[Fairy Tail AMV] Your Fear In Flames

Autor: || Zveřejněno: 8.4.13

Yo!!

Na závěr dne by to chtělo nějaké video, nemyslíte?? Už je to pár dní, co se tu naposledy objevilo AMV, tak jsem si řekl, že bych to mohl napravit a po nějakém se podívat. Samozřejmě jsem zase zabloudil do záložek Kamaru = zdroj všech AMV, které na blog dávám, a vybral jsem nějaké docela zajímavé. Není naprosto perfektní, ale úplně špatné také ne. Poslední dobou jsme se s Kamaru začali koukat na anime Fairy Tail, a když jsem uviděl toto AMV, tak jsem se rozhodl, že zrovna o tomhle bude dnešní článek. Fairy Tail je opravdu velmi zajímavé anime, které je zrovna v procesu tvorby a řekl bych, že ještě nějakou dobu nám vycházet bude. Neuvěřitelně poutavý příběh plný magie a kouzel, komedie a násilí, jsem si docela jistý, že spousta z Vás už o tomto anime slyšelo a dokonce ho i aktivně sledují. Nemusím tu proto o něm nějak moc říct, možná jen že, anime sleduje dobrodužství a strasti magického cechu Fairy Tail, jednoho z nejsilnějších cechů vůbec.

Jsem moc rád, že jsme se na tohle anime začali dívat, protože je opravdu velmi zajímavé a člověka dokáže svou atmosférou a příběhem opravdu pohltit. Opravdu jej doporučuju každému, kdo má rád dobrodružné fantasy komedie plné magie. Určitě nebudete litovat, když tomu aspoň šanci.


Anime: Fairy Tail


Jak už jsem se zmiňoval, není to naprosto perfektní AMV, v některých případech by se dalo považovat i za takové menší ASMV. Ale přesto se mi opravdu zalíbilo, protože to vypraví o docela podstatných věcech. Písnička mi k videu sice zrovna tak úplně nesedí, ale není to nejhorší volba. Editorem je SiegrainFX, který má na svém channelu další dobrá AMV, která stojí za zkouknutí. Většina z nich je z anime Fairy Tail, ale najdou se i zajímavé výjimky.

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!