√Bestamvsofalltime ▪ 150% Lobotomy AMV

Autor: || Zveřejněno: 20.7.13

Oho-ho!!

Jelikož mě nenapadá nic lepšího, s čím bych mohl vyplnit volnou chvíli, rozhodl jsem se přidat článek s AMV. Je to asi jediný typ článku, na který tu nemusíme být oba dva, za což jsem i rád. Samozřejmě se dalo najít i něco mnohem více odpočinkového, ale místo toho jsem si říkal, že bych mohl být produktivní. No, když jsem dopsal tento článek, tak jsem si všiml, že dneska už jedno AMV vyšlo, ale zas ... yaoi není pro každého, takže jsem se rozhodl Vám sem donést i něco pro ty ostatní jako já, kteří se yaoi a shounen ai jednoduše vyhýbají. Když jsem otevřel úvodní stránku youtube.com, vyskočilo na mě hned několik zajímavých AMV (kromě všech těch yaoi videií, za které "velmi děkuju" Kamaru -_-") a jedním z nich bylo tohle opravdu dobré a propracované AMV.

Jedná se o AMV na anime Fullmetal Alchemist, které dostalo přepracování podle mangy v podobě Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Pokud máte v plánu se podívat, rozhodně doporčuji. Bratři Elricové se rozhodnou stát alchymisty, jenž dokáží přeměnit věci na jiné tak dlouho, dokud zachovají rovnocenou výměnu, aby mohli najít způsob, jak navrátit svá těla do původního stavu po tom, co použili zakázanou techniku k navrácení jejich zesnulé matky k životu. Je to ve skutečnosti mnohem více zamotané, ale tohle je hlavní dějová linie a podle mě velmi zajímavé anime plné dobroduržství, akce a také humoru, které nemůžu jinak než doporučit.

Anime: Fullmetal Alchemist: Brotherhood


Myslím, že něco mnohem zajímavějšího se jen těžko hledá. Naprosto skvělá editorská práce, super výběr hudby a skvěle provedené spracování, co víc si přát. AMV jsem našel na úžasném a velmi známém channelu TheBestAMVsOfAllTime, který je dneska už raritou pro úžasná a dokonalá AMV videa. Dohromady má tato skupina asi šestnáct channelů, které jsou všechny plné těch nejkvalitnějších AMV. Kdo nezná, rozhodně doporučuji. Toto AMV není žádnou výjimkou, bylo vytvořeno pro AKROSSCON2010 a myslím, že bylo aji finalistou, nakonec ale nevyhrálo. Vítězem bylo pravdu zajímavě udělané video na Natsume Yuujinchou.

Jinak, serie zvláštích pozdravů si nevšímejte, je to jen taková hra mezi mnou a Kamaru x)
Ctihodný Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!