"Žádná láska není tak opravdová, jako láska k jídlu."

Autor: || Zveřejněno: 19.8.15

“There is no love sincerer than the love of food.” 
- Geroge Bernard Shaw; Man and Superman (1903)
 

Myachacha!! Yarodomo!! :3

Víte, najednou jsem dostala úplně něuvěřitelnou chuť napsat nějaký vykecávací článek. Stává se mi to poměrně často, ale málo kdy se mi stane, že ho opravdu začnu psát, když se mnou není Goshi-sama. Ale každou chvíli by se měl vrátit, takže začnu mluvit o svých kravinách dokud mám možnost a nikdo mi do toho nebude kecat. Pravdou je, že poslední dobou přemýšlím, jak náš blog vylepšit. Chci říct, není to tak, že by náš blog postrádal návštěvnost. To je jedna z věcí, kterou opravdu neřeším, ale chybí mi komentáře. Nikdy to tu nebylo moc slavné s komentováním, ale i přesto jich tu bylo aspoň pár. Teď tu člověk nenajde nic. Vím, že jediný důvod, proč náš blog navštěvují lidé jsou odkazy na anime, které sem dáváme, ale tak nějak si říkám, že to není to, co chci. Jsem hodně náročnej člověk a nic se mi jen tak nezavděčí.

↓ Proto bych se chtěla zeptat, jaké články by jste chtěli, abychom začali přídavat častěji!! ↓
 
Je pravda, že člověk se nemůže zavděčit všem, ale chtěla bych posbírat Vaše názory, nápady a návrhy a využít je k vytvoření nějakého užitečného článku. Mám tu pár receptů, které bych sem chtěla dát. Sice se mi nepovedlo, aby moje výtvory vypadaly úctyhodně, takže nemám většinou žádné fotky. Ale když vynecháme vzhledovou stránku, tak recepty nakonec dopadly opravdu dobře a jídlo (ve většině případů sladké) je opravdu moc chutné!! Právě teď mám pár receptů rozepsaných a brzo je zveřejním, aby jste je také mohli vyzkoušet. Jsou to obyčejné, jednoduché recepty, takže se nemusíte ničeho bát. To jen já jsem v kuchyni neuvěřitelné nemehlo. Ale tak dlouho, dokud si můžu svoje jídlo sníst sama, tak mě to nevadí. Co si myslíte o tomhe nápadu? Měla bych sem nějaké recepty občas přidat nebo ne?

Věřte mi, v tomhle článku není nic zajímavého. Jen obvyklý vykecávací článek.
 
↓ Další věcí, kterou jsem tu chtěla dát je moje příprava povinné četby k maturitě. ↓
 
Vím, že je tu na blogu pár lidí, kteří právě začnou navštěvovat maturitní ročník přicházející v září. Taky tu je pár dalších lidí, které to čeká za rok, či za dva a já bych Vám chtěla nějak pomoct. Je pravda, že moje přípravy nestojí podle mého mínění za nic, ale vždycky je lepší, když můžete mít nějaké podklady jako vzor. Už jsem tu jednou o tomhle téma mluvila. Původně jsem si říkala, že bych sem dala knížky pěkně po jedné do samostatných článků, ale teď jsem si to tak nějak rozmyslela. Chci říct, povinná četba je opravdu hodně nudná, jen málokdy se Vám povede najít knížku, co by Vás bavila. Musím říct, že z mého seznamu mě nebavilo asi pět knížek, takže jsem je přečetla jen tak, abych věděla hlavní dějovou línii. Napadlo mě, že bych všechny knížky hodila do jednoho archivu a nahrála někam na internet, kde by jste si to pak mohli všechno najednou stáhnout a vybrat si z toho, co se Vám zlíbí. Co na to říkáte? Stáli by jste o tuhle pomoc z mojí strany nebo ne?

Whah, teprve jedeme druhou polovinu prázdnin a já už tu všechny straším a obtěžuju se školou. Navíc ještě něčím tak nepříjemným, jako je maturita. A ještě si Vám tu stěžuju, jak tu nejsou žádné komentáře. Pravděpodobně jsem měla chuť napsat článek jen kvůli tomu, abych si tu všem veřejně postěžovala. Napadají mě opravdu hodně blbé nápady, když není Goshi-sama poblíž. Byl teďka přes víkend pryč a vrátil se dokonce teprve dneska ráno. Do večera spal a teď je pryč na nákupech. Nyaaa, já se tak strašně nudím!! Až příjde, tak mě to bude muset vynahradit. Jsem ráda, že teď venku aspoň není takové vedro a člověk se nemusí bát vylézt ven, aby se neusmažil. Já mám dešť opravdu ráda, vždycky je to lepší než to děsné vedro. Hodně lidí okolo mě si sice stěžuje, že ty tepla nakonec nebyly tak špatný, ale i tak si myslím, že tohle deštivé období je sice takové pochmurné a plné depresivní nálady, ale pořád lepší než to úmorné horko.
Ty si tady už zase stěžuješ? A to jsem tu jen chvíli nebyl.
Goshi-sama!! */////*
Jsem rád, že jsi tak nadšená. Stýskalo se ti po mě?
Nevím jestli stýskalo, ale určitě tu bez tebe byla ohromná nuda!! >/////<
Mám pro tebe něco sladkého, jako omluvu mé náhlé absence.
Whaaa, co máš?! ... Pocky!! *////////////////////*
Je to sice Mikado, ale říkal jsem si, že budeš mít chuť na sladké.
Whaaaaa, Gofhi-fama, mámf tfe ze vfech nefladfí!!
Nemluv s plnou pusou.
*//////*
Koukám, že jsi se tu docela rozepsala a pořádně sis postěžovala. To bys ale neměla dělat. Mohlo by to mít naprosto opačný efekt, než doufáš.
Well, je to hlavně tvoje vina. Nemáš si jen tak odcházet ...
Jsi naštvaná? To je roztomilý x)
Nejsem!! Mám svý tyčinky!! >/////<
Dobře, nemusíš se hned začít čertit x)
 
