Viria (Viria13) (DEVIANTART)

Autor: || Zveřejněno: 7.11.15

 
Yohohoho, Yarodomo!!

Už je to ... několik dlouhých století, co jsme posledně vydali nějaký článek a ... ještě déle, co jsme zveřejnili nějaký článek o mých oblíbených devinech!! TT3TT Teď tu tak sedím a říkám si, jak je to vůbec možné?! Ale pak si uvědomím, že já vlastně teď vůbec nemám na nic čas a to je právě věc, které bych se chtěla zbavit ze všeho nejvíce a nejdříve ... nechce někdo "nedostatek času"?? Je zdarma a ve velkým množství, tak neváhejte a ozvěte se!! xD Myslím, že už pomalu z tohoto blogu ztrácím rozum i já sama ... a to tenhle blog vlastně z jedné poloviny vlastním. Měla bych si na tyhle vedlejší účinky dát pozor xD ... Ale ten "nedostatek času" je k mání pořád xD Tohle všechno ale není to, o čem bych tu chtěla mluvit, takže honem zpátky k tématu!!

Nebo, ještě předtím malý oznam ... po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla náš nový kabátek trochu poupravit, takže jsem v záhlaví upravila tu ... podivnou ruku s pistolí, o které jsem se zmiňovala v předešlém článku xD Opravdu jsem z té původní ruky nemohla ... pořád mě rozesmívala a také mi trochu náš nový kabátek kazila, takže ... doufám, že se Vám tahle novější verze bude více líbit xD A pak jsem udělala ještě jednu maličkou změnu, přidala jsem pár dalších obrázků z mangy na boční stranu pozadí ... takže teď už se neopakují a můžete tak pořád nacházet nové xD Není jich tam moc, ale zase ... naše stránka taky není moc dlouhá, takže je to akorát xD Tohle je jen takové malé oznámení pro ty, kteří by si toho nevšimli, protože já velmi ráda upozorňuju na změny xD Ale teď už opravdu zpět k hlavnímu tématu článku!! xD
 
Jak už jsem naznačila na začátku, tak je to nějaká doba, co jsem naposledy udělala nějaký článek na některého z mých oblíbených devinů ... a když jsem teď tak projížděla záložky, které tu mám v prohlížeči uložené a připravené ke zveřejnění na blog, tak jsem našla jeden opravdu zajímavý odkaz a rozhodla jsem se z něj udělat článek. Tentorkát se zajedeme podívat do Ukrajiny, kde se nachází jedna moje oblíbená autorka digitální kresby a musím Vám tu o ní něco říct a ukázat něco málo z její tvorby. Na svém devinu nese přezdívku Viria13, ale na jiných stránkách se označuje jen jako Viria. Jak už jsem naznačila, tak pochází z Ukrajiny a specializuje se hlavně na grafickou tvorbu. Nejčastěji nějakých anime či filmů, ze kterých kreslí postavy svým vlastním úžasným stylem *//////*
 
Řekla bych, že nejvíce její tvorby tvoří fanarty na známou filmovou serii Harry Potter a musím říct, že tahle část její galerie je opravdu úžasná. Nesmím ale zapomenout na fanarty z nejrůznějších anime jako třeba Fullmetal Alchemist, One Piece, Shingeki no Kyojin a další ... Já bych se tu chtěla ale zmínit o jedné menší serii fanartů na anime Haikyuu!!, protože to byl původní záměr, se kterým jsem chtěla tenhle článek kdysi vytvořit xD Původně jsem tuhle autorku našla pomocí jejího tumlbr a to přesněji řečeno kvůli jednomu článku s fanarty na známé sportovní anime plné volejbalových závisláků - Haikyuu!! xD Původně měl tohle být článek pouze s těmito fanarty, ale když jsem to teď objevila, tak jsem trochu zapátrala a našla tenhle úžasnej devin, který opravdu stojí za velkou pozornost!! *///////* Proto Vám sem dám hlavně tyto fanarty, které mě opravdu překvapily, pobavily a ... hlavně jsou naprosto úžasné!! xD

