What plan?

Autor: || Zveřejněno: 2.3.13

Hahaha xD

Narazila jsem na opravdu zajímavé a úžasné video, které tu prostě musí být. Nejen kvůli tomu, že je na velmi populární, sportovní anime jménem Kuroko no Basket, o kterém jsem mluvila v posledním článku, ale má i úžasnou hudbu!! *////* ... A to nemluvím o editorské stránce. Jsem vždycky neuvěřitelně nadšená, když najdu nějaké zajímavé video, které není jen o jednoduchém sestříhání scének a puštění písničky, ale má i nějaký podtext. Nějaky systém uspořádání a navázání těchto dvou věcí. A ještě víc se mi líbí videa zvaná MMV, což jsou "Manga Music Videa", která potřebují také určitý level schopností v editorké činnosti. MMV je podle mě velmi málo, mnohem méně, než AMV, proto se mi nestává moc často, že bych na nějaké narazila. Ale když nějaké najdu, tak jsou to jen samé kvalitní práce, jako je například zrovna to MMV s mangou Berserk, které tu Goshi-sama nedávno dával. Jsem ráda, že se najdou lidí, kteří se nedrží jen klasických AMV, ale tvoří také něco zajímavějšího, jako jsou MMV nebo třeba i CMV *////* ... Dost ale kecání, všichni jste určitě více zvědaví na video, než na moje kecy, nemám pravdu?? xD


Anime: Kuroko no Basket (Manga)


Opravdu velmi zajimavě udělané video, které se mi neuvěřitelně líbí. Editorem je itsKIMTAASTIC a na jejím channelu můžete najít další úžasná videa, jak AMV tak i další MMV. Rozhodně doporčuju, protože všechny videa jsou opravdu zajímavá a dobře udělaná!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!