でっでっDEATH!凸守デス! 中二病でも恋がしたい!

Autor: || Zveřejněno: 23.7.13

Ohayo!!

Upozorňuji, že v tomto článku najdete něco vysoce návykového a neberu na sebe za Vás žádnou zodpovědnost!! Teď ale zpět k samotnému článku. Našla jsem neuvěřitelnou blbost, ostatně ... jako vždycky, když něco najdu. Ale tentokrát je to něco, co dokázalo rozesmát většinu lidí v mém okolí a řeknu Vám, rozesmát třeba Goshiho-sama ... stojí neuvěřitelně moc usílí. Proto jsem se rozhodla o tuhle blbost s Vámi podělit. Jedná se o speciální typ videa, který je všeobecně známý pod názvem MAD a opravdu stojí svému jménu. Jedná se o něco podobného jako AMV, jen hudbu tvoří samotné audio z anime a je nasazeno na hudbu z pozadí. Nevím, jak přesně to popsat, no ... radši bude, když se kouknete na video jako ukázku. Ale musím Vás předem varovat, je to něco tak neuvěřitelně nakažlivého, že se této znělky z hlavy nezbavíte aspoň týden >////<


Když o tom teď přemýšlím, tak nedávno jsem sem dávála přesně tenhle typ videií na anime Kuroko no Baske, pokud máte zájem, tak Vám sem dám odkaz, protože jsou to videa stejně praštěná jako tohle >////< ... Ale tak neuvěřitelně chytlavá, že Vám budou v hlavě znít pořád dokola několik dnů. Pak budete rádi, že to přestane, jen aby jste si na to po týdnu znova vzpoměli. Neberte prosím mé varování na lehkou váhu, obzvláště Vy, co se velmi snadno nechate polapit třeba znělkami z reklam a podobně!! Tohle je velmi závažná a návyková věc, které by se člověk, co nechce být polapen, měl velkým obloukem vyhýbat. Já jsem ten typ člověka, který tenhle typ videií naprosto zbožňuje, cokoliv, co má chytlavou melodii je pro mě naprostá dokonalost >/////<
Bohužel x)
Já bych řekla naštěstí!! xD

Jedná se o anime Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, praštěná komedie ze školních lavic o mladém chlapci, který se snaží uniknout své otaku-minulosti a začít žít normální život. Setká se ovšem s dívkou, která se své představivosti drží jako klíště a připomíná mu tak jeho trapné dětství. Musím říct, že tahle komedie (která má být i romantikcká) je něco, co bych za normálních podmínek nesledovala, ale tohle MAD video mě k tomu prostě donutilo. A je to docela zajímavé, rozhodně doporučuju, pokud nemáte nic lepšího na sledování. Je to klasická komedie, trocha romantiky a život otaku ve školní lavici ... bez té romantiky je to naprosto můj život. Až na to, že já nemám žádné přátelé ve školních lavicí >////<
Na tom nesejde, praštěná jsi stejně x)
To ti teda pěkně děkuju. Ale musím říct, že ta holka z toho videoklipu je zabijácká, a to MAD video má takovej super ... melodii xD
... Ach, ten češtin, že?? x)
Hoi!! xD

Anime: Chuunibyou demo Koi ga Shitai!


Nebudete mi věřit, ale pro ty z Vás, kteří už byli polapeni, jsem našla i deseti-hodinovou verzi, kterou si zaručeně rádi pustíte. Původně jsem tu měla nachystanou ještě deseti-minutovou a hodinovou verzi, ale obě dvě byly smazány z youtube (dokážu si představit proč >////<), takže se budete muset spokojit s deseti hodinama. Ale jsem si jistá, že se tu najdou i tací, kteří budou potřebovat ještě delší verzi >////< ... Tak trochu se začínám bát, že najdu ještě další MAD videa a celé to tu jimi zaplním. Doufám, že se něco takového nestane, protože moc dobře Vím, jak tohle může po nějaké době začít být děsně otravné.
Oh, takže ty víš?!
Neříkej, že už ti nervy nestačí xD
Ty už nějakou dobu ani nemám. Hádej, kdo za to může!!
Nemusíš hned ztrácet nervy skrz takovou blbost. Ale je pravda, že po dvou dnech už je tak akorát čas s tím skončit xD
Jsem rád, že jsi stejného názoru!! x)

Ba-ba-ba, Baka-chan desu!! a Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!