Zpracovali jsme na našem usmíření *////*

Autor: || Zveřejněno: 20.7.13

Konbanwa!! *////*

Už je to opravdu strašně dlouho, předlouho, co jsme vydali jeden z naších kilometrových "vykecávacích článků", nemyslte?? A protože mám zrovna pár věcí na oznamení, tak jsme se rozhodli nějaký článek nakonec sepsat. Pravděpodobně to nebude nic zajímavého, ale pokud zájem přečíst si pár naších slov a stupidních odstavců plných neobvyklých vtipů a hloupých poznámek, tak jste více než vítáni v našem nesmyslném světě!! *////* ... Než začneme tím nejdůležitějším, chtěla bych se Vám tu pro začátek něčím pochlubit. Normálně se nevytahuju, už od přírody se mě něco takového protiví, ale tohle je jedna z těch, ze kterých jsem tak nadšení, že o nich musím říct naprosto všem >////< ... Určitě jste všichni už někdy něco podobného zažili, v mém případě se nerada chlubím hlavně kvůli nebezepečí, že bych o tu věc mohla taky hodně rychle přijít, když se s ní tak chvástám. Ale možná se to všechno odehrává jen v mé hlavě a jsem zbytečně paranoidní, nikdo neví, co je skutečnost a realita ... Ale zpátky k věci, až moc jsem se na můj vkus vzdálila od hlavní pointy, až mě to děsí.


↓ Založila jsem si novou sbírku!! *////* ↓
Pro jednou jsem si šáhla hluboko do kapsy, což normálně rozhodně nedělám, a založila jsem si svoji malou sbírku mang!! MANG!! Věříte tomu?! */////* ... Nikdy jsem si nemyslela, že budu mít tu možnost vlastnit nějakou mangu, ale nakonec jsem si nějakou pořídila!! Sice je to česky, což mě zrovna moc netěší, ale na druhou stranu mám mangy!! A naprosto úžasné kousky zrovna. Sice existují mangy, které bych toužila mít mnohem více, ale většina z nich ze starších let, které už nikde k dostaní tak snadno nedostanete TT////TT ... I tak jsem ale za svoji nově vzniklou sbírku ráda a doufám, že se mě bude dařit ji průběžně rozšiřovat *////*


↓ Zapracovali jsme na vytouženém usmíření TT////TT ↓
A rychle se dostáváme k další části našeho článku. Hodně z Vás vypadalo, že si dělají upřímně starosti o náš vztah a podobně, proto jsem se rozhodli na něm tak trochu zapracovat, promluvit si a vyvodit nějaké závěry. Začneme tím, že každý z nás předložil svůj největší argument:
Za všechno můžeš ty, Goshi!!
Nebuď tvrdohlavá a příjmi mou omluvu.
No, a s těmito tzv. argumenty jsme se rozhodli pracovat dále. Určitě si dokážete představit, jak daleko se každý z nás s těmato nesmyslama dostal, takže jsme nakonec došli k velmi jednoduchému řešení.
Beru omluvu a krabici zmrzliny k tomu!!
A co dostanu já?? Není to tak, že jsi nic neudělala.
Cokoliv, řekni si svou cenu.
Co takhle poslouchat mě na slovo a nedělat znova ukvapený závěry??
Heh?? V tom případě chci omluvu, krabici zmrzliny a pizzu k tomu!!
Domluveno!!
Pravděpodobně je to velmi šokující možnost, jak vyřešit problém, ale oba dva jsme spokojení, takže všichni jsou spokojení. Konec příběhu. Tečka. Myslím, že kdyby se takhle jednoduše řešili všechny konflikty, tak by svět mohl být krásným místem. Místo toho tady ale máme války a další nemyslné násilí, ah ... nikdy nebudu rozumět politickým stránkám zemí.
Nikdo se tolik nenaštve kvůli takové malé blbosti -_-"
Hej, nezačínej zase!!
Yeah, sorry. Radši to necháme všechno plavat. Jinak ... pěknou sbírku sis taky pořídila x)
Že?! Ale budu si muset na ně pořídit nějakou knihovničku, stejně jako na ostatní knížky. Už mě nabaví to tady skládat do sloupců na hromadu TT////TT ... Chci mít pěknou velkou knihovnu plnou nejrůznějších knih!! *////*
To je pěkný sen. Třeba se ti jednou splní x)
Jo, v to doufám, stejně tak doufám i v těch dvacet dalších xD
Dvacet, to je trochu ...
Jsem skromnej typ člověka xD
Nemluvil bych zrovna o skromnosti, ale máš velké ambice. To je dobře x)
Hmm ... beru to jako lichotku xD

