Luffy se zajímá o knížku xD

Autor: || Zveřejněno: 7.1.13

Yooo!!

One Piece!! Ano, za jsem tu s One Piece a pravděpodobně tu budu brzo znova, ale na to už jste si pravděpodobně zvykli, že?? Jelikož na našem blogu se málokdy objeví také něco jiného, než cokoliv s One Piece tématikou xD ... Nedávno jsem tu dávala asi dvě videa, která obsahovala nějaké zábavné scénky z tohoto populárního anime a ani dnešní video nebude výjimkou. Narazila jsem totiž na youtubku na tuhle hodně zajímavou a vtipnou scénku, o které se tu prostě musím podělit!! *////* ... Jedná se o scénu, na kterou můžete narazit po té, co skončí arch Alabasta a začnou fillery, najdete ji v díle 134 hned na začátku. Z mého pohledu se na ni může podívat každý, protože nijak neprozrazuje děj, ale pravděpodobně ji nepochopí nikdo, kdo nezná Luffyho.

Je to krátké video, ale přesto pobaví pokaždé, když ho uvidíte. Opravdu, One Piece je kouzelné anime, ale je mi trochu líto, že poslední dobou těchto vtipných a úžasných scének je méně než bývalo dříve. Doufám, že se brzo zase nějaké podobné dočkám. Určitě je tu pár dalších lidí, kteří se mnou souhlasí. Zajisté se pořád opakuju, ale já si prostě nemůžu pomoct, One Piece je jedno z nejlepších anime všech dob a jsem ráda, že má ještě dlouhou cestu před sebou!! Nevím, co budu dělat, až se dostane ke konci, to bude snad konec světa TT////TT ... Ale zatím to vypadá, že ještě zdaleka nekončí, takže tyhle starosti odložme stranou a užíjme si tuhle krátkou, ale povedenou a vtipnou scénku >////<

Anime: One Piece (díl 134, fillery po archu Alabasta)


Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!