Lindsey Stirling

Autor: || Zveřejněno: 7.4.13

Yahoo!! *////*

Vím, že to pravděpodobně velmi opožděně, ale objevila jsem, díky několika zajímavým vidiím na youtube, tuhle úžasnou hudební umělkyni, která mě svou hudbou dočista okouzlila!! Určitě je tu spousta z Vás, kteří o této úžasné houslistce Lindsey Stirling, víte už nějakou tu dobu. Ale já jsem se k její hudbě dostala teprve teď a jsem za to velmi ráda!! Její hudba je opravdu nádherná a nejvíce se mi líbí její dupstep-housle verze, nebo jak to vlastně chcete nazvat. Rozhodně je to něco, co jsem nikdy předtím neslyšela a úplně si zamilovala!! *////* ... O Lindsey Stirling samotné tohoto ještě moc nevím, musím si ještě naštudovat pár stránek s informacemi, ale přesto se o její hudbu chci tady s Vámi podělit. Kdo ví, třeba jsou tu mezi Vámi i tací, kteří o její hudbě ještě neslyšeli a moc rádi uslyší.

Pokud jde o její videoklipy k její hudbě, má velmi zajímavý taneční způsob, který jsem ještě u nikoho neviděla. Nechci se vysmívat, nebo tak něco. Já tanec jsou dvě věci, které opravdu nejdou dohromady, ale příjde mi velmi zvláštní a ... jedinečný. Ale dost už kecání o ničem!! Nejsem tu proto, abych tu kecala o mých nepovedených pokusech o tanec nebo komentovala ostatní. Chci Vám tu ukázat tři zajímavá videa s naprosto dokonalou hudbou, která se Vám určitě zalíbí a nějakou dobu Vás nenechá v klidu *////*





To je asi tak všechno, co bych do tohohle článku chtěla nacpat. Už tak se to musí nehorázně sekat a trvá věčnost, než se to načte. Jsem si docela jistá, že kdybych sem dala ještě několik dalších videií, tak by to nedopadlo dobře pro některé počítače. Obzvláště pro ten můj TT////TT ... Ale i tak se mi podařilo sem dát tři nejlepší, které jsem zatím slyšela. Jsem si vědoma toho, že jich je venku mnohem více, ale ty počkají do dalšího článku!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!