Nekonec se nám podařilo vše urovnat v klidu s trouchou obchodování, no není to úžasné?? Jen kdyby se tak dali řešit všechny konflikty světa. A když už jsme u těch konfliktů, tak mě po opravdu dlouhé době zase jednou chytla "kreslící slina"!! Takže se pravděpodobně můžete těšit na nové obrázky do naší poznávací hry. Už je to nějakou dobu, co jsem na ni nějak upozornila, takže jste na ni asi zapoměli, ale stále tam je!! A stále je možnost ji hrát. Pokud máte zájem, tak nahoře určitě najdete odkaz na poslední a nejnověší část, takže můžete jít hadát a kritizovat >////<
Říkáš to, jako kdyby se stalo něco velkého x)
Ha ... ha ... co?? ... TT//////TT
Hej, hej, hej, přestaň. Vždyť jsem a nic tak strašného neřek. Přestaň brečet -_-"
*nastaví k němu dlaň*
Eh??
Peníze!! ... Dejmi peníze na zmrzlinu a lízátka a já přestanu TT//^//TT
TY JEDEN ÚCHYLE DO ZMRZLIN A LÍZÁTEK!! Zapomeň na to, že ti dám peníze pokaždé, když se rozbrečíš!!
Za pokus to stálo xD
Nezkoušej to znova.
!!! ... Hai TT/////TT

↓ Nějaká anime či mangy na přání?? ↓
Když už jsme rozhodli napsat tento článek, tak bysme ho rovnou mohli využít i k jedné velmi podstatné otázce. Nabízím Vám možnost podělit se s námi v komentářích o anime a mangy, které tu ještě nejsou a chtěli byste aby se tu objevili. Můžeme trochu zapátrat po internetu a udělat nějaké články s odkazy. Poslední dobou nám pomalu dochází nápady, jednoduše proto, že nestíháme koukat na více anime než přidáváme na blog. Ovšem, není to pro Vás povinnost, jen mě napadlo, kdybyste třeba měli nějaké nápady nebo prosby, tak rádi vyhovíme. Toť vše, v komentářích se můžete k tomu vyjadřít jak jen chcete, prostoru je tam dost *////*
Teď když o tom tak přemýšlím, tak by to chtělo začít psát i recenze. Nechceš se toho ujmout?? xD
Chtělo by to, ale tuhle práci bych raději přenechal schopnějším stvořením. *sparkling smile*
He?! ... Přestaň na mě tak civět >////////<
Děje se něco?? Jsi celá červená?? Doufám, že nejsi nemocná, říkal jsem ti, ať ven nechodíš v pyžamu!! -_-"
N-ne ... >//////<
Ne??
Nejsem nemocná, přestaň mě pořád lézt do výhledu!! >//^//<
Dobře, hlavně se zas nenaštvi x)
Nenaštvu. Se do těch recenzí někdy pustím, tak na to nemusíš myslet xD
Lucky

>///////////////<

Myslím, že na čase to tu ukončit, než se to tu promění jen v naši konverzaci. Na konec ještě zajímavá a originální otázka, Jako se vám daří přes prázdniny?? Doufáme, že si je užívat stejně jako my, hlavně ať se Vám neděje nic špatného a nezraníte se dělám hloupostí (vlastní zkušenost nás obou >////<).

Sayonara!!
Usmíření ... Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!