Jedná se o fanarty postav z tohoto anime, ale vykreslené v opačném pohlaví. Opravdu mě pobavilo, jak by v očích autorky vypadaly mužské postavy jako holky a stejně tak i ženské postavy jako kluci xD Rozhodně je to něco, co stojí za ukázku, i kdyby jste tyhle fanarty už někdy dřív viděli xD Jsou to sice trochu starší fanarty (tak ... víc jak rok určitě xD), ale i přesto pořád obdivuji, jak dokáže autorka dobře kreslit a jakou má úžasnou představivost xD Na svém devinu už v dnešní době není moc aktivní a nenajdete tam moc z její současné tvorby, ale svůj tumblr stále po nějakých časových úsecích aktualizuje svou novou tvorbou, takže aspoň tam mám možnost sledovat její nové úžasné výtvory, které vždy dokážou opravdu mile překvapit. Poslední dobou tvoří fanart hlavně na anime Haikyuu!!, což je vlastně takové plus pro mě, protože jsem tímhle anime právě teď posednutá xD
Nejvíc by jste si ale měli všímat jejího úžasného a originálního stylu, jakým kreslí všechny své výtvory a fanarty. Líbí se mi, je to taková kombinace anime a komixu, jestli víte, co tím myslím xD Ja to takové "anime ze západu". Nejsem si jistá, jestli někdo tomuhle mému přirovnání rozumí, ale stačí když tomu rozumím já ... vy už si můžete domyslet sami, co Vám její styl připomíná nejvíce xD Tak či onak, její styl se mi opravdu líbí a chtěla bych, aby kreslila více častěji a více zajímavých anime nebo seriálů, protože v jejím podání jsou všechny postavy opravdu úžasné a ... roztomilé *///////* Její galerie proto opravdu stojí za prohlédnutí, některá tvorba Vám i dokáže vyrazit dech a to vážně nepřeháním xD Vím, že jsem typ, co vypadá jakože pořád hodně přehání, ale já opravdu myslím to, co říkám xD Proto ... pokud máte čas a chcete se kouknout na nějakou zajímavou tvorbu a posbírat třeba trochu inspirace, tak rozhodně doporučuju tuto autorku, protože její tvorba mě opravdu vždycky rozveselí a vylepší náladu *^*
To je asi tak všechno, co bych o této autorce mohla říci. Nejsem moc dobrá na kritiku a podobné věci, takže se takovým věcem se opravdu vyhýbám, ale snad jsem tak nějak řekla vše důležité a hlavně ... dala jsem dost odkazů, aby si každý z Vás našel cestu do galerie této úžasné autorky. Nebudu sem dávat moc obrázků, protože si je každý z Vás může najít na devinu (spíš sem dám jen těch pár, které jsem tu chtěla dát od začátku xD) a navíc, trochu mě to přešlo xD Když si vezmu první článek, co jsem takhle udělala, tak tam bylo neuvěřitelně moc obrázků, ale protože je to všechno tak malé, tak je lepší sem dát dva nebo tři a na zbytek se radši kouknětě na devinu, kde je to lépe vidět xD ... Takže tu nečekejte velkou hromadu obrázků xD Spíše to tu teď pomalu ukončím, protože času je opravdu málo a já opravdu nestíhám xD
 
 
 
Takže se s Vámi se všemi loučím a sejdem se zase u dalšího článku s úžasnými deviny!! *//////* Doufám, že Vám těmihle články neberu moc Vašeho volného času jen tak pro nic za nic xD ... Ale, když ono je vždycky dobré poznat nějakou novou inspiraci *^* ... Aspoň pro ty, co se také věnují nějaké té grafice nebo třeba kreslení či malbě xD

Baka-chan!! ... Zase se na nějakou dobu loučím, ale chybičky tu s Vámi nechávám!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!