↓ Říkáme si, jak si Vy ostatní, co navštěvujete náš blog, užíváte prázdniny? ↓
 
Nebo jimi snad jako Kamaru jen tak proplouváte s jídlem u počítače? To doufám, že ne. Byla by to škoda, promrhat takhle celé prázdniny, i když bylo do teď hodně velké vedro a má se během dalšího týdne zase vrátit. Kamaru si pořád stěžuje, že nemáme žádný bazén. Ale já vím, že kdyby jsme nějaký měli, taky by v něm byla zalezlá od rána do večera, než by se celá rozpustila.
To není pravda!!
...
Co je? Přestaň na mě tak zírat!
Kamaru, necheš si zahrát Pocky game?
Pocfy gafe?
Říkal jsem ti, ať nemluvíš s plnou pusou.
Už jsem o tom něco slyšela.
Je to jednoduchá hra. Každý si vezme jeden konec tyčinky do pusy a kdo sní největší kus a neucukne, tak vyhrává.
Whaa, to zní opravdu jednoduše. A taky neuvěřitelně divně, když to říkáš ty.
Nechceš si zahrát?
Klidně, když se nebudeš pokoušet o nic divnýho a podezřelýho.
Definuj "divný" a "podezřelý". Nemám v plánu se pokoušet o nic
Dobře, když vyhraju, tak budem celou noc hrát hry!
Víš, jsem docela nevyspaný a- ... Dobře, souhlasím.
A ty? Co chceš, když vyhraješ?
Neboj se. Ať vyhraju nebo prohraju, stačí mi tvoje účast. Nic víc nepotřebuju.
Hmm, teď si tak říkám, je to v pro tebe v pohodě? Chci říct, nesnášíš sladký, pokud vím.
Proto jsem koupil tyhle. Jsou sýrový, takže se nemusíš bát.
Jak myslíš, jdeme hrát!
... O pár minut později ...
 
Nyahaha!! Právě jsem se stala několikanásobným výhercem!! Nezapomeň, co jsi slíbil. Chceš pokračovat? Můžeme dát další odměny za výhru!
Někdy mě překvapuje, jak moc jsi neviná a naivní
Hej!! To teda nejsem! Stejně to nechápu, slyšela jsem, že tahle hra je docela oblíbená. Ale proč se s někým dělit o Pocky, když je můžeš mít celý pro sebe? To teda vůbec nechápu.
Možná je lepší, že nevíš, o čem to vlasně celý je. Kdyby ses to dozvěděla, tak bych teď nemusel být mezi žívými.
Huh?
Někdy ti to vysvětlím. Třeba.
 
  
↓ Tak nějak jsem si všimla, že poslední dobou tu mluvíme o hodně zvláštních věcech. ↓
 
A náš blog by měl mít označení minimálně 15+. Kolikrát si říkám, že na blogu možná zapnu omezení. Hlavně kvůli všem těm yaoi mangám, které sem dávám. Naše konverzace jdou kvůli Goshimu-sama také hodně špatným, dospěláckým směrem. Whaa, by mě zajímalo, jak tenhle blog bude vypadat tak za rok nebo za dva. Jestli ještě bude v té době pořád existovat. Už několikrát jsem přemýšlela o tom, že možná náš blog brzo někdo najde a zavře kvůli všem těm odkazům a podobně. Docela se toho bojím, protože nevím, jestli pak budeme mít ještě chuť pokračovat, protože by jsme museli všechno začít od začátku. Jaké děsivé vyhlídky do budoucna to mám. Najednou se ze mě stal největší pesimista na světě. Včera jsem našla jednu opravdu zajímavou a chytlavou písničku, moc se mi zalíbila a musím si ji pořád pouštět dokola. Je to písnička od skupiny Porcelain Black s názevem Pretty Little Psycho, nevím proč, ale zalíbila se mi. Nikdy jsem moc nebyla na tenhle typ písniček, ale líbí se mi verze téhle písničky v "Nightcore", ale i originál je dobrý. Písnička má takovou chytlavou melodii a slova.
Když o tom tak přemýšlím, tak ten název tě naprosto přesně vystihuje, Kamaru.
Hah!? Já nejsem malá!
Nad tímhle se pozastavuješ?
Booo, nedělej si srandu z ostatních jen kvůli tomu, že jsi o něco vyšší!!
Když ty na to vždycky tak dobře reaguješ. Na, dej si tyčinku.
*//////*
Byl bych rád, kdybys mi slíbila, že Pocky game nebudeš hrát s nikým jiným než se mnou.
Taky, že nebudu. Jsou určité hranice, které nehodlám překročit.
Opravdu?
Jo, nikdy v životě bych se s nikým nedělila o MOJE jídlo! Máš štěstí, že jsi jedna z výjimek!
To není zrovna důvod, který jsem měl na mysli.

Řekla bych, že tohle pro teď stačí. Probrali jsme tu pár věcí a nechceme psát zbytečně moc dlouhé články, jelikož je pak těžké se donutit něco takového přečíst nebo vůbec komentovat. Máme tu ještě spoustu tyčinek a já mám neuvěřitelnou chuť na sladké, takže se na to musím vrhnout. Věřte mi, všechny balíčky padnou za vlast ještě dneska. Takže se pro teď zase loučíme. A ještě se omlouvám za všechno stěžování, co jste si v tomto článku dnes museli vytrpět.

Baka-chan a opožděně přišel o Goshi-sama!
Samozřejmě s sebou přítáhl i chyby!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!