"Vzpomínky jsou velmi důležité, protože jsou někdy to jediné, co máte."

Autor: || Zveřejněno: 24.8.16

- David Copperfield
 

Yooohoooo!! *///////*

Yarodomo, nebudete tomu věřit, ale konečně píšeme nějaký článek!! Po tak dlouhé době, kdy jsme tu už dávno měli mít minimálně tři stovky článků, jsem se rozhodli nějaký napsat. Pamatuju si, jak jsme slibovali, že začátkem prázdnin se to tu zase rozjede, stále na to myslím a jsem na nás za to neuvěřitelně naštvaná. Jenže bohužel nebylo na vybranou. A důvod je docela jednoduchý, nechte mě jej osvětlit. Pravděpodobně si spousta z Vás pamatuje ... a nebo o tom nikdo z Vás neví ... tak či onak, už dlouhou dobu bylo na našem blogu rozhodnuto, že individuální tvorba článků na tomto blogu bude velmi omezená ... jinými slovy (nemám ponětí, co je to "individuální"), jsme kdysi rozhodli, že články budeme vydávat společně, pokud se nejedná o anime nebo mangu. Většinou to funguje tak, že já píšu článek, zatímco Goshi-sama sleduje v pozadí a občas přidá nějaký ten svůj komentář, tudíž ho v některých článcích nemusíte najít, ale pořád u něj byl. Tak nějak vznikají naše články. Jenže poslední tři měsíce jsme neměli moc šancí napsat nějaký článek, jelikož Goshi-sama je v cizině a jezdí po tamních vykopávkách. Jelikož dělá od rána do večera a pak padne polomrtvej do postele, tak nebylo moc možností, najít si čas napsat článek. Občas se mu povedlo napsat nějaký anime článek, ale to je asi tak všechno.

Proto bych se Vám všem chtěla omluvit za neaktivitu, ale jelikož nepíšeme články samostatně a poslední dobou velmi těžce seřízujeme naše volno (ještě s časovým posunem v cestě), abysme aspoň mohli chvíli pokecat, tak na články opravdu nebylo ani pomyšlení. Jenže Goshi-sama se má koncem srpna konečně vrátit!! *////* ... Přesněji by to mělo být 30tého kolem osmé večerní, ale může se tu objevit dříve nebo později ... každopádně, nemáte ponětí jak moc se na něj těším!! *////* ... Jsem si docela jistá, že jste teďka všichni docela zmatení. Kecám tu o spoustě informací, které ani nejsou nijak důležité a nic nevysvětlím. No, vysvětlila jsem Vám naši tvorbu článků. Vím, že jsme se tu o tom nezmínili, ale Goshi-sama začátkem června (přesněji 17tého) odjel do ciziny (projel toho více, ale o tom tu nebudu mluvit, je to Goshiho-sama soukromí), protože se mu naskytla příložitost vidět nějaké vykopávky, staré artefakty, spisy a já nevím, co ještě ... prostě dostal vekou příležitost a nehodlal ji promarnit, proto se vydal na tříměsiční cestu napříč historií ... tak nějak bych to nazvala. Nebyla tu o tom zmíňka, protože tu o tom Goshi-sama nechtěl mluvit. Další detaily jsou přísně tajné!! >/////<

Každopádně, jsem mu to tak trochu rozmluvila a svolil, že tu o tom můžu alespoň takhle v rychlosti něco říct, abych vysvětlila naši neaktivitu a ... protože ... mě se tak nehorázně stýskalo!! TT////TT ... Nemátě ponětí, jaká jsem byla po prvním týdnu, natož třech měsících. Pro Goshiho-sama jsem musela být naprosto nesnesitelná. Kdykoliv jsme měla možnost s ním mluvit, tak jsem byla štěstím bez sebe a tlemila se do telefonu, že jsme nemohli ani pořádně mluvit xD ... Upřmě, nejdřív jsem si nemyslela, že bych na tom byla až tak špatně, ale když s někým trávíte pomalu 24 hodin denně a pak ho tři měsíce nevidíte, tak se to na Vás velmi podepíše TT////TT
A to jsi mi při odjezdu říkala, jak budeš ráda, když budu konečně na nějakou dobu pryč x)
Jako, prvních pár dní to bylo dobrý, ale pak ... nehorázná nuda bez tebe!! TT////TT
Well, mě bez tebe mi taky není zrvona nejkrásněji x)
Hehehe, chybí ti moje extrémě úžasná a vtipná osobnost?? xD
Spíš tvoje otravnost a neustálá chuť k jídlu x)
Tche, ti musím hodně chybět, po těch třech měsících. Nyahahaha xD
Nevíš, jak moc ... ale tvoje přepadávající hovory mě to docela vynahrazují x)
J-jak ... přepadávající?? >////<
Nečekal jsem, že ti budu chybět natolik, že mi budeš do telefonu brečet, jak ti chybím x)
H-hey!! Já-já nikdy nebrečela!! Ani jednou!! ... Není to tak, že mi chybíš zas tako moc, jen ... je ... tady bez tebe nuda ... >////<
Nevíš, jak moc jsem za to rád x)
Jseš řád za to, že tu bez tebe umírám nudou?? You so mean!! TT////TT
To taky, věř mi x)

