【銀魂】沖田総悟でドSヒーロー歌ってみた【替え歌】

Autor: || Zveřejněno: 19.6.13

Nyaaa!!

Pravděpodobně jsem Vás právě velmi překvapila, ale bohužel ještě pořád nejsem zpátky TT////TT ... Ani nemáte ponětí, jak se mi po Vás a po Goshim-sama stýská!! Začínám tady pomalu vyvádět a nebude trvat dlouho, než tu udělám nějakou scénu. Už jenom fakt, že tu po nás chcou ať pořád něco děláme, to vůbec není můj styl. Chci říct, sice tu neděláme nic "školního", ale hrát celý den "týmové hry" (volejbal, házenou, fotbal) s ostatními spolužáky je pro mě opravdu jedna z nemožných věcí. Aspoň, že se občas vydáme na túry do přírody, to mi tak trochu vrací dobré nálady. Kdybych u sebe neměla telefon a možnost si s Goshim-sama volat, tak bych asi nepřežila TT////TT
Jsi pryč teprve tři dny a zítra už se vracíš. Jsem si jistý, že když zatneš zuby, tak to ještě ten jeden den vydržíš x)
Pro mě je to tady ale utrpení!! Navíc je tu strašné vedro, jak ráda bych byla doma a hrála hry nebo četla knížku!!
Tady taky není zrovna chladno x)
Ale aspoň tě tam nenutí k zařazení do společnosti!! TT////TT
Já jsem od přírody společenský typ člověka, takže s tebou opravdu nemůžu soucítit x)
To ti pěkně děkuju za útěchu xD
Nemáš zač x)

Vysvětlení, protože naše články skoro nikdy stejně nedávají smysl. Pokud někdo z Vás nepostřehl, tak Kamaru se právě už třetím dnem nachází na cykloturistickém, školním výletě. I když se má už zítra vrátit, tak z nějakého důvodu nedokázala počkat a donutila mě tak napsat tento článek. Takže právě teď píšu, to co mi diktuje přes telefon a tvořím její článek. Doufám, že teď už je to všechno trochu jasnější a můžem pokračovat.


Těsně před mým odjezdem jsem narazila na jedno úžasné video, nebo spíše písničku, o kterou se tu prostě musím podělit. Stáhla jsem si ji do telefonu a poslouchám pořád dokola, až tak moc se ze mě stál závislák >////< ... Každopádně, jedná se o písničku nebo také "charasong", jak to někteří nazývají, od senyuu (hlasoví herci, voice actors) jménem Kenichi Suzumura, který namlouvá konkrétně postavu Okita Souga z anime Gintama (aspoň doufám, že je to on). Samozřejmě, je tu spousta dalších postav, ale tahle písnička se vztahuje konkrétně k jeho roli jako Okita a je to naprosto úžasný song!! *////*

Není to zrovna nejnovější oběv roku, ale pořád jsem se chtěla o tuto písničku s Vámi podělit. Gintama jako anime má v mém srdci speciální místo a rozhodně na ni nedám dopustit. Kdo z Vás toto anime neviděl, tak jej určitě doporučuju, ovšem vemte na vědomí, že Gintama je plná černého humoru!! xD Tak nějak doufám, že se tu najdou někteří fanoušci Gintami a písničku si třeba také oblíbí!! *////* ... Teď už ale dost kecání a pojďme na samotné video.

Anime: Gintama (Okita Sougo)
Písnička: Okita Sougo (Kenichi Suzumura) - Sadistic Hero


Myslím, že je čas tento článek a také můj hovor ukončit. Nejsem milionář, abych mohla volat celou věčnost. Hned jak se vrátím, tak určitě napíšu nějaký článek!! Do té doby se s Vámi loučím a mějte se krásně!!
Sayonara *////*
Konečně. Od té doby, co jsi odjela, jsem od tebe dostal tísíce zpráv a hovorů. Na druhou stranu, nemůžu se dočkat, až se vrátíš a já budu mít možnost zase jíst kvalitní, domácí jídlo x)

Baka-chan a Goshi-sama v akci i na velkou vzdálenost!!

Okita Sougo (Kenichi Suzumura) - Sadistic Hero↓

Aimasuku hazushite kyou mo iku
Waraningyou ni gosunkugi
Aitsu wo yaru ni shudan wa towanai
Tokon made yatte yaru
Komaraseru wa tokuiwaza
Bazuuka kamaete nerai utsu
Shirokuro tsukeyasho do S no HERO
Hajikata ni wa

Kemu dake haiteru mayo yarou
Bikou ni isoshimu kyokuchou ni
Kyou mo shigoto wo tekitou ni oshitsuke
Machi he sabori ni kieteiku
Hijikata SUPERHARU inu no esa
Mayo no mae dewa igen houkai
Nandemonai youna soburi wo misete
Saa doko kara neraou ka!

Sa sa sado sa sa sado sa
Tsudou gunshu mata kano me
Sa sa sado sa sa sado sa
Koko de toujou ROKETTO PAANCHI
Sa sa sado sa sa sado sa
Are wa kitto do S HERO
Sa sa sado sa sa sado sa
Saraba ototoi satsujin RAINAA

Ore ga itsu shigoto nametatten desu?

Ore ga nameten no wa
Hijikata san dake desaa

Sadisutikku na satsui dake
Ikarikuruu mayo de asonderu
Kitto kirawaretenda mayo fukuchou
Kitto nozomaretenda sado fukuchou
Sadisutikku na satsui dake
Ikarikuruu mayo de asonderu
Kitto kirawaretenda mayo fukuchou
Kitto nozomaretenda sado fukuchou
Hehe

Sa sa sado sa sa sado sa
Nerau yatsu no nuketa chii
Sa sa sado sa sa sado sa
GORI no tonari ore no seki
Sa sa sado sa sa sado sa
Tsumari ore ga fukuchou da
Sa sa sado sa sa sado sa
Umaku ika nee kanjou seigen

Kokyuu awaseru
shintai tomoni ki wo neri
mottomo jujitsu shita shunkan ...

Issei ni kirikakare!

Soshite ...

Shinjimaina

Sanben mawatta inu ga naku
Hitori mata hitori haeteiku
Imasara naitemo tomerarenaize
Sassato ikina Hijikata kono yarou

Sa sa sado sa sa sado sa
Kemuru TABAKO satsui no me
Sa sa sado sa sa sado sa
Koko de toujou EBI no MANEE
Sa sa sado sa sa sado sa
Are wa kitto do S HERO
sa sa sado sa sa sado sa
Saraba ototoi satsujin RAINAA

Taoshite noboru Kumi no naka

Saraba ototoi satsujin RAINAA

Osenaka onagashi yashou ka?
Hijikata san ...

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!