趣味動畫系列 - 離家出走 (Fun Animated Series - Runaway)

Autor: || Zveřejněno: 6.4.14


Chacha,
a máme tu další video!! :3

Vím, že s tím jsem už asi otravná, ale já se s Vámi chci podělit!! :3 Víte, tohle jsem našla ... už je to trochu déle, ale stejně se mi pořád líbí :3 ... Vím, že se asi hodně z Vás o takovýhle videa nezajímá ... ono je lepší koukat na Anime nebo Filmy, co?? :3
Jo, přesně to si myslí asi každej ... stejně tak já ... nebo ty x)
Pravda ... ale i tak ... tohle je vážně pěkný video :3

Vítejte ve světě, kde všechny domácí spotřebiče "žijí" jako každý obyčejný člověk. Ale co se stane, když se spotřebič opotřebí a začne se rozpadat? Jako první každého napadne koupit si nový. Ale co když je to všechno jinak, než na první pohled vypadá ... i taková lednička se dokáže splést a vyvést mylnou představu o svém majiteli.

Heh, doufám ... že jsem neprozradila celej příběh xD ... Alei tak je to jedno ... video má něco okolo tři a půl minuty ... takže doufám, že ty tři minutky pro to obětujete, protože to stojí za to :3


Nyah, je to vážně super video ... a nejlepší je ten toustovač ... jak mrknul, to bylo boží ... xD
Jo, už vím, proč mám tak strašně moc ráda ledničky ... a mikrovlnky ... a toustovače ... a všechny tyhle věci spojené s jídlem!! O(≧ω≦)O
Jo, jídlo ... to je to jediný, proč lezeš do kuchyně ... a trávíš v ní celý den, co?? ... x)
Jop, přesně tak!! *^*

Okay, doufám, že se Vám video líbilo ... :3 Ono existuje i přátelství mezi ledničkou a lidma ... dávejte si na to pozor ... já se o svoji ledničku starám pěkně!! :3 ... xD
Jo, jasně ... protože drží tvoje jídlo "přiživotě" ... že?? ... x)
Jasný!! :3

Goshi-sama :) ... a Baka-chan xD ... It's food-time!!!! ... xD
... Gomen za chyby ... xD ... a za spoilery xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!