I like to be alone, but I hate to be lonely.

Autor: || Zveřejněno: 30.8.16

 
Yohoho, Yarodomo!! *////*

Vím, že poslední dobou tu jsou jen samé kecy a nic pořádně zajímavého. Ale i přesto jsem se rozhodla napsat nějaký článek o mém, nebo spíše našem, malém výletu do Blanska a Rájce. Prvně však ještě další, pro mě velice podstatná věc!! Večer, kolem desáté nebo jedenácté by se měl Goshi-sama konečně vrátit!! *////* ... Nemáte ponětí, jak jsem nadšená!! Konečně ho uvidím po nějakých třech měsících. Včera večer jsem mu volala, abych se dozvěděla, jak to na dnešek vidí. Pokud všechno půjde tak jak má, doprava nebude zdržovat, spožděna a podobně, tak by doma mohl být už kolem desáté!! Jsem neuvěřitelně šťastná!! Šťastná natolik, že jsem se rozhodla napsat článek, abych zabila trochu času tohoto nechutného čekání. Ale jak se znám, tak už od osmi budu stepovat v předsíni u dveří a čekat, až uslyším přijet auto!! *////* ... Whaaa, pravděpodobně Vám v tomto článku za chvíli polezu na nervy, ale věřte mi, moje rodina to měla se mnou ty tři měsíce mnohem horší. Nejen, že byly prázdniny = žádná škola, neustálé bytí doma, ale ještě ke všemu se Goshi-sama rozhodl odjet, takže jsem neměla koho otravovat s mým neustálým žvaněním. Pokud někdo z Vás neví, o čem tu vlastně mluvím, tak vše bylo vysvětleno, v rámci možností, v minulém článku >////< ... Ale teď pojďme zpět k tématu článku.

Mám v plánu tu probrat toho trošku více, nějaká čtyři témata včetně toho, které jsem už probrala v prvním odstavci. Takže zbývají už jen tři. Budu se snažit psát co nejsrozumitelněji a nesjtručnějí, i když to jsou zrovna dvě věci, které se mi vyhýbají jako čert kříži. Už je to trochu déle, co jsem psala nějaký článek o výletě nebo něčem podobném, takže mě bude pravděpodobně nějakou dobu trvat, než se znovu dostanu do mého ustavičného kecání a odbočování od tématu. Oh, teď jsem si ještě vzpomněla na další věc, o které jsem tu chtěla napsat aspoň odstavec ... nebo spíše jsem se chtěla pochlubit. Takže vlastně čekejte ještě další čtyři věci, které tu chci probrat. Ale dost kecání o tom, co se bude dít a pojďme raději k prvnímu tématu tohoto zdánlivě nekončícího článku!! *////*
 
↓ Návštěva zámků v Blansku a Rájci nad Svitavou ↓
 
Jsou to tři dny, co jsme s kamarádkou a moji sestrou navštívili zdi Blanského a Rájeckého zámku. Vyrazili jsme brzo ráno, abychom se také ještě za světla vrátili domů, no ... nakonec jsme se vrátili okolo půl sedmé večer, takže podle mě jsme to úspěšně splnili. Jako první jsme byli na zámku Blansko. Je to renesanční budova, na které žilo hned několik významných osobností a prošla několika stavebními vývoji. Zámek není moc velký, za to je ale opravdu zajímavý, jeho součástí je také muzejní část, která se zaměřuje na blanenskou uměleckou litinu. Opravdu krásné kousky vytvářeli. Nebudu tu vypisovat celou historii tohoto zámku, pokud Vás zajímá, tak opravdu doporčuji tento zámek navštívit, prohlídka je sice krátká (něco okolo 45 minut), ale za to se dozvíte zajímavosti o rodu Žalkovských, Gellhornů, Salmů a také o litinové tvorbě, která je opravdu úchvatná a Blansko je pro ni velmi známou *////*
 

