Výmluva za pátek, trocha logického uvažování a ... Baka-chan nás opouští?!

Autor: || Zveřejněno: 16.6.13

Konbanwa!!

Pro začátek, nevěřili byste, jak těžký je vymyslet název článku. Teda, asi se s tím setkala už valná většina z Vás, kteří také blogujete nebo třeba píšete slohovky či něco podobného, textového, ale já nemám ráda, když musít nad něčím moc dlouho přemýšlet. Ideálně nejradši nepřemýšlím vůbec!! TT////TT ... Takže těch pár minut vymýšlení nadpisu mě opravdu zrujnovalo. Nic mě nenapadá hlavně kvůli tomu, že vlastně ani nevím, o čem přesně tenhle článek. Chci říct, určitou představu máme, ale naše články jsou poslední dobou naprosto nevyzpytatelné. Člověk nikdy neví, co od nich čekat, proto se vždycky snažím vymyslet nadpis až nakonec. Ale Goshi-sama se rozhodl, že chce nadpis hned!! TT////TT
Když začneš nadpisem, tak se pak budeš držet tématu mnohem jednodušeji, nemyslíš?? x)
Vážně?? Něčemu takovému se mi nechce věřit!! xD
Neříkej, že ti to mozek nebere?? x)
Mozek?? To je co vlastně?? xD
Oh, že já si nevzpomněl dříve. Ty vlastně mozek nemáš x)
Nepamatuju, že bych takovou zbytečnou věc nekdy měla. Jen to tíží hlavu xD
Jsem si jistý, že je tu mnohem více jedinců, kteří mají na toto téma podobný názor x)
Jen aby ti z té odbornosti jednou nekleplo xD
To je jedna z věcí, kterých se rozhodně nebojím x)

Nyaa, Inaba!! *////* ... Tohle anime je naprosto dokonalý, musím na to kouknout znovu xD

Předem se omlouváme za gramatiké chyby, rovněž také nezodpovídáme za psychickou či fyzickou újmu, kterou vám může náš článek způsobit. Pamatujte, byli jste předem varování!!


Pravděpodobně už to spousta z Vás postřehla, ale poslední dobou si neuvěřitelně stěžujeme na nedostatek času. A nejhorší na tom je, že se to s každým dalším týdnem neuvěřiteně zhoršuje!! TT////TT ... Ne jednu stranu si za to můžeme sami, protože pořád vymýšlime blbosti, které nám berou čas, ale z minimálně sedmdesáti procent za to může škola!!
To máš tak dobrý odhad?? x)
Nope, to je poctivě vymyšlený xD
Oh, tak to potom jo x)
Ale i tak je to určitě pravdivé číslo, protože škola je všeobecně známý žrout času xD
V tom se s tebou hádat nebudu x)

↓ Výmluva za pátek!! ↓
Když už jsme se tu tak rozpovídali, tak bysme se Vám chtěli omluvit za naše nedodržení čtvrtečního slibu. A to sice, že v pátek přídáme tenhle "vykecávací článek" a nějaký další články s mangami. Bohužel se nám do toho připletlo něco pro nás mnohem důležitějšího, co rozhodně nešlo odložit. Nechcem tím říkat nebo naznačit, že blog pro nás není nijak důležitý, to rozhodně ne. Ten v našem životě hraje podstatně důležitou roli, kterou mu nikdo vzít nemůže, ale přesto se v našem životě občas objevují i mnohem důležitější okamžiky. Jako třeba zrovna ten v pátek, kdy jsme pořádali oslavu narozenin jednoho z našich kamarádů. Něco takového jednoduše nelze odmítnout či odložit na později. Ale Vy nám to určitě odpustíte, že?? *////*
Myslím, že žádat tu o odpuštění není nutné. Je náš blog, takže si tu můžeme dělat, cokoli se nám zachce x)
Pravda. Navíc, nikdy bych neodmítla oslavu, na které je spousta jídla!! *////*
Myslíš ty taky někdy na něco jiného než na jídlo?? x)
Samozřejmě!! Aspoň se hned neožeru, jako ty!! To jste měli vidět, neuběhly ani dvě hodiny a všichni, včetně Goshiho-sama, už byli v náladě!! Dokonce se smáli i mým bublinkám v kofole!!
Kdo by se nezasmál?? Z ničeho nic jsi řekla: "V moji kofole jsou bublinky!!" a očekávala jsi, že to budeme brát s překvapením jako ty. Není možný, aby se nikdo nezasmál x)
Mojim bublinkám v kofole se nikdo smát nebude!! Pro mě a kofolu je to velmi citlivé téma!! xD
Měl bych se teda tobě a tvým bublinkám v kofole omluvit?? x)
Z-zas ... z-zas tak daleko z-zacházet n-nemusíš ... >////<
Neměla by ses tolik červenat nebo by se ti mohlo něco přihodit x)
Přestaň si ze mě dělat srandu!! xD
Ono to ale nejde jinak. Měla bys být ráda, jsi jediná, kdo mě dokáže tolik rozesmát x)
Za to jsem teda ohromě ráda ... xD
Nech si tu svoji ironii x)
Ty ji používáš pořád, tak proč né já?? xD
To je pro VIP, nepamatuju si, že bys ty někdy byla VIP x)
Heh, já jsem VIP od narození!! *////*
Hahaha, ty teda x)

