Gintama AMV INSANITY - Witchdoctor.

Autor: || Zveřejněno: 18.12.12

Yoooo!!

Právě jsem objevilo jedno naprosto dokonalé video, které sem jednoduše musím dát!! Vím, že to říkám snad u každého videa, které přidávám, ale tohle opravdu nesmí na našem blogu chybět!! Myslím si, že písničku z tohoto videa zná opravdu každý, je to klasická, chytlavá pitomost, která mi pořád dokola hraje v hlavě a já ji velmi ráda budu řvát na celý barák, ať to vadí komu chce xD ... Ale to není to, o čem tu chci mluvit. Toto video je vlastně takový ... jak to nazvat ... mišmaš napříč první serii anime Gintama. Jo, tak nějak bych to mohla říct. Je to naprosto úžasně udělané video, editorsky to sice může vypadat nenáročné, ale i tak mi to přijde jako velmi těžká práce, ozvláště to tak dobře spojit dohromady s hudbou ... to se jen tak někde nevidí xD ... Tohle AMV by se dalo velmi dobře považovat za trailer k tomuto anime, protože to dokonale popisuje, o čem tohle anime vlastně je. Určitě mi všichni znalci Gintamy dají za pravdu, tohle video vystihuje podstatu tohoto anime opravdu jednoznačně a nemám k tomu nic víc, co říct. AMV mluví samo za sebe xD


Anime: Gintama
Písnička: Cartoons - With Doctor (existuje velké množství coverů na tuto písničku)


Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!