[YSS] I HATE YOU. ♂

Autor: || Zveřejněno: 20.7.13

Nyaaaa *////*

Mám teď trochu veselejší náladu, jak bych to nazvala já a ... podle Goshiho-sama mě začala pěkně hrabat, ALE!! Protože to není a ani nemá být součástí tohoto článku, přejdeme to bez povšimnutí >////< ... Dostala jsem totiž tzv. YAOI náladu, kdy jsem se zahrabala do youtube a mám v plánu tam nějakou, velmi dlouhou dobu zůstat a zkoumat všemožná yaoi a shounen ai videa na mé oblíbené dvojce. A tak se mě povedlo najít jedno docela zajímavé AMV. Neříkám, že je to něco naprosto úžasného a propracovaného, ale podle mě opravdu dobře odvedená práce, se kterou se nebojím tady ukázat *////*

Abych to shrnula, jedná se o AMV s yaoi tématikou na anime Fairy Tail, přesněji na pár Natsu x Gray. Abych nikoho čirou náhodou nepodvedla, nejedná se o yaoi anime. Je to dobrodružné anime plné magie a nadpřirozených prvků, kde se skupina mladých mágů, tvořící přátelský cech Fairy Tail, snaží dostat navrchol a být nejlepším cechem v širém okolí. Samozřejmě, každá postava má pak svůj vlastní příběh a minulost, které se postupně dostávají na povrch a pomáhá jim překonat své problémy v životě a stát se tak silnějšími. Takže ne, nečekejte žádné yaoi či shounen ai, jedná čistě o fandom yaoi fanynek, které dokáží párovat opravdu cokoliv >////<

Když už tu mluvíme o Fairy Tail, kolik z Vás o tomhle anime slyšelo, kolik z Vás jej sleduje?? A jaká je vlastně Vaše oblíbená postava?? *////* ... Za mě je to zaručeně Laxus. Ale Natsu nebo Gray mají taky něco do sebe, přece jen jsou to hlavní postavy >////<

Anime: Fairy Tail (Natsu Dragneel x Gray Fullbuster)
Písnička: Simon Curtis - I hate you


Tak nějak doufám, že nejsem jediná, kdo si tohle video tak užívá. Nejen editorská práce, ale také nápad a jeho provedení se mi velmi zalíbilo, což se jen tak nestává. Normálně jsem velmi vybírává, co se týče těchto věcí, ale tohle AMV se mě zalíbilo téměř okamžitě. Autorkou je italská editorka s přezdívkou Yuuki28Frà, která má za sebou už pěkné množství podobných videií z různých anime a určitě ještě pěknou spoustu před sebou. Je vidět, že se s každým novým videem zlepšuje a nedávno se stala členkou YSS (Yaoi Sekai Studio), které má svědomí spoustu úžasných yaoi AMV *////* ... Rozhodně doporučuji oba channely navštívit, nebudete litovat >////<

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!