Rock Musical Bleach

Autor: || Zveřejněno: 26.2.13

Nyaaa!! Objevila jsem něco úžasného!!

Pravděpodobně si všichni říkáte, co jsem zase našla za blbost, že jsem se rozhodla Vás tu týrat dalším ukecaným článkem. Ale tohle je něco, co tu prostě musí být!! Abych byla upřímná, tak nikdy jsem neměla ráda muzikály. Nikdy mě nelákaly a lákat mě pravděpodobně ještě dlouho nebudou, ale tohle je něco naprosto jiného. Sice je to už trochu starší záležitost, ale já jsem to objevila až teď ... a tak mě napadlo, že někteří z Vás tohle třeba neviděli vůbec. Proto jsem se rozhodla vytvořit tento článek společně s odkazy, aby jste se mohli podívat a také pobavit!! Jsou to muzikály, které se soustředí kolem anime a mangy Bleach od mangaky Tite Kubo a musím říct, že jsou opravdu poutavě povedené. Jsem fanoušek Bleach, né zas tak velký fanoušek muzikálů, ale na tohle jsem se prostě musela podívat a nelitovala jsem. Rozhodně Vám doporučuju se podívat aspoň na začátek a pokud Vás to nezaujme, tak to vždycky můžete vypnout, ale můžu Vám garantovat, že Vás to určitě zaujme!! *////*

Kolikrát se i divím, co všechno se dá na youtube najít, ale na druhou stranu ... je to youtube, tam by člověka už nemělo nic překvapit. Každopádně, doufám, že se Vám tyhle odkazy budou líbit a s radostí se na ně podívate. Nejstarší (a zároveň první) muzikál má myslím kolem osmi let, kvalita videí sice není nejlepší, ale i tak se to dá sledovat. Možná bych mohla ještě říct něco málo o celé téhle skupině, která provádí tyto muzikály, aby jste byli aspoň trochu v obraze, na koho to vlastně koukáte. Pro jistotu tu máte i wikipedii, kde můžete najít celou škálu účinkujících a další informace, které tu nepřečtete.


Rock Bleach Musical (ロックミュージカル ブリーチ, často nazýváno BuriMyu) je série rockových muzikálu, které jsou založeny na manze Bleach od Tite Kubo. Živá představení sledují příběh mangy ze Soul Society archu kromě muzikálů "The Live Bankai", které mají svůj originální skript. První představení bylo poprvé uvedeno v Tokyu roku 2005 v Srpnu, další muzikál s názvem "Saien" měl premiéru ve městě Osaka v Lednu roku 2006. Třetí muzikál byl taktéž poprvé uveden v Osace s názvem "The Dark of the Bleeding Moon" v Srpnu roku 2006 a v Březnu roku 2007 mělo premiéru jeho pokračování s názvem "No Clouds in the Blue Heavens". Posledním, uzavírajícím muzikálem je "The All", jenž byl uveden v Březnu roku 2008, který je součástí představení "Rock Musical Bleach DX", jenž obsahuje celý příběh archu Soul Society. V každém muzikálu byly představeny noví účinkující a nová, originální hudba napsána Shoichi Tamou.

Jak už bylo řečeno, "The Live Bankai" muzikály mají svůj vlastní skript a nesledují příběh mangy, první ze tří muzikálu s názvem "Code 001", byl uveden v Lednu roku 2007, rok na to měl v Březnu roku 2008 premiéru druhý muzikál "Code 002" a konečně, roku 2010 byl představen třetí muzikál "Code 003". Tyto muzikály měli nové obsazení a novou hudbu. K oslavení desátého výročí mangy Bleach, byl v Červenci roku 2011 vytvořen nový muzikál s názvem "Shinsei", který měl taktéž nové obsazení, novou hudbu a nový skript.

-
Rock Musical Bleach Live Bankai Show: Code 001
Rock Musical Bleach Live Bankai Show: Code 002
Rock Musical Bleach Live Bankai Show: Code 003
Část 1
CZ / EN
Část 2
CZ / EN
Část 3
CZ / EN
Část 4
CZ / EN
Část 5
CZ / EN
Část 6
CZ / EN
Část 7
CZ / EN
Část 8
CZ / EN
Část 9
CZ / EN
Část 10
CZ / EN
Část 11
CZ / EN
Část 12
CZ / EN
Část 13
-
- / RAW
RAW
Celý muzikálGawsubs.com (SK, 3 části)
-
EN

-Rock Muscial BleachSaienThe Dark of the Bleeding Moon
Celý muzikálEN
EN / EN
--
-
-
-No Clouds in the Blue Heavens
The All
Shinsei 2011
Celý muzikálEN
EN (17 částí)
EN (10 částí)

Tak nějak, snad jsem to nepřehnala s informacemi, snažila jsem se to všechno zkrátit jak nejvíc to šlo. Jsem opravdu ráda, že jsem na tyto muzikály narazila a mohla jsem je Vám tu také ukázat. Určitě se nebojte a koukněte se na videa, i když je kvalita opravdu špatná, tak je to koukatelné, vtipné a opravdu dobře provedené. Rozhodně doporučuju, nic tím neztratíte!! *////*

Baka Kamaru xD
- Úprava: 20.08.2016 14:38

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!