Obrázek č.9 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 1.10.13



Konbanwa!!

Nyah, nějak se mi teď nechce zrovna moc spát, tak jsem se rozhodla sem přidat nějakej super-duper článek. Ale zase to nesmím přehánět, takže se nemusíte bát, nebude to moc zajímavej článek, kterej by se vymykal naší normě. Prostě jen, jako vždycky, očekávejte tu největší blbost, jaká by Vás mohla napadnout. A možná ji ještě pro jistotu vynásobte třema, protože moje "blbost" se jen tak někomu nevyrovná. Zrovna jsem tak trochu přemýšlela nad tím, kdy jsem sem vlastně naposledy přidávala nějaký "zajímavý" obrázek na hádání. A když na to teď tak koukám, tak je to víc jak měsíc!! >////< ... To se musí rychle napravit!!

Z toho důvodu jsem se rozhodla se zase další obrázek vložit, ať máte zase nějakou zábavu (né, že by se tahle hra ujala nějakého většího počtu návštěvníků našeho blogu >////<). Tentorkát je tu opravdu velmi jednoduchý obrázek, na který jsem dokonce i docela pyšná. Pořádně jsem si vyhrála s detaily a myslím si, že se podařil natolik, aby mohl spatřit světlo internetu. Je to postava z velmi známého anime trochu staršího data, takže si myslím, že uhádnout správnou odpoveď by neměl být problém. Ganbatte, minna!! *////*


Opět bych se chtěla omluvit za kvalitu. Sice mám svůj telefon opravdu ráda, ale foťák na něm by mohl být na trochu lepší úrovni. Určitě ale všichní víte, že většina věcí vypadá ve skutečosti mnohem lépe než za objektivem. Kdybych to měla zhodnotit podle sebe, tak ze všeho nejvíce mě bavila ruka. Co se týče oblečení, o tom radši nemluvme a zbytek, to je kapitola sama o sobě. Přes všechny nedostatky jsem ale na tenhle výtvor moc pyšná (i když se, jako vždycky, jedná jen pouhé obkreslení originálu z malé obrazovky mého telefonu).

Pro jistotu ještě jednou zopakuju pravidla: do komentářů napište váš typ na postavu a anime, ze kterého pochází. Můžete přidat i kritiku, pochvalu nebo cokoliv jiného, co Vás napadne. Přeju hodně štěstí v hádání!! *////*

Sayonara, Minna-san!!

Baka-chan, jdu se pokusit usnout, tak mi držte palce xD
Goshi-sama, *tvrdě zařezává*

VZOROVÝ OBRÁZEK:

Postava: Allan Walker | D. Gray Man
Úhádli: Kejt, Jackie, Tohru-
Účastníci: Kejt, Jackie, Tohru-

Moc děkuju všem za Vaši účast!!
Tentokrát se zadařilo a všem se podařilo postavu i anime uhodnout!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!