I Wish it Was *Just a Dream* AMV [loosecontroi]

Autor: || Zveřejněno: 20.12.12

Yaaaa!!

Není to tak dlouho, co jsem sem sice už nějaké to video přidala a ještě ke všemu jsem se rozkecala o tom, jak strašně ráda přídávám videa, a že je to vlastně k něčemu dobré a další kecy ... Ale já mám opravdu hodně malou sebekontrolu a jakmile jsem uviděla toto AMV, tak jsem si jednoduše nemohla pomoct a musela jsem o něm napsat článek!! Jelikož je to AMV na moje oblíbené anime One Piece, o kterém jsem tu toho už opravdu hodně nakecala hned v několika různých článcích, tak tu o něm nebudu moc mluvit. Jelikož bych se opakovala pořád dokola a to já nerada ... nebo možna ráda, ale Vy určitě neposloucháte rádi to stejné dokola. Proto bude tento článek možná trochu kratši, ale myslím si, že jeho úžasnou stránku dokáže hravě nahradit právě zmiňované AMV, které Vám tu chci s nehorázně velkou chutí představit!! */////*


Jak už jsem naznačila, toto AMV je na známé a populární anime One Piece. Když to shrnu do pár řádků, tak se jedná o chlapce, který touží stát se králem pirátů, vypluje proto na moře, najde si silnou posádku a společně plujou vstříc zábavě, nebezpečí a dobrodružstvím za svými cíly. Myslím, že jsem to říkala i posledně, ale kdyby jste chtěli toto anime popsat jakousi menší recenzí, potřebovali byste tak pět standartních stránek ve wordu ... a možná ani to by mě nestačilo!! *//////* ... Ale dost řečí o tomto anime skvostu, musím se trochu uklidnit. Po tom, co jsem viděla toto video, mám nehorázné zvláštní pocity, kterým nerozumím. Asi stejně jako jsem řešila v minulém článku s dalším populárním anime Fullmetal Alchemist nebo také FMA. I když One Piece patří také mezi anime, které Vám do těla pumpuje hned několik druhů emocí najednou, tak je to jedno z mých opravdu oblíbených anime!! */////* ... Řekla bych, že moje neoblíbenost FMA vězí ve složitosti samotného příběhu, těžko říct. Ale to jsme zase někde jinde, pojďme zpět k tomuto AMV!!

Než se podíváte na toto video, chtěla bych Vás varovat před spoilery. Ano, najdete jich tu opravdu velké množství, pokud jste ve One Piece nepřekonali arch Marinefordu!! Řekla bych, že od dílu 510 už je to v pohodě, ale do zhruba tohoto dílů můžete v AMV vidět nějaké spoilery, které by Vám mohli trochu pochroumat nervy, takže se prosím nejdříve kouknětě na One Piece aspoň do dílu 500, když né 510. Každopádně, spoilery určitě čekejte a neříkejte, že jsem Vás nevarovala!! *//////*

ANIME: One Piece (zhruba do dílu 510)


Tradičně musím toto AMV také zhodnotit mojí objektivní a nestrannou kritikou. Tohle video shromáždilo snad ty nejsrdceryvnější okamžiky celého anime!! TT^TT ... Určitě nejsem jediná, kdo si to myslí, nejen že tam byla nejvíce ukázana smrt Ace, ale dokonce i "smrt" Merry!! TT^TT ... Rozhodně jedno z nejsmutnějších AMV, které můžete na youtube najít. Písnička k tomuto videu také naprosto sedí, vsadím se, že i mnohým z Vás mluví z duše. Na druhou stranu tyto bolestné události pomohly postavám One Piece se hnout kupředu a stát se silnějšími, takže i něco dobrého na tom bylo, ale i tak!! TT////////TT ... One Piece je anime, ze kterého si beru vše za příklad a za svůj vzor!! Doufám, že nejsem jediná, kdo se takhle cítí vůči tomuto úžasnému anime. Z nějakého důvodu mám mnohem radši anime, které jsou spíše z pohledu zločinců než vlády či podobné velmoci.

AMV bylo vytvořeno editorem s přezdívkou "loosecontroI", toto AMV je uploadované na jeho starším channelu, který už nevyužívá. Najdete tam více takovýchto úžasných videií nejen na One Piece, ale také anime NARUTO. Další AMV přidává na nově vytvořený channel "loosecontroiPL", kde najdete i už i AMV na jiná anime. Určitě se na tyhle channely podívejte, rozhodně to stojí za to!! *//////* ... Má i channel, kam dává různé návody na to, jak vytvářet videa a podobně, pokud se někdo o tyhle věci zajímá, tak doporučuju navštívit tento channel!! *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!