Další jsme navšítvili i zámek v Rájci nad Svitavou, který je historicky spjatý právě se zámkem v Blansku. Navíc to bylo jen 15 minut cesty autobusem z Blanska, tak jsme se rovnou stavili i tam. Musím říct, že zámek v Rájci se mi líbil mnohem více, než v Blansku. Nejen, že byl větší a honosnější, ale měl také opravdu krásnou zahradu a park. Na jeho místě původně stála renesanční stavba rodu Drnovských, jenže ta celá kompletně vyhořela, takže nový majitel z rodu Salmů musel vybudovat zámek nový. Zakladatelem byl tedy Antonín Karel ze Salm-Reiffercheidtu (věřte mi, jsou tam i delší jména), který nechal postavit zámek ve stylu rokokového klasicismu (pozdní baroko a francouzský klasicismus) a rodina Salmů tam tak žila až do roku 1945, kdy zámek přešel do vlastnictví státu. Pokud Vás zajímá více, tak rozhodně neváhejte tento zámek navštívit. Nejen, že jeho místnosti jdou opravdu velmi honosné a moc se mi líbí, ale i historie je zajímavá a prohlídka slečny průvodkyně byla velmi poutává. Zámek nabízí prohlídku více okruhů - Reprezentační prostory (základní okruh), Privátní a hostinské apartmány, klenotnice či prohlídku Kaple. Všechny tyhle okruhy jsou však velmi krátké (asi 40 minut) a spoustu zajimavých místností minete, proto Vám doporučuji vydat se na tzv. Velký okruh, který Vás provede celým zámkem a kaplí a vezme asi 80 minut. Podle mě nejlepší možnost, nebudete se nudit!! *////*
  
Pokud tedy nevíte, kam vyrazit a jste poblíž Blanska, tak se rozhodně na tyto dva zámky zajeďte podívat. Nebudete litovat a zámek v Rájci nad Svitavou si zamilujete!! *////* ... V obou zámcích také probíhají svatby, a zrovna když jsme byli v zámku Rájec, tak jsme potkali ženicha s nevěstou, jak pořizují svatební fotky. Opravdu krásná a vtipná podívaná, musím říci. Kolikrát se snažili vymyslet tak zajímavé fotky, že jsem z fotografů a jejich vtipných poloh nemohla xD ... Takže jsme měli také nějaké zpestření, jelikož jsme v těch vedrech opravdu umírali a ani pět dvoulitrových flašek vody nás nezachránilo. Když je vedro, tak do mě voda padá jako do studny >////< ... Ale výlet byl opravdu krásný, moc jsem si ho užila. Jsem ráda, že se nám podařilo ... nebo spíše moji kamarádce, zorganizovat takový výlet za poznáním. Dějepis mě nikdy nebavil, ale prohlídky v zámcích a hradech opravdu miluju *////* ... Vybrala jsem i nějaké fotky, jelikož jsem si zapoměla foťák a můj telefon dělá neuvěřitelný hluk, tak roli fotografa zastávala moje sestra s jejím telefonem. Doufám, že se Vám fotky líbí a třeba Vás i nalakají tyto zámky navštívit.

↓ Musím se pochlubit s mými dárky k narozeninám!! ↓
 
Protože nedávno jsem podstoupila ten strašný den, kdy jste zase o rok starší, tak jsem dostala jako útěchu nějaké opravdu zajímavé dárky. Proto jsem se rozhodla, že se Vám tu pochlubím, kromě několika čokolád, bonboniér, kytek a přání, jsem také dostala naprosto úžasnou katanu!! Nevím proč se u nás doma rozhodli mi něco takového pořídit, ale teď hrdě stojí na mé skříni *////* ... Nevím, co s ní dělat, nemyslím si, že by bylo rozumné s ní chodit po městě, takže právě teď hraje roli chytače prachu jako všechny ostatní blbosti v mém pokoji, ale i přesto je naprosto cool *////* ... Další věcí, která je naprosto úžasná a nemůžu z ní spustit očí od té doby, co jsem ji dovezla domů a postavila, je moje malá knihovnička!! Do teď byly všechny moje knihy nuceny stát na skříni, pod postelí, či jen tak za dveřmi, ale tomu je konec!! Konečně mám knihovnu a knížky hrdě vystavené. Vždycky jsem si přála jednu mít, takže jsem si udělala na mé narozeniny radost a jednu jsem si koupila. Špatné však je, že hned jak jsem ji začala plnit, tak jsem ji celou zaplnila a musím teď skládat na policích druhé řady, jelikož se tam už moje knížky nevlezou!! Potřebuju druhou!! TT////TT ... Dostala jsem také voňavku, která opravdu zajímavě voní.
 
