Nové SB Shi O_o !! *////*

Autor: || Zveřejněno: 30.4.13

Yo!!

Pro jednou jsme se rozhodli prohodit si role a tentokrát článek začínám já. Neznamená to, že už je moje ruka v pořádku, ale stejně jsem si říkal, že bych taky mohl někdy začít s vykecáváním. Sice to není moje moc velká parketa, ale přesto se do toho zkusím nějak pustit. Myslím, že už to bylo několikrát rečeno v minulých článcích, ale naše "SB rodina", jak to nazývá Kamaru, se tento měsíc neuvěřitelně rozrostla. Chci říct, nikdy jsem nečekal, že tu bude tolik lidí, kteří jsou ochotní na tento blog vkročit jednou, natož aby se někdo chtěl s námi i "spřátelit". Abych pravdu řekl, nikdy jsem moc nepochopil, co tady to "spřátelení" vlastně znamená, ale pokud je to něco užitečného, tak to přivítám s otevřenou náručí. Teď ale pojďme radši k jádru článku.

Naším novým SB je Shi O_o, (musím podotknout: docela zajímavá přezdívka), která má opravdu velmi zajímavý blog. Určitě se nezapomeňte podívat a na našem blogu ji vítám a přeju hodně štěstí s udržením zdrávého rozumu!! Jinak, na diplom byla žádost o její vlastní RPC postavu, takže jsem trochu pohledal a našel jsem tenhle povedený obrázek. A když už jsem u toho, tak musím tvou tvorbu pochválit, opravdu povedené kousky na blogu máš x)


Je to opravdu velmi jednoduchý diplom, takže prosím nechci slyšet žádnou kritiku. Spíše obdivujte opravdu dobré grafické schopnosti samotné autorky tohoto obrázku!! x)
Vypadá to opravdu dobře!! *////* ... Taky tě vítam mezi námi šílenci naprosto normálními lidmi!! Předem upozorňuju, že sem chodíš jen na vlastní nebezpečí xD
Neměla bys nováčky takhle strašit x)
Ty to děláš pořád!! >////<
Nestraším nováčky, jenom tebe x)
To vůbec není hezký!! TT////TT
Když ty máš vždycky ty nejlepší reakce, které mi požadé zvednou náladu x)
Jsem ráda, že tě to tolik baví!! TT////TT


Hurá, nové SB *////*

↓ Zas jeden z nepodstatných odstavců xD ↓
Jako vždy se ani jeden z článků neobejde bez našich zbytečných keců, takže doufám, že jste očekávali i teď!! U nás na škole máme od středy volno až do pátku, takže vlastně od středy volno až do konce týdne!! *////* ... BANZAI!! Nemáte ponětí, jak moc se těším, až se během toho volna budu moci celý den vyhýbat pobytu na slunku. Opravdu jsem mrtvá jen za tu dobu, než se dostanu do a ze školy TT////TT ... Takže mi volno rozhodně prospěje!!
Uvědomuješ si, že tímhle jsi právě teď naštvala několik školáků, kteří takové štěstí nemají?? x)
Člověk se musí občas vytahovat!! Jsem ráda za ty maturity, jinak bychom takové volno neměli!! xD
Well, pro maturanty to taková radost určitě není x)
To je můj problém až za několik let xD
Oh, to je pravda, tebe to přece jen teprve ještě čeká x)
Už vidím, jak se mi budeš smát!! TT////TT
Přivolala jsi to na sebe sama x)

(Nejspíš budem všichni aktivní hlavně na večer, tak se sem občas stavím, aby vám nebylo smutno.
Stejně se nejspíš budu nudit, tak vám sem můžu napsat nějakej ten kreátkej článek xD)

↓ Další nepodstatný odstavec x) ↓
Teď je na řadě nějaká novinka odemě, ať to tu není celé jen o Kamaru. Další dva týdny (29.4 - 5.5, kdo to chce číselně) tu bohužel nebudu, protože jedu na soustředění s Basketem. I když moje ruka stále uzdravená, mám zákázán pouze basket, takže posilování a podobně odepsané nemám, za což jsem velmi rád. Takže Vás tu bude celé dva týdny otravovat pouze Kamaru a jsem si docela jistý, že si to opravdu vychutná. Občas bych se tu nějaký večer mohl objevit, ale nic neslibuji.
Dva týdny!! Celé dva týdny klidu!! Můj samozvaný pán Goshi-sama odjíždí a já budu mít klid!! >////<
Hoy, jsem si na stoprocent jistý, že se ti po mě bude stýskat hned druhý den x)
Jsem ráda, že máš tak velkou představivost xD
Zajimavá, že? x)
Pravda to ale není!! Nebude se mi stýskat!! Ani jednou ti nezavolám xD
V tom případě budu velmi smutný ...
M-možná ti n-napíšu z-zprávu ... nebo d-dvě >////<
Jsem rád, že se vždycky domluvíme x)

Goshi-sama na soustředku a Baka-chan se chystá na prodlouženej víkend xD ... Ať žijou VOLNA, Banzai!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!