Mark Petrie - Richat (Epic Dramatic Action)

Autor: || Zveřejněno: 15.2.13

Nyaa!! *//3//*

Pro začátek, už jsem se Vám někdy zmiňovala, jak strašně moc mám ráda instrumentálky?! >/////< ... Protože tenhle článek je začátkem mé "instrument-mánie". Rozhodla jsem se totiž založit tu rubriku s názvem "Instrumentálky" (nebo něco podobného) a mám v plánu sem občas přidat také nějakou hudbu do této rubriky. Jsem si jistá, že je tu víc z Vás, kteří mají také v oblibě instrumentální hudbu, jako jsou například Two Steps From Hell a další. Podle mě jsou tyto skupiny naprosto úžasné, není jednoduché vytvořit úžasnou hudbu beze slov, alespoň já si to myslím. Když slyšíte normální písničku, většinou očekávate chytlavý text společně s chytlavou hudbou, ale instrumentální hudba je o úplně něčem jiném! Nechci se tu tolik rozkecávat, sama tomu moc dobře nerozumím, mám jen takové určitě myšlenky a názory na odlišnost normálních písní od instrumentální hudby. Každopádně, chtěla jsem Vám takto říct o mých plánech.

Pravděpodobně tam nebude moc videií (nebo spíše hudby), ale i přesto Vás chci do této rubriky pozvat, pokud máte zájem o poslech nějaké hodně dobré, akční a návykové hudby. Rozhodně budu ráda, když se v této rubrice občas někdo objeví a zanechá nějaký komentář, přece jen i ktrátké, pozitivní komentáře dokáží člověka dobře naladit. Také se nebojte přihodit nějaký svůj vlastní názor a odkaz na nějakou zajímavou hudbu, určitě se tomu nebudem bránit a rádi si poslechneme něco nového!! *////* ... Pro teď tu mám jednu, kterou jsem objevila nedávno, opravdu úžasná hudba. Tak nějak, nebudu tu dávat celé roztáhle video, jelikož se jedná o hudbu bez videoklipů, takže takovýhle úzký proužek stačí a člověku to aspoň tolik neseká internet xD

Hudba: Mark Petrie - Richat


Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!