PRETEND;

Autor: || Zveřejněno: 19.12.12

Ya!!

Protože psaní AMVček mě začalo bavit čím dál více, tak tady je zase nějaký článek z naší továrny "nekvalitních článků, které nikoho nezajímají" xD ... Protože přidat sem občas nějaké video, nemluvě o nějakém článku vůbec, není zase tak špatné. Myslím, že to docela rozviřuje vody na našem blogu a podle mě k lepšímu. Je pravda, že videa jako jsou AMV můžete kdykoliv najít, když zabloudíte na stránku youtube nebo jakoukoliv jinou stránku, která umožňuje streamování videií, ale občas se najde nějaké hodně zajímavé video, které prostě stojí za trochu pozornosti i ostatních "nestreamových" stránek jako jsou například blogy. Tím přesně naznačuju na můj případ, našla jsem naprosto úžasné AMV, o které se tu s Vámi jednoduše musím podělit!! *//////* ... Ale měla bych se zase vrátit zpět k AMV a opustit své myšlenky, které směřují někam k oblakům čí bůh ví kam.


Určitě spousta z Vás zná velmi populární anime Fullmetal Alchemist, které je nejen se svými padesáti díly docela dlouhé, ale má také druhé zpracování, které je ještě o deset dílů delší s názvem Fullmetal Alchemist: Brotherhood, jenž se více drží své mateřské mangy. Pro začátek, je to anime ve kterém funguje alchymie, jenž umožňuje jejímu uživateli vytvářet a měnit podobu věcí tak dlouho, dokud je mezi hodnotami vznikajících a zanikajících věcí zachována rovnováha. Příběh se soustředí kolem bratrů Elricových, kteří porušili pravidla alchymie a pokusili se oživit člověka. Vše ale skončilo katastrofou, starší z bratrů, Edward, přišel o ruku a nohu, zatímco mladší Alphonse o celé tělo a zbyla mu jen duše, kterou se jeho staršímu bratrovi povedlo uchytit ke starému brnění. Jelikož Edward lituje toho, co se stalo, snaží se najít cestu, jak jejich těla vrátit do pořádku, k tomu ale pořebuje tajmenou sílu kamene mudrců, který prý dokáže obejít zákon rovnocenné výměny, nejdůležitější zákon alchymie. Jak ale kámen získat je přísně tajné, bratrům tak nezbývá nic jiného, než se vydat na cestu a najít odpovědi na své otázky za pochodu. Tak nějak by se dalo shrnout tohle anime, pravděpodobně jsem toho napsala více, než bylo nutné, ale tohle je taková hlavní pointa, která je známá i těm, kteří tohle anime či mangu nikdy neviděli.

ANIME: Fullmetal Alchemist: Brotherhood


Ačkoli je tohle anime populární, z mé strany se mi moc nezamlouvá. Neříkám, že to není dobré anime, to opravdu je a druhá, přepracovaná verze je opravdu mnohem lepší než první, i tak se tomuhle anime ale radši vyhíbám. Důvod, proč je toto anime tak oblíbené, je podlě mě hlavně tragický příběh dvou bratrů, kteří drží pospolu, ať se děje, co se děje. Já tohle anime nemám ráda nejen kvůli jeho tragickému příběhu, ale také kvůli všem různým pocitům, které v člověku toto anime dokáže vyvolat, a kterým já bohužel nerozumím. Kromě smutku a smíchu Vám tohle anime vpálí do hlavu tolik různých myšlenek a pocitů, že nebudete moci spát další měsíc a budete pořád přemýšlet dokola, co jste to vlastně viděli, a nakonec ho začnete milovat nebo nenávidět ... nic mezitím xD ... Nerada koukám na anime, která ve mě mají vyvolávat nějaké silné pocity, protože jsem naprosto bezcitný člověk, tak mám problém takovým anime potom rozumět ... což mě neuvěřitelně irituje xD ... Měla bych ale přestat mluvit o anime a začít mluvit o samotném AMV.

Je vytvořeno úžasnou, německou editorkou s přezdívkou Vinu nebo také Vinurify. Její channel najdete pod názvem Vinurify 「AMVs」, kde mimo jiné najdete velké množství AMV, která jsou zaměřena především na FMA. Má také další channel Vinurify, na kterém jsou zase videa převážně na Sherlocka Holmese, film v režii Guy Ritchie (určitě doporučuju, jak první, tak druhý díl!! *//////*) ... Takže pokud máte čas, určitě se na těchto dvou channelech zastavte!! */////* ... Co se týče tohoto AMV, podle mě naprosto dokonalá práce, nejen, že je tam užasná písnička (která je mimojiné také soundtrackem filmu Alenka v říši divů), ale je to také perfektně sestřihané a sladěné, moc se mi líbí a určitě si zaslouží trochu té pozornosti!! xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!