Meyoco (DEVIANTART)

Autor: || Zveřejněno: 14.11.15

 
Yoooo, Yarodomo!!

Možná si všichni říkáte, že to není tak dlouho, co jsem sem naposledy dávala nějaký článek s některým z mých oblíbených devinů (či umělců z jiných stránek), ale i přesto Vám sem hodím další, abych se tu toho všeho zbavila ze záložek a udělala si tak místo na další xD Vlastně ... odkdy se staráme o to, jestli tu dáváme několik stejných věcí za sebou?? xD Možná sem naházím víc článků s deviny za sebou (na druhou stranu jsou od sebe aspoň odděleny časově xD), aby jste mohli koukat na obrázky, učit se a získávat inspiraci ... xD Teda, samozřejmě, pokud máte zájem ... jestli Vás tenhle typ článku nezajímá nebo Vám je z nějakého důvodu proti srsti, tak Vás určitě nenutím se do takovýchto článků pouštět xD ... Právě teď bohužel nemám moc času na psaní článků, ale v úterý je volno!! Takže si zkusím v ten den najít trochu času a napsat sem třeba i trochu více zajímavý článek (možná více článků xD), abych Vám tuhle neaktivitu třeba nějakým způsobem vynahradila xD Teď už ale dost kecání o těchto blbostech a pojďme se podívat na tohoto úžasného umělce, o kterém tu chci dnes mluvit *//////*

Jak už jste podle názvu článku určitě poznali, bude se jednat o nějakou osobu s přezdívkou Meyoco. Bohužel ... jediné, co se mi povedlo o této osobě zjistit je pouze pohlaví a přibližný věk xD Jedná se o dívku, přesněji vysokoškolačku, která má kreslení mezi svými oblíbenými koníčky a nejčastěji se věnuje vodovým barvám. Pokud někdo o této úžasné autorce ví něco víc, tak neváhejte a do komentářů napište všechno, co víte a nezapomeňte i na své názory!! :3 ... Samozřejmě nekreslí pouze a jen vodovými barvami, jsou tu i obrázky, které jsou nakreslené černobíle linerem nebo třeba i počítačová grafika. Zmiňuji se tu nejvíce o vodových barvách, protože se mi tenhle typ tvorby od této autorky líbí ze všeho nejvíce xD Podle fotek obrázků je také vidět, že hodně často kreslí malé obrázky, které jsou dle mého názoru mnohem složitější, než ty velké a potřebují zručnější zacházení s barvami a nástroji *^*
 


Když to vezmu kolem a kolem, tak právě teď u ní nejčastěji najdete fanarty na anime Haikyuu!!, které je teď velkým hitem a každý (mně nevyjímaje) o něm mluví a je na něm úplně závislej xD Ale když zabrouzdáte do galerie na jejím devinu nebo třeba i do archivu na jejím tumblr, tak najdete i spoustu origální tvorby nebo fanarty na další anime jako je třeba Magi nebo Dia no Ace ... nesmím také zapomenout na fanarty k animovanému filmu Big Hero 6 */////* Opravdu, když to pořádně prohlédnete, tak najdete neuvěřitelně velké množství úžasných výtvorů, které si zaslouží Vaši pozornost *^* Nejvíce její tvorby najdete na jejím "art tumblr" nebo také na jejím osobním tumblr, tam je přidává často, takže tam vždy najdete něco zajímavého. Na deviantartu se neobjevuje tak často nebo spíše ... nepřidává tvorbu tak často, jako na tumblr, takže Vám doporučuju se zaměřit právě na něj xD Samozřejmě, je tu i facebooková možnost pro milovníky fejsbuku nebo třeba také instagram, ale zase ... nejvíce toho najdete právě na tumblr.
 
 

Rozhodla jsem se sem dát tyhle obrázky, protože zrovna díky těmto jsem narazila na tu to úžasnou autorku a hlavně, neskutečně se mi líbí ... pořád na ně musím koukat a myslím, že pro Vás to nebude zase tak moc odlišné xD Líbí se mi nejen její umění zacházet s vodovými barvami, ale také představivost, které já opravdu moc při rozdáváni nedostala xD Jak jsem se zmiňovala v minulém článku, nebudu sem zbytečně cpát spoustu obrázků, ale místo toho sem radši nacpu spoustu odkazů, aby jste měli na co klikat a kde hledat xD Je to takové mnohem lepší a přehlednější, nemyslíte?? xD Tyhle články by vlastně ani neměli být nijak dlouhé, ve valné většině toho totiž o těchto devinech a dalších autorech opravdu moc nevím a vše, co Vám sem píšu jsou takové poznámky, které jsem si uložila v paměti, když jsem na tyhle autory poprvé narazila xD
 
 
 
No, každopádně doufám, že se Vám tato autorka také zalibila stejně jako mě a snad se půjdete také kouknout na její stránky a podpořit ji, protože její tvorba je opravdu úžasná a stojí za pozornost! Vím, že tohle říkám snad u všech devinů, co jsem sem dala ... ale jinak bych se přece nedávala, kdyby za ni opravdu nestály!
 
Jinak Vám přeji hezký víkend, a kdo volno třeba i v pondělí, tak hezký prodloužený víkend!!

Baka Kamaru

Mohlo by se Vám líbit

6 komentářů

  1. 14. listopadu 2015 v 11:15
    Tyjo, snad nejkratší článek, co tu kdy vidím. :D Ty poslední jsou skutečně úžasné. Ale tak já obdivuju všechny, co umí s vodovkami... páč já nenakreslim ani listnatej strom... v zimě. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14. listopadu 2015 v 13:02
      Věř mi, jsou tu i kratší články než tenhle xD ... Já neumím kreslit ani pastelkama xDDDDDDD

      Vymazat
    2. 15. listopadu 2015 v 20:29
      Tak to jsem vždycky rozklikla jen ty dlouhé, hm. :D Mně se to trochu dá tužkou, jen blbý je, že skenner mi znárodnila rodina, takže na foťáku vypadaj stíny jako šmouhy a detaily se zaostřej špatně, takže si stále můžu čmárat jen pro sebe. :D

      Vymazat
  2. 19. listopadu 2015 v 20:21
    Wow, to je dost drsný! :O Akorát teda, jak jsi sama psala, ty obrázky jsou dost malý, když se tak pokaždé podívám na tu tužku (nebo štětec? tužkoštětec?!) na boku :D Nevím proč, ale připadá mi to vtipný :D Samozřejmě jsou ale úžasný! :3

    OdpovědětVymazat
  3. 4. prosince 2015 v 20:16
    Souhlasím s Akirou že tohle je asi nejkratší článek na který jsem narazila :D Jinak já na devianart nechodímtak mě vždy překvapí co to tu dáš ! :D a tyhle oprazky jsou opravdu perfektní.. až jsem z toho zdeprimovana že umím velký hovno :D

    OdpovědětVymazat
  4. 11. prosince 2015 v 22:41
    Páni někdy dá zabrat prokousat se celým článkem tolik slov XD
    Ne dělám si srandu spíš se divým, že ten článek byl nějaký krátký :D. Vodové barvy sice nejsou můj oblíbený styl kreslení, ale od ní to vypadá opravdu dobře. A určitě se kouknu na její stránku zaujala mě :D

    http://remy-dreams.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!