↓ Nejaké to logické uvažování!!↓
Pojďme se bavit o něčem jiným, než jen o nás xD
A o čem třeba?? Nadhoď nějaké rozumné téma x)
No ... zrovna mě tady otravuje nějakej divnej motýl. Už mě bolí ruce z jeho odhánění xD
To není motýl ... to je můra ... x)
Fakt?? Ono to má specilání název?? *překvapeně se na něj podívá*
Eh ... jo, je to speciální název pro nočního motýla *snaží se potlačit smích*
A-ha!! Takže je to nočtýl!! ... Nebo spíš močník ... *začne hluboce přemýšlet*
"Močník"?? To tě napadlo jak?? T'snad nemůžeš myslet vážně x)

↓ DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ: BAKA-CHAN NÁS OPOUŠTÍ!! ↓
Máme to pro Vás ještě jedno, takové velmi důležité oznámení. Minimálně pro nás je docela závažné, a tím je nepřítomnost Kamaru po dobu čtyř dnů. Od pondělí, tedy zítřka, až do čtvrtka se nám Kamaru vydává na školní, cykloturistický výlet. Pro Kamaru, řek bych, opravdu velmi vražedná kombinace x)
Se nemáš čemu smát!! Jako, turistický?? A ještě k tomu cyklo?! Oni mě tam utírají k smrti!! TT////TT
Zas tak špatné to nebude, neboj x)
Musíš tady moji nepřítomnost vynahradit pořádnou dávkou anime článků!! xD
Nevím, jestli bude "pořádná", ale vynasnažím se x)
Ve čtvrtek se vracím, takže si to tu pak pořádně zkontroluju!! xD
Nebudeš věřit vlastním očím x)
To jsem teda zvědavá xD

Když už tu máme nějaké "vážné" řeči, tak jak jste na tom s vysvědčením?? Bude se u Vás doma odměňovat dárky a pochvalami nebo nadávkami a pohlavky?? Samozřejmě, jako správní študenti máte všichni vyznamenání plný jedniček a žádné zameškané hodiny, nemám pravdu?? Pokud jde o mě, tak se držím té zlaté střední cesty a mezi jedničkami a dvojkami najdete i trojky, prostě ten průměr >////<
Mohlo to být teda lepší, kdyby ses víc snažila x)
No jo, kdyby, ale pochvalu si určitě zasloužím!! *////*
Nevím, za tu hrůzu, co plánuješ donést ... x)
To není hrůza, jen velmi jednoduše získáný známky flákáním xD
Kdybys aspoň trochu zabrala, tak můžeš mít i samé jedničky x)
Kdo by se snažil, když to jde i s klidem xD
Měla bys udělat něco se svou "pohodovou" povahou x)
Já ji mám ráda *////*
... Možná ti pořídím čokoládu, abys mě nesnědla za živa x)
Whaaaa *////////////*

A v dnešním "upovídaném článku" hráli: Otrok Baka Kamaru xD a Ctihodný pán Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!