 
V sobotu mám v plánu ještě udělat takovou menší oslavu s kamarády, takže dostanu pravděpodobně ještě další spoustu sladkostí!! *////* Jak já se těším!! Není nic lepšího, než když Vám lidé dávají jídlo. Ať už je to při jakékoli příležitosti, jídlo je vždycky tou nejlepší věci, kterou darovat!! *////* ... To jsem se jen tak chtěla pochlubit, aby všichni záviděli!! Nyahaha xD ... Opravdu jsem ráda za všechny dárky a přání, které jsem dostala. Člověku to vždycky udělá radost, když si na něj vzpomene tolik lidí. Jen škoda, že jsem letos na moje narozky nemohla být s Goshim-sama TT////TT ... Ale vynahradila jsem si to dlouhým telefonátem!! Hehe, ještě abych ho nechala si v klidu spát po tom, co se jen tak rozhodl si odjet xD ... No, myslím, že už to trochu přeháním. Pochlubila jsem se Vám snad se vším zajímavým, co jsem dostala, taky jsem pořídila pár zajímavých fotek, jen doufám, že je na nich aspoň něco vidět. Jinak by bylo zbytečné se tu chlubit xD

↓ Jsou tu nějací znalci obchodů s mangou a v notebookách?? ↓
 
Poslední dobou můj milovaný Ovonel mele z posledního a tak jsem přemýšlela, jestli někdo nemáte nějaký notebook, který by jste mi doporučili. Rozhodně chci tu stejnou značku, jako mám teď, takže notebook Lenovo, jen nevím který by byl ten pravý. Potřebuju nějaký notebook, který by zvládnul i nějaké náročnější grafické programy kvůli škole, zároveň ale nechci, aby byl příliš drahý. Nejlépe tak něco do deseti až patnácti tisíc, víc si nemůžu dovolit. Pokud někdo ví o něčem, tak prosím dejte vědět, klidně i jakýkoli jiný notebook, né jen Lenovo, určitě se na něj podívám a třeba mu dám šanci. V současné době mám notebook Lenovo G560, ale už je to starý, šesti či sedmi letý dědoušek, u kterého mám už i rozbitou nabiječku. Původně jsem chtěla pouze koupit novou nabiječku, ale stáří je něm velmi znát. Ještě pořád jede, nemám v plánu si koupit nový, dokud tento nevydechne naposledy, ale je dobré mít nějaké typy v záloze. Takže pokud máte někdo nějaké doporučení na docela obyčejný notebook za dobrou cenu, tak mi prosím dejte vědět v komentářích!! Budu moc ráda za jakoukoli radu *////*

Další, co bych se chtěla zeptat, je spíše pro fanoušky mangy, kteří mají zkušenosti s e-shopy s anglickými mangami. Je tu totiž jedna manga, kterou bych si rozhodně chtěla koupit, bohužel ji však nemůžu nikde najít. Jedná se o shounen ai mangu FAKE, na kterou jsem tu nedávno dávala článek. Pokud by někdo věděl, kde tuto mangu sehnat, nějaký e-shop, kde najít anglické mangy za nějakou dobrou korunu, tak bych byla nesmírně ráda, kdyby jste mi poradili v komentářích. Tuhle mangu naprosto miluju a strašně ráda bych jeden její výtisk vlastnila, bohužel nejsem tak zběhlá v hledání e-shopů a podobně, takže pokud někdo z Vás o něčem ví, tak Vám budu nesmírně vděčná *////* ... Našla jsem všechna volume na ebay.com za docela zajimavou cenu, jenže zaslání stojí neuvěřitelný peníze. Pak jsem našla tuhle mangu už jen na amazon.com, kde bych byla i ochotná ji koupit, kdyby ovšem nechtěli platit kartou přes internet, což já nemám TT////TT ... Opravdu, každá rada je pro mě zlatem!! 
 
 A to by byly pravděpodobně všechny věci, o kterých bych tu chtěla mluvit. Probrala jsem všechno, na co jsem si vzpomněla a nic dalšího mě nenapadá. Určitě mě něco napadne hned, jak tento článek zveřejním, ale to už je jen a jen můj problém, se kterým jsem se už naučila žít. Každopádně, pro teď se s Vámi zase jednou loučím a čekejte, že až se Goshi-sama vrátí, tak se tu určitě objeví pár zajimavých článků. Rozhodně to tu nenecháme pojít hladem!! *////* ... Budu opravdu za jakýkoli komentář s radou a pomocí, protože v těchto věcech jsem opravdu bezradná TT////TT

Baka-chan ... dneska nebudu moct usnout!! Budu otravovat Goshiho-sama až do rána!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!