno: 16.3.11

Ahoj, lidi x)

Našel jsem jednu super parodii x) ... A když jsem ji slyšel, tak si říkám: "Tak to je super parodie :D:D" ... x)
Každopádně ... lidem, co to točili se to opravdu povedlo x) ...

Parodie na písničku: Alors on danse - Stromae


A slova jsou v "Celém článku" ... x)


Achjo, Achjo (Alors on danse remake)
Ach jo, ach jo, ach jo, ach jo, ach jo, ach jo
-
Sedim tady teďkoňs sám,
před sebou jedno Frisko mám.
Svět už skoro nevnímám,
a co kurva bude dál.
-
Všechny holky tady znám,
ale na žádnou z nich nemám.
Asi půjdu o dům dál,
kde s s ňákou pokecám.
-
No to jsem si vážně přál,
to jsem ani nečekal.
Pustila mě prostě dál,
Ani jsem se nenadál.
-
A na stage jsem se vydal,
ou je, a tancoval.
A Vítek tam rapoval.
-
Ach jo, ach jo, ach jo, ach jo
Jou, mám tu teďka něco dát …
ale nic mě nenapadá
Ach jo …
-
Jsem jak ten raper, co bloudil světem
a chce si to užít dneska večer.
-
Hej chlapče, otoč svůj zrak,
tančí tam řada krásnejch bab,
tak nebuď srab a pojď tancovat.
-
Kašlu na to, to je fakt,
jdu na párty, takže fuck!
-
La la lala la la … La la lala la la
Ach jo, ach jo, ach jo, ach jo …

Okay, neumím moc psát slova ... takže se omlouvám x) ...
Goshida Rikyu :)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!