[|\|ARUT0] Won't Let Go!

Autor: || Zveřejněno: 10.4.13

Ciao!!

V prvé řadě bysme se chtěli omluvit za několikadenní neaktivitu, ale škola je naprosto dokonale vycvičenej žrout času!! TT////TT ... Jelikož se blíží přijímačky a maturity, při kterých máme my (co nematurujou a nehlásí se na žádnou školu) volno, se snaží učitelé budoucí "chybějící hodiny" dohnat tím, že nám teď nahází všechny písemky (samozřejmě ze všech možných předmětů), protože bysme to podle nich pak prý "nestíhali". Přitom maturity a přijimačky, jak dlouho to zabere?? Týden, dva?? Jako kdyby těch pár dnů nemohli obětovat pro dobro studentů!! Právě si připadám jako hardová panenka bez špetky energie, která příšla dom, vyjedla ledničku a rozvalila se na posteli. Moje lenost dosáhla takové úrovně, že jsem si hlavu podepřela polštářem, aby držela sama. A to nemluvím o rukách, které se sotva plazí po klávesnici. Každopádně, Goshi-sama je tady, aby mi zvedl náladu a dodal trochu energie. Minimálně, to měl být jeho úkol, místo toho sedí vedle mě a čte si knížku. Ale co už, aspoň mám prostor napsat nějaký článek, který neměl být plný mých stížností, ale docela jiného tématu.

Jelikož opravdu není energie, tak jsem se rozhodla pro lehčí typ článku a dám sem nějaké zajímavé video. Našla jsem jedno opravdu zajímavé, na populární a velmi známé anime NARUTO, které je opravdu krásné a docela i smutné. Jsem si jistá, že nemálo lidí dovedlo k slzám. Snad se Vám také zalíbí tak, jako mě. O samotném anime snad ani nemusím mluvit, jsem si docela jistá, že všichni moc dobřé vědí, o čem NARUTO je >////<


Anime: NARUTO


Opravdu úžasné video, plné emocí a skvělé editorské práce. Autorkou je Kesidiii, o které jsem tu už jednou mluvila. Jedná se o českou editorku, která je opravdu velmi dobrá ve vytváření AMV a podobných videií. Rozhodně její channel nepropásněte, jsem si docela jistá, že nebudete litovat, když strávíte nějaký čas nad jejíma videama *////* ... Najdete zde spoustu zajímavých AMV na nejrůznější anime.

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!