Zzyzzyy (DEVIANTART)

Autor: || Zveřejněno: 15.8.15

 
Yoo, Yarodomo!!

Už je to delší doba, co jsem psala o nějakém devinu, tak jsem se rozhodla zase nějaký ten článek napsat. Našla jsem jich opravdu velkou spoustu, které obdivuji a které Vám chci strašně moc ukázat. Goshi-sama sice říká, že je to zbytečnost, jelikož už je pravděpodobně všichni znáte. Ale já na druhou stranu říkám, že mezi Vámi jsou určitě tací, co je neznají a budou rádi, že jsem se tu o nich zmínila. Takže jsem se rozhodla sepsat spoustu článků s mýma oblíbenýma devinama a postupně je budu zveřejňovat, aby to tu nebylo všechno naráz, jak to děláme s anime nebo mangama a mohli jste si tak užít ty dlouhé pauzy, kdy tu nic nepřibude.

Né, že bychom se chystali nepřídávat, ale vidíte jak to tady vypadá. Jednou se nám podaří získat zpět naši aktivitu, kterou jsme před pár lety měli, teď je bohužel v nedohlednu. Hlavně tohle šílené horko venku, věřte mi. Normálně se tu zaživa rozpouštím a smažím. Sice je léto, ale padesátkami mě bombardovat nemusí!! Teď do sebe necpu nic jinýho než zmrzlinu každých deset minut. A to doma ani nemáme bazén, vždycky jsem jeden chtěla mít doma, ale u nás by se o něj nikdo nechtěl starat a udržohovat ho v pořádku a čistotě. Aspoň se můžu válet ve vodě v koupelně. Napustit vodu, naházet led a můžu relaxovat se zmrzlinou v ruce. Nejlepší možnost jak strávit parné léto. Ale to není věc, o které jsem tu chtěla mluvit. Radši už přestanu s kecáním a pustíme se do článku!!

V "Celém článku" mimojiné najdete také nějaké ukázky obrázků. 
 
Poslední dobou jsem se zaměřovala na deviny, které neměli s tématikou anime nic-moc společného, ale nebyly bychom otaku blog, kdyby jsme anime odstřihli úplně. Takže Vám teď představím devina, úžasnou umělkyni, která má naprosto úžasné kresby a fanarty na nejrůznější anime. Její přezdívka je "zzyzzyy", což se prakticky čte jako "zizi". Kdesi jsem četla, že její jméno je Wesley Thang, ale nejsem si tím nijak moc jistá, takže to radší berte jako velmi nedůvěryhodnou informaci. Pochází z Canady, přesněji z Toronta, a co je nejhlavnější - má naprosto úžasný talent!! Její tvorba je plná barev a života. Když se kouknete na nějaké její originální obrazy, tak uvídíte kolik do nich vložila práce.
 


Staršně se mi líbí, jak je dobrá v digitální tvorbě a stejně tak i v kresbě jako takové. Viděla jsem na jejím tumblru, jak kreslí postavy z anime Gintama pouze tužkou a úplně mě to uchvátilo. Proto jsem si ji hned musela zařadit mezi své oblíbené umělce. Je nezávislý umělec, kreslení má jen jako své hoby a občas nějaký ten svůj obraz prodá a získá nějaké peníze (některé obrazy stojí až tísicovku). Opravdu závidím těm lidem, kteří dostanou nějakou její tvorbu, chtěla bych taky nějakou!! Měla by čestné místo na zdi na chodbě!! Doufám, že to nezní, jako že ji moc vychvaluju, ale opravdu stojí za to, se tu o ní zmínit. Vím, že vychvaluju úplně všechno, ale když potkám někoho, kdo má takovýhle talent, tak si prostě nemůžu pomoct a musím o něm říct každému, koho potkám (věřte mi, nikdo, koho znám osobně, se z toho nevyvlékl, nyahahaha xD).
 
 Další na řadě tu jsou nějaké odkazy. Mám tu samozřejmě odkaz na její devin, to je ten nejdůležitější odkaz, bez kterého bych na tuhle autorku možná ani nenarazila. Pak je tu také odkaz na japonskou stránku Pixiv, tam najdete stejné obrazy jako na devinu, ale musíte se tam přihlásit. Nakonec tu mám odkaz na tumblr, o kterém jsem se tu už zmiňovala, najdete tam nějaké bonusové kresby. A pro milovníky facebooku mam i takový odkaz. Najdete tam ale hlavně datumy, kdy se kde bude pořádat jaká událost, při které mají fanoušci příležitost koupit nějaké její práce. Ty můžete mimojiné také pořídit na jejím online-shopu, ale ty ceny. Whaaa, musela bych být miliónář, abych si něco takového mohla dovolit TT/////TT
 
 


Snažila jsem se vybrat jen pár obrázků na ukázku, ale znáte mě. Nakonec jsem jich naházela trochu víc, ještě to radši promažu, ať tu toho není zbytečně moc. Určitě se zajděte na tento devin podívat. Její galerie je opravdu úžasná, plná barev, určitě se Vám zalíbí *//////* Nejčastěji najdete One Piece nebo Gintamu, ale najdete i spoustu dalších fanartů na různá anime a také její vlastní tvorbu, která je taktéž úžasná. Přemýšlím, že tohle je takový, hodně krátký článek a to už nevím, co víc napsat. Myslím, že se k tomuto ani víc napsat nedá, nejlepší je, když se člověk zajde podívat sám a udělá si vlastní názor. Proto Vám radím, za pokus nic nedáte.

Řekněte, kolik z Vás taky umírá z toho vedra? Já nesnáším vedro, nikdy jsme nebyli přátele, nesnáším ho skoro na stejné úrovni jako dveře!! Jsem ráda za všechen led, co máme v mražáku! Goshi-sama se tu taky vaří, i když to na sobě nechce dát znát. Pořád se tváří, jaký mu není vedro, ale já moc dobře vím, jak umírá vedrem. whah, dokonce i teď, když je deset večer, je venku, jak kdyby bylo pravý poledne! No nic, já jdu doplnit moje zásoby ledu na noc a zase se setkáme u dalšího článku!!

Baka-chan ... brzo ze mě bude škvarek. 
Hlavně, že chyby jsou pořád aktivní.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!