"Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít."

Autor: || Zveřejněno: 2.4.14

- Jan Werich
Yaroudomo!!
Už jsme tady zase!!! xD ... a Živější než kdy předtím!! x)

Heh, takže ... myslím, že to hned ze začátku trochu přeháníme xD Ale co, člověk by měl být plný života, ne?? xD
Jo, jasně ... pravda x)


↓ APRÍL!!! ... Nemáte ponětí, kolik kravin Kamaru udělala x) ↓
Takže ... jak už nejspíš všichni tušíte, tak včera bylo 1. Dubna ... nebolí tradiční svátek zvaný "Apríl". Nebudu se tu o něm rozepisovat, protože všichni určitě víte, co tanhle ... významný den obnáší x) ... Ale důvod proč to sem píšu je ten ... že mě s tím Kamaru včera nehorázně štvala x)
Já?? ...
Jop, nedělej, že o ničem nevíš!! x) Sis ze mě ... teda znás všech ... utahovala, lepila nám papírky nenápadně na záda (mimochodem ... ona by mohla být špion!!) ... a další x) Vážně, tohle se nedělá x)
Pchee ... prostě jen závidíš moje super-schopnosti, že jsem tě dokázala tolikrát napálit xD
Tolikrát?? Pokud vím, tak mě se to povedlo mnohem víckrát x)
... Brrrr, já vím ... jsi lepší ... to přiznávám ... xD
Hahaha, jsi strašně moc důvěřívá, víš o tom?? Cokoliv jsem řekl, tak jsi brala vážně x) ...
To není pravda!!! ... O(>////<)O
Ale je x) ... Když jsem ti ráno řekl, že pod oknem máme trampolínu, tak jsi tam běžela a hned vyskočila z okna!! O_o ... Jsem rád, že to bylo jenom druhý patro!! ... x)
Pchee ... nemáš mi říkat takový věci ... xD
A ... nebo když jsem ti řekl, že v obývaku je kouzelná skříň ... která vede do Narnie ... si do ní hned vlezla a málem mi s ní probourala zeď x) ...
No a co ... buď rád, že máš tu skríň ... ještě v relativně "celém" stavu xD
"Relativně celím stavu"??? ... Kamaru, ta skříň by se dala použít ... možná tak jako dřevo do krbu ... x)
Však ... aspoň nám bude teplo!! ... xD


Jsi prostě až moc důvěřívá ... věříš každý kravině x)
A ... a-a-a co ty?? Když jsem ti řekla, že se bude odpoledne konat basketbalovej zápas, tak si byl naštvanej, že ti to nikdo neřek ... a celej hr ses tam chtěl rozběhnout xD
Jo ... to bylo od tebe zákeřný ... s basketem si ze mě srandu už víckrát nedělej!!
Já vím, ještě teď mě bolí hlava, jak jsi mě třísknul pánvičkou T^T
Eh ... počkej ... co bylo ještě takový vtipný ... co se mi povedlo ... ono toho bylo opravdu hodně x)
Hej, celej den sis ze mě dělal prdel!! xD
Jo ... stejně jako ty ze mě ... x) ... Hej, už vím!! x) Jak jsem před tebe položil na stůl citrón a řekl ti, že je to Ďáblovo ovoce ... x) Měla si se vidět, jak jsi se šklebila, když si do toho ve vteřině kousla x)
Tohle bylo od tebe opravdu ... to nejpodlejší, co jsi udělal!! xD Ještě teď citím ten citrón v puse xD

↓ Ale dobrý bylo, jak jsme napálili jednoho kamaráda x) ↓
... Byl u nás a my tu máme takou malou mísnost, říkáme ji "Naše malá knihovnička" ... zrovna si prohlížel nějaké knížky ... a tak jsme nemohli odolat x) Řekli jsme mu, že když vytáhne jednu určitou knížku, tak se objeví tajná chodba, ale neřekli jsme kterou x) ... Celý dvě hodiny strávil tím, že vyhazoval všechny knížky z regálu x) ...
... Jo, a já je pak musela chytat a poklízet, aby si neublížily ... chudák knížečky!! T^T
Ale noták, neber to tak vážně x) ... Byla to vtipná podívaná x)

Heh, doufám ... že jste si taky užili Apríl, a když ne ... tak nevadí, né každej je na takovéhle svátky xD Znám spoustu lidí, co tenhle svátek nemá rádo ... a přijde jim to jako kravina, ale my si dokážem užít jakýkoliv svátek (ať je to sebevětší blbost) ... xD


↓ Jinak, Minna :3 ... Jak pak se máte?? ↓
Víte, poslední dobou nejsme moc aktivní ... vím, opakujeme to pořád dokola, ale bohůžel ... nevíme, co s tím udělat xD Chtělo by to delší dny xD ...
... Ale ... příjde mi, že Vy to taky trochu flákáte xD ... Poslední dobou hodně naších SBček a jiných oblíbených blogů aktivuje tenhle "Pozasteveno" mód xD ... Né, že bych proti tomu něco měla xD Pokud nemáte čas nebo se Vám prostě nechce já to chápu, nikdo by se neměl nutit do něčeho, co nezvládá nebo nechce. Ale je Vás docela dost ... Možná, kdyby se založil nějak fanklub "Pozastavených blogů", tak by tam bylo docela dost lidí xD

Každopádně doufáme, že nikdo z Vás nehodla jen tak skončit a zmizet!! T^T Rozhodně se těšíme na každej Váš další článek ... takže neztrácejte naději, my si vždycky přečteme Vaše články!! :3

↓ Eh ... co ještě ... víte, ono se toho moc nestalo za tu dobu, co jsme psali naposled x) ↓
... Poslední dobou máme takovej ... nudnej, streotypní život x) Pořád se opakuje to stejné dokola ... a nic moc nového se neděje x)
Ale děje!! Vždyť každej den děláme něco jiného xD Třeba včera ... jsme byli hrát basket ... a byla vážně sranda xD ... A dneska jsme ... hráli ... zase basket ... -_-" ... Jo máš pravdu, je to nuda xD
No, je pravda, že zkoušíme každej den dělat něco jiného, ale nakonec to vždycky skonči u basketu x)
To proto, že ho máme tak rádi xD ... Ale nevadí, hlavně že se dobře bavíme xD
Jop ... to je pravda ... x)


Vypádá to, že už přestáváme ... dělat ty naše strašně dlouhé články x) ...
Hej, taky jsem si všimla xD Poslední dobou je děláme docela krátké xD
Možná to bude tím ... že s nic neděje x)
M-možná ... xD
Poslední dobou se mi nějak nechce spát ... a tak jsem nadělal docela dost "anime-článků" ... x) Takže až bude nouze, tak můžem přinejhorším začít předna- ...
!!! NE !!! Tady se přednastavovat nebude!! xD
Ph, jasně ... jak chceš x)
No proto xD Myslím, že máme zatím docela dost času na to, abychom napsali a zveřejnili nějakej článek xD Takže se ti přednastavovat nebude xD ...
Okay x) ...

No nic ... myslím, že už je čas to tu docela ukončit xD ... Jako vždy se s Vámi loučíme omluvou!!
GOMENASAI ZA NAŠI NEAKTIVNOST!! T3T

Baka-chan ... heh, nevím co říct, tenhle článěk mluví za vše xD
Goshi-sama ... jop, máme se dobře a doufám, že Vy taky :3

Gomen za chyby ... ale nikdo není dokonalej xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!