Každopádně, pokud Vám to ještě pořád příjde nesrozumitelné, tak předposledního srpna se vracím, takže bychom mohli napsat více článků jako oslavu znovuzrození blogu ... jestli k něčemu takovému dojde. Mám teď velmi dobrou náladu, protože to byly už tři týdny, co jsem s Kamaru naposledy mluvil (nemluvě o tvorbě nějakého článku), takže jsem rád, že se konečně slyšíme. Proto jsem se rozhodl tu napsat taky pár řádků, ale nebude jich moc. Jen jsem se Vám všem naším stálým čtenářům chtěl také omluvit. Vím, že to tu poslední dobou opravdu stojí a nic se tu neděje kromě aktualizace článků v pozadí. Až se vrátím, tak to tu s Kamaru zkusím asopň na chvíli zase rozproudit. Také bych Vás ještě takhle na začátku článku chtěl upozornit, že tenhle článek pravděpodobně bude trochu delší, ale né moc ... nebudeme zase dělat nějaký super-ultra dlouhý článek. Jen bychom tu chtěli pochytit pár zajímavostí a informací, které by bylo dobré Vám sdělit ... což znamená, že se můžete těšit na dlouhý článek našeho vykecávání x)
... Gwah, jak já jsem ráda, že konečně píšeme článek!! *////* ...
Líbí se mi tvoje nadšení x)
Jako, procházím tu strašnou nostalgii, jak aktualizuju starší články TT////TT
Opravdu?? x)
Jo, čtyři roky zpátky jsme psali neuvěřitelně divný články, které by nikdy v životě neměli potkat světlo světa!! xD
Je to něco na způsob "starých fotek z děství"?? x)
Yeah, tak něco ... strašně trapný xD
Myslíš, že jsou naše články teď o něco lepší?? x)
Dvěstěprocentně xD
Okay x)


↓ Anketa týkající se Ask.fm a facebookové fanstránky ... ↓
 
Pojďme začít od těch nejnovějších věcí!! Konečně jsem nám zařídila Ask.fm ... a je to docela zajímavá stránka. Z naších telefoních rozhovorů jsem tam už napsala nějaké odpovědi na otázky, jelikož jsme o tom s Goshim-sama neuvěřitelně dlouho diskutovali. Je to mnohem větší zábava, než jsem si myslela ... i když některé otázky jsou neuvěřitelně složité a těžce se na ně odpovídá. Taky mě nepříjde příliš originální, když skoro na všechny otázky je moje odpověď "JÍDLO!!" ... měla bych taky začít myslet na něco jiného ... NE!! ... Nic jiného nebude!! Jídlo je vládce světa, nic jej nemůže nahradit!! ... Ale to se dostávám dále od tématu. Chci se dostat k naší anketě, kterou jsme někdy na začátku prázdnin spustili. Pár z Vás se rozhodlo zahlasovat, ale z mé strány je to stále málo. Ask.fm jsem měla už déle v plánu, takže ten byl jistý tak na stoprocent, ale s facebookovou stránkou si ještě pořád nejsem jistá. Na druhou stranu můžu využít svůj Twitter k podobnému účelu. Takže bych se tak nějak chtěla zeptat, kolik z Vás má Twitter a zda by Vám pomohlo, kdyby jsem tam občas přidala nějaký zajímavější článek z našeho blogu. Poslední dobou jsem tam docela aktivní a přidávám tam zeditované scénky z mang, které mě přišli něčím zajímavé. Pokud bychom vytvořili facebookovou stránku, tak by tam bylo tohle, přidávala bych tam odkazy na nové články tady na blogu a občas ukázala i nějaký starší, zajímavý článek. Takže anketu přidáme k tomuto článku znovu, aby se i ti další, kteří o tomhle nevěděli ... dostali k hlasování.

