Jsem zpátky!!!! BANZAI \(^_^)/

Autor: || Zveřejněno: 29.9.13

Minnáááááááááááááá-san!!! xD (Toho pozdravu si nevšímejte xD)

Konečně jsem zpátky!!! xD ... Teda, vrátila jsem se už ve čtvrtek ... ale já prostě neměla síly na to, hodit článek na blog, protože ... nebyl čas xDDDD
Byla jsem z té exkurze dost utahaná, a pak ještě škola ... a ještě u nás byly včera hody!!! :3 Naprosto Jashinovský!! :3


Teď přijde na řadu moje vykecávání ohledně exkurze ... takže jste varování!! xD
Hodím Vám sem i pár (opravdu jen pár xD) obrázků, aby jste se mohli pokochat, jak neumím fotit xD
(Foceno mobilem, tak snad mě za tu "vysokou kvalitu" neubičujete xD)


↓ První den - Svatý kopeček v Olomouci - Zoo a Bazilika ↓
Abych to zhrnula ... tak jsme v pondělí ráno byli v Zoo v Olomouci na Svatým kopečku xD (Ano, středoškoláci jdou na školní výlet do Zoo xD), moc zvířat tam nebylo, protože nám zrovna jak napotvoru muselo začít pršet, takže byly všechny zalezlí ... ale nevadí xD ...
Odpoledne jsme byli v ... nějakej kostel to byl, nebo bazilika ... no, prostě to bylo kousek od tý Zoo (taky na Svatým kopečku xD) ... Chtěla jsem si tam na tajnačku něco vyfotit, ale on tam zrovna nějakej dědula začal vysávat koberec xD Takže z toho nebylo nic ... Gomen, Goshi-sama T^T
No, protože ses vrátila celá, tak ti to odpustím ... x)


↓ První den večer - Hotel Dlouhé Stráně - Ubytování ↓
Pak jsme dojeli na hotel ... Hotel Dlouhé stráně se to myslím jmenovalo xD ... Zvenku a na recepci vypadal moc hezky, ale ty pokoje ... xD Jsem se celou noc bála, protože se nám furt otevírala skříň O_o ... xD ...
Jako vždy se musela naše třída hned první den (a taky druhej xD) ožrat do němoty ... pak se rozdělili do dvou pokoju (který měli bejt po čtyřech, ale narvalo se do nich dohromady dvaadvacet lidí xD) ... Tak jsem měla ten strašidelnej pokoj jen pro sebe!!! HAHAHA >:3
Tak to ses tam měla dobře, ne?? x)
Jo, bylo to fajn xD

My jsme bydleli v tom zeleným xD ... Bohužel, opravdu nevím, který to bylo okno, ale bylo v posledním patře xD

↓ Druhý den dopoledne - Papírna Velké Losiny - Muzeum ručního papíru ↓
Druhej den jsme ráno jeli do Muzea Ručního Papíru ... Papírna Velké Losiny ... moc pěkný to tam měli, jsem si musela koupit nějakej ten suvenýrek :3
Řeknu vám, nikdy by mě nenapadlo, že by s papírem mohla bejt taková práce ... O_o By se mě s tím vážně dělat něchtělo xD
Chee, ty lenochu ... vařeku na tebe a rychle do práce!!! x)
Hej!!! xD Já jsem lenoch od přírody ... na mě musíš pomalu xD


↓ Druhý den odpoledne - Přečerpávací elektrárna Dlouhé Stráně ↓
Odpoledne jsme pak byli na Vodní Elektrárně Dlouhé Stráně, to byl hlavní důvod naší exkurze xD ... Měli to tam pěkný, ale moc nám toho teda neukazali ... xD Je to vlastně přečerpávací vodní elektrárna (kdyby tu byl nějakej znalec xD) ...
Jedna nádrž je nahoře na kopci a druhá pod ním xD Byli jsme aji nahoře, ale bylo zrovna blbý počasí, takže tam byla mlha, že by se dala krájet xD A ještě tam pěkně lilo, takže jsme byli všichni promočení xD ... Vážně nebylo nic vidět ... ale jen ten pocit, že stojíte u nádrže vodní elektrárny ... xD
Nechápu jak můžeš být nadšena z ... bečky plné vody ... x)
To není bečka!! Je to ... vodní nádrž ... plná vody!! xD
Okay >__<

Řeknu Vám, ta viditelnost tam byla strašná xD ... Ale jinak to bylo fajn X3

↓ Třetí den - Cvičná štola Stařič - jak debilové jsme tam lezli po kolenou xD ↓
Ve středu jsme byli v dolech (taky důležitej bod, proč byla vlastně tahle exkurze uskutečněna xD) ... Byla to cvičná štola Stařič ... Tam to bylo hustý xD ... Ten chlápek tam s nama prošel celej ten důl, ukázal nam jakej krával tam dělaj všechny ty stroje xD (Já jsme na jedno ucho hluchá, takže se všichni divili, jak to že mi to nevadí xD) ...
A pak jsme se tam plazili po kolenou (A to doslova xD) ... My máme na škole samý dvoumetrový lidi ... všichni se tam fakt plazili po kolenách a já jsem se jen trochu přikrčila a šla xD ... Výhoda toho být malej!!! xD ... Všichni mi to pro jednou záviděli!! xD
No jo, teď se najednou vychloubáš svou výškou x) ... Nebo spíš svou malostí x)
Hej!!! ... Ty by ses tam musel plazit po břiše xD
Dobře, teď jsi mě dostala x)

Ten v pravo ... to je ta nízká část, kde jsme se plazili po kolenách xD ... Sice to tak nevypadá, ale bylo to opravdu nízký xD

↓ Poslední den - Návrat do školy - Nejlepší zakončení exkurze (samozřejmě ironicky xD) ↓
A poslední den jsme se vrátili do školy a učili xD ... Bylo to opravdu "příjemné" ukončení naší exkurze xD ... -_-"

↓ Shrnutí ... Goshimu-sama bylo opravdu strašně moc smutno xD ... ↓
Takže abych to zhrnul ... docela se ti tam líbilo, ne?? x)
Jo, bylo to tam fajn :3 ... Obzvlášť když jsem měla celou dobu pokoj na hotelu jen pro sebe!!! xD Nyahahaha, to bylo Jashinovský!! xD
To je fajn ... a abys věděla ... já jsem tě vůbec nepostrádal ... vůbec si mi nechyběla ...
Oh, opravdu ... chuchu ... takže fakt, že jsi mi poslední dva dny volal opravdu, opravdu často ... tak často, že mi učitelé začali vyhrožovat, jestli si ten mobil nevypnu, že mi ho zabaví ... to vlastně důvod toho, že by jsem ti chyběla nebyl, že?? xD
N-ne ... prostě jsem se nudil, a tak jsem ti volal ... neměl jsem k tomu žádný hlubší význam ... nebo tak ... x)
Okay >_< ... xD

Lidi, omlouvám se Vám, za tak dlouhej a nesmyslnej článek xD ... Snad jsem Vás neunudila k smrti xD
Už jsem zpátky, takže Vám sem zase budu přidávat své otravné články xD ... Těšte se!!! >:D ...
Oh, Kamaru ... Okaerinasai!!! :3
Hell Yeah!!! Tadaima!!! ... xD

Baka-chan ... konečně se rozhodla Vám oznámit, že svou zdrcující, ale celkem dobrou exkurzi přežila ... xD
Goshi-sama ... měli jste ho vidět, jak skákal nadšením, když jsem přijela dom xD
... Já neskákal ... *zrudne*
Dobře xD

Gomenasai za chyby ... ale těma se člověk přece učí xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!