Vím, že to pravděpodobně přeháníme, ale opravdu je lepší se zeptat Vás dřív, než stránku uděláme, protože by to pak později mohlo být k ničemu a jen bych na ní ztrácela čas (né, že by Twitter nebyl o něčem jiném). K tomuto účelu jsem se také rozhodla vytvořit nějaké ikonky s odkazy na hlavní stránce našeho blogu, aby jste nás tak mohli zastihnout i někdo jinde, než tady na blogu. Samozřejmě, tady na blogu jsem vždy, i když to tak možná nevypadá, ale vždy je lepší mít nějaký plán v záloze. Většina z toho jsou odkazy na mé profily na různých sociálních sítích, jelikož Goshi-sama nic takového nemá xD ... Doufám, že to nebudete brát jako reklamu na ... mě, nebo tak něco. Rozhodně se nechci ničím chlubit, jen Vám chci dát více možností, kde nás zastihnout. Ikonky nejsou nic extra, ale dala jsem si na nich docela záležet, tak snad nevypadaj zas tak moc špatně >////< ... Jsem si docela vědoma toho, že nejsem grafický expert.

 ↓ Nová dávka podzimního anime se k nám rychle blíží!! *////* ↓
 
Když už jsem u těch informací, tak na podzim nám vychází várka opravdu zajímavých anime!! *////* ... Tady je seznam těch, které příjdou nám velmi zajímavé a máme je v plánu sledovat. Samozřejmě, spousta z Vás může najít i docela jiná anime, která je zaujmou. Nikomu nevnucujeme náš výběr. Jako první bych tu chtěla oznámit nějaké nové serie jako je například anime Bungou Stray Dogs 2, velmi zajímavé, detektivní anime s nadpřirozenými prvky. Chi's Sweet Home určitě všichni známe, no vrací se k nám tuším už s třetí serií a novými dobrodružnými a nebezpečnými situacemi malé kočky Chi. Haikyuu!! Karasuno vs. Shiratorizawa Gakuen Koukou je jedno z nejvíc očekáváným anime pokračování, které snad může být. Konečně se tu objevuje anime verze volejbalového zápasu Karasuno proti Shiratorizawě, králům volejbalu. Naprosto úžasným překvapením pro mě byla nová serie Natsume Yuujinchou, která je již pátá v řadě a rozhodně se těším na nové příběhy Natsumeho a jeho Yokai přátel. A samozřejmě, Uta no Prince-sama! získává novou serii, která bude opět plná písní a krásného fanservisu pro yaoi fanynky!! *////*

Jako nová anime mě ze všeho nejvíce nadchla serializace mé oblíbené mangy Drifters!! Je to opravdu velmi zajímavá manga od tvůrce mangy Hellsing. Mladý bojovník Shimazu Toyohisa je kriticky zraněn v bitvě Sekigahara, když prochází bojištěm, objeví se zničeho nic v naprosto odlišném světě, kde se setkává s velkými válečníky historie, kteří sem byli také přeneseni, aby se stali členy skupiny známé jako "Drifters". Tuhle mangu doporučuju všem, kteří mají rádi historii (obzvláště japonskou) a také všem, kteří mají rádi úžasné a krvavé boje. Dalším zajímavým anime je All Out!, sportovní anime o rugby týmu. Na mangu jsem se chystala už velmi dlouho a když vidím, že dostává i anime, tak to se musím určitě podívat!! *////* ... Do oka mi padla také anime serializace mangy Nanbaka (Nambaka), která je z vezeňského prostředí. Neuvěřitelně vtipná manga, která sleduje tři vězně: Juuga a jeho nepovedený útěk z vězení, Una, milovníka žen a Nika, který je blázen do anime. Opravdu zajímavá manga, kterou doporučuji, jsem velmi zvědavá na anime. Taky bych se chtěla zmínit o krátké anime serii na známou RPG hru s názvem Ao Oni. Neuvěřitelně moc mě zajímá, jak bude toto anime vypadat. Hororovou hru Ao Oni mám opravdu ráda, jedná se o čtyři přátelé, kteří se dostanou do starého, opuštěného domu, který teď už obývá jen nebezpečné monstrum Ao Oni. Opravdu jsem zvědavá, jak se toho animátoři ujmou.

A v neposlední řadě tu máme nějaká OVA a speciály: Boku no Hero Academia: Jump Festa Special 2016, Sakamoto desu ga? Special, Strike the Blood OVA, kterých má být dohromady osm a dokonce i Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. má dostat OVA. Jsem si docela jistá, že v dlouhém seznamu přichystaných anime najdete i další zajímavá anime, která nás třeba nezujala. Berte tohle jen takovou reklamu na tyto úžasná anime, o kterých už něco víme a rozhodně stojí za Vaši pozornost!! *////* ... Poslední dobou jsem na anime neuvěřitelně závislá, bohužel nemám moc čas koukat na nová anime, jelikož jsem rozkoukala několik starších anime jako třeba Yu Yu Hakusho nebo Ueki no Housoku. Skvělá anime, která Vám také doporčuji, jen mají trochu více dílů. Doufám, že jsem poslední odstavce nenapsala moc zmatečně, jelikož jsem se snažila psát rychle, abych neztratila nit. Mám tu před sebou na papíře seznam anime, na která se musíme podívat, tak snad jsem tu vypsala všechna, která nás zaujala >////<
 
 
↓ I přes naši smrtící neaktivitu jsme naverbovali nového člena do Posádky!! ↓
Na závěr bychom chtěli přívítat na našem blogu nového člena naší Posádky!! Je jím Tal^^, která právě zakladá nový blog, ale už tak vypadá opravdu zajímavě. Zatím jsem na jejím blogu četla první díl jedné povídky a musím říct, že je to opravdu zajímavé. Rozhodně se zajděte na její blog podívat, nebudete litovat!! *////* ... Už si ani nepamatuju, jak je to dlouho, co jsme naposledy vítali někoho do naší Posádky. Rozhodně jsem nepočítala s tím, že by měl někdo zájem o náš mrtvolný blog, vždycky mě překvapí, kolik lidí se tu vystřídá za týden. I když vím, že je to většinou kvůli odkazům na anime a mangu, stejně mě to příjemně překvapuje *////*
Tebe dokáže překvapit naprosto cokoliv ... x)
Yeah, toje pravda TT////TT
... Proč zase brečíš?? x)
Pořád nemůžu uvěřit, že se přístí týden konečně vracíš!! TT////TT
Tak bys ses měla začít psychicky připravovat ... i fyzicky x)
Eh?? Na co?? TT//3//TT
Až tě uvidím, tak tě pořádně obejmu a nepustím dobrou hodinu x)
M-měla jsem v plánu tě obejmout, ale teď si to možná rozmyslím ... xD
Nope, tomu neutečeš x)
Nepodceňuje mě, Krále mistrovských útěků!! xD
"Krále"?? To máš tak vysokou hodnost?? x)
Jasně, tu nejvyšší!! Protože jsem to právě vymyslela xD
Dobrá práce x)
Hehe, děkuju *////*

↓ Kamaru má dneska (23. srpna) narozeniny!! Všichni povinně popřát!! x) ↓
 
Máme tu ještě jednu věc, která je potřeba oznámit. Kamaru na to pravděpodobně vůbec nemyslí, ale já bych nikdy nezapoměl. Dneska je speciální den pro Kamaru, která má narozeniny!! Je škoda, že jsme to nemohli oznámit dříve, ale můj denní rozpis je velmi nacpaný, takže je velmi těžké najít volné místo. Ale můj dárek byl předem nachystaný, takže se dostal do rukou Kamaru předem. Když píšu tenhle odstavec, tak je ještě stále 23. srpna, takže Kamaru má ještě stále narozeniny. Nezapomeňte ji všichni zítra pořádně pogratulovat!! Jinak Vás budu všechny strašit celou následující noc!! x) ... Oh, nezapoměl jsem také na naši tradici předávání přání i přes grafickou stránku počítače. Něco jsem narychlo udělal, bohužel nebylo moc času. Ale podle nadšeného hlasu Kamaru jsem získal docela kladné hodnocení. Jen je mi líto, že jsem dneska nemohl být s ní a popřát jí osobně. No, vynahradím si to příští týden, přece jen to nebude zas tak moc pozdě, až se vrátím.
Nyah, přání je naprosto dokonalý!! *////* ... Děláš mi neuvěřitelné chutě, víš o tom?? TT////TT
Vím, proto jsem ho taky tak vytvořil. Jsem rád, že plní svůj účel x)
 
 
Yeah, myslím, že je čas na konec. Není to náš nejdelší článek, ale i přesto obsahuje velké množství informací a ještě je potřeba tento článek upravit. Doufám, že se mi to podaří ještě před půlnocí, za to bych byla opravdu ráda. Ale když se nepovede tak nevadí, pár minut nezboří svět. Ještě jednou bysme se Vám všem chtěli omluvit za naši neaktivitu a poděkovat za Vaši trpělivost!! >////<

Zase jednou na vlnách dobrodružství,
Baka-chan a Goshi-sama!! ... Chyby jsou tu zaručeně jako